Pagina 1 van 1

Downtime

Geplaatst: 28 feb 2007, 20:47
door bjansens
Er zal mogelijk deze nacht een korte downtime zijn van de radius, wegens een interne migratie. Deze zal na 24u plaatsvinden en van korte duur zijn.
Ook zal er een korte downtime zijn van mail.

In beide gevallen zal de downtime ongeveer 1 uur bedragen.

Andere services (zoals connectiviteit) blijven unaffected.
Er zullen langs de gebruikers-kant geen aanpassingen nodig zijn.

Re: Downtime

Geplaatst: 01 maa 2007, 06:38
door darkzero
yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!

Geplaatst: 01 maa 2007, 08:42
door doolbyd
Ik kan sinds 8u niet meer connecten op het netwerk...
rdsl0188

Geplaatst: 01 maa 2007, 12:04
door apn
Ik kan ook niet meer connecten op het netwerk !

Login: rdsl0052
Fixed IP: 83.217.93.52

Thanx,
Arnaud.

Geplaatst: 01 maa 2007, 14:07
door misterjo
Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
Ik hoop dat dezelfde voorwaarden blijven gelden anders bol ik em naar dommel :twisted:

probeem opgelost

Geplaatst: 01 maa 2007, 14:12
door Limburg
probeem hier opgelost om 13:42.

probleem verholpen

Geplaatst: 01 maa 2007, 14:57
door redman
Hier werkt ook terug alles sinds deze middag.

Geplaatst: 01 maa 2007, 15:02
door apn
OK voor mij ook.

Dank U.

Geplaatst: 01 maa 2007, 17:40
door darkzero
misterjo schreef:Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
hier ook. en dan nog met zogezegd openstaande facturen terwijl ik al lang opgezegd heb. heb ne vriendelijke mail gestuurd da ze me niemeer moeten ambeteren met hun gezever.

Geplaatst: 01 maa 2007, 19:03
door SniFManS
darkzero schreef:
misterjo schreef:Ik zit er nog op , heb ook een brief aangekregen waarin staat ze zijn overgenomen te zijn door fulladsl... :|
hier ook. en dan nog met zogezegd openstaande facturen terwijl ik al lang opgezegd heb. heb ne vriendelijke mail gestuurd da ze me niemeer moeten ambeteren met hun gezever.

zelfde probleem hier ! zelfs het aangerekende maandabbonemt klopt nie !!!
betaalde 28 euro en op de huidige factuur reken ze 45 euro aan ??
Hang al een uur aan de lijn voor ze te pakken te krijgen .(singpost die realdsl heeft overgenomen)

Re: probleem verholpen

Geplaatst: 06 maa 2007, 12:30
door bjansens
redman5087 schreef:Hier werkt ook terug alles sinds deze middag.
Heeft idd iets langer geduurd als voorzien, paar onvoorziene omstandigheden. Met onze excuses.

Re: Downtime

Geplaatst: 06 maa 2007, 12:31
door bjansens
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?

Re: Downtime

Geplaatst: 06 maa 2007, 13:00
door devilkin
bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?
Wifi en een generator! :)

Re: Downtime

Geplaatst: 06 maa 2007, 13:16
door proz
bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?

Die reactie weerspiegelt gewoon de realiteit bij RealDSL ;)

Re: Downtime

Geplaatst: 06 maa 2007, 13:24
door Terro
bjansens schreef:
darkzero schreef:yep en dan zit je ineens meer dan 40 dagen zonder verbinding zonder dat je wordt verdergeholpen zoals ik. als er iemand dus geen verbinding meer krijgt: wacht niet langer, want dat heeft geen zin, en gooi realdsl buiten!
Wa's dat nu weer voor een domme opmerking? Hoe dacht jij servers te verhuizen zonder downtime?
Diene jongen maakt geen domme opmerking, is enkel een ferme steek dat hij uitdeelt naar RealBrol toe ... Hij heeft al ervaring met een verhuis bij RealBrol of ben je de verhuis van RealBrol-klanten naar het Mobi-netwerk al vergeten?

Re: Downtime

Geplaatst: 07 maa 2007, 06:55
door darkzero
idd Terro! ze zeggen "even downtime" en ondertussen zit je 40 dagen verder. prutsers, prutsers en nog eens prutsers. maar ik heb ondertussen al "goeie" reclame gemaakt, waar ik ook kom, voor realroot/signpost en die cheapass rommel. echt waar wat je bij hen allemaal meemaakt, je houdt het niet voor mogelijk... :evil:
ik hoop echt dat ik ooit eens 1 van die medewerkers-van-onkunde mag tegenkomen ergens te lande :lol:

LOL

Geplaatst: 14 maa 2007, 20:06
door Valleyman
Lol Darkzero wat ga je dan doen? :-)
Misschien even volwassen worden...

Re: LOL

Geplaatst: 15 maa 2007, 06:54
door darkzero
hou die commentaar maar voor jezelf tenzij je een medewerker van realroot bent en het hier eens persoonlijk bij mij wil komen uitleggen