Hallo,
heb daarnet een aanvraag bij Dommel gedaan van een Netconnect pakket.
Als betaalmethode heb ik gekozen voor domiciliëring.
Nu begint de verwarring:
- Wat moet ik nu doen ? Op hun site vind ik nergens een formulier met de informatie die ik moet overmaken aan mijn bank om de domiciliëring in order te krijgen.
- Toen ik mijn account aanmaakte stond er dat ik een mail ging krijgen met een formulier dat ik moet ondertekenen en hen moet faxen. Ik heb wel een mail gekregen, maar daar was niet zo'n formulier bij. Wanneer krijg ik dit ?
- De eerste maandelijkse prijs + setupkosten (€52.95) moet ik nu betalen uit eigen beweging ? Zij sturen mij geen factuur af ?
- Wanneer moet mijn domiciliëring in orde zijn ?
De informatie die op hun site staat is tegenstrijdig, verwarrend en onvolledig.
Kan iemand die al Dommelaar is mij hier bij helpen ?
Mvg.
Betaling en contracten ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Hi,
Mail of bel naar Dommel. Je zal een beter antwoord krijgen dan hier
Je zal na je aanvraag zowiezo een mail krijgen van Dommel met je contract. Dat moet inderdaad ondertekend (op ELKE bladzijde) terug naar hen. Zat de attachment er niet bij (7blz PDFfile) dan mail je hen best nog eens.
Mail of bel naar Dommel. Je zal een beter antwoord krijgen dan hier
Je zal na je aanvraag zowiezo een mail krijgen van Dommel met je contract. Dat moet inderdaad ondertekend (op ELKE bladzijde) terug naar hen. Zat de attachment er niet bij (7blz PDFfile) dan mail je hen best nog eens.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Toen ik mijn account aanmaakte stond er dat ik een mail ging krijgen met een formulier dat ik moet ondertekenen en hen moet faxen. Ik heb wel een mail gekregen, maar daar was niet zo'n formulier bij. Wanneer krijg ik dit ?
hey ik kan u wel zeggen wat ik heb gedaan
Dus de contracten(7pag.) ga je krijgen via email (dus de emailadres waarmee je een contract het aangevraagt)
Moet u wel erbij zeggen, en dat is volgende ,...ik had net het zelfde probleem , had namelijk 2x een aanvraag gedaan met zelfde emailadres en kreeg 1x een contract opgestuurd ..dat wil dus zeggen ,dat als jij 2x een hebt aan gevraagt met zelfde emailadres , dat je geen tweede contract van 7- pag. gaat krijgen . Je kunt dan gewoon een nieuwe amail adres maken gratis bij hotmail of als je een tweede hebt , gebruik ze ff en normaal gezien moet je uw contract krijgen (weetend dat ze in een PDF -file komen)
Als dat niet het geval is , vergeet dan dit gedeelte.
- De eerste maandelijkse prijs + setupkosten (€52.95) moet ik nu betalen uit eigen beweging ? Zij sturen mij geen factuur af ?
Nu voor eerste betaling moet jij gewoon de betaling doen , de rest gaat dan automatish gebeuren , wanneer alles inorde is .
de rest kun je volgen via hun site
- Wanneer moet mijn domiciliëring in orde zijn ?
zo snel mogenlijk
ik hoop dat je geholpen bent
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
-
- Pro Member
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 29 keer
Ik ben dommelaar sinds september vorig jaar.
Eerst betaalde ik met visa en sinds oktober heb ik een poging gedaan om met domiciliëring te betalen.
Het is één keer gelukt in december.
En in januari moest ik opeens betalen via overschrijving.
Toen ik hen belde vielen ze compleet uit de lucht.
Met het domiciliëringnummer van mijn bank gingen ze nog een poging doen. Ik blijf intussen hoopvol wachten op een goede afloop.
En dommel is niet alleen om van hun administratie een zootje te maken.
Toen ik enkele jaren geleden telenetklant werd duurde het meer dan 6 maanden voor de domiciliëring in orde was.
Belgacom en proximus klaarden de klus binnen de maand.
Eerst betaalde ik met visa en sinds oktober heb ik een poging gedaan om met domiciliëring te betalen.
Het is één keer gelukt in december.
En in januari moest ik opeens betalen via overschrijving.
Toen ik hen belde vielen ze compleet uit de lucht.
Met het domiciliëringnummer van mijn bank gingen ze nog een poging doen. Ik blijf intussen hoopvol wachten op een goede afloop.
En dommel is niet alleen om van hun administratie een zootje te maken.
Toen ik enkele jaren geleden telenetklant werd duurde het meer dan 6 maanden voor de domiciliëring in orde was.
Belgacom en proximus klaarden de klus binnen de maand.
-
- Plus Member
- Berichten: 110
- Lid geworden op: 01 jun 2005, 15:40
Ja dat kan perfect, krijgt ge mailke met daarin die gestructureerde medeling enzo, ma ik vind persoonlijk domiciliëring handiger werken
Kemblin schreef:klein vraagje, hoe lang duurt het ongeveer eer je dommel account actief wordt na betaling?
Normaal kan dat 2 weken duren,
Hier heb ik er toch zolang op moeten wachten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 774
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 70 keer
KO schreef:Hallo,
heb daarnet een aanvraag bij Dommel gedaan van een Netconnect pakket.
Als betaalmethode heb ik gekozen voor domiciliëring.
Nu begint de verwarring:
- Wat moet ik nu doen ? Op hun site vind ik nergens een formulier met de informatie die ik moet overmaken aan mijn bank om de domiciliëring in order te krijgen.
- Toen ik mijn account aanmaakte stond er dat ik een mail ging krijgen met een formulier dat ik moet ondertekenen en hen moet faxen. Ik heb wel een mail gekregen, maar daar was niet zo'n formulier bij. Wanneer krijg ik dit ?
- De eerste maandelijkse prijs + setupkosten (€52.95) moet ik nu betalen uit eigen beweging ? Zij sturen mij geen factuur af ?
- Wanneer moet mijn domiciliëring in orde zijn ?
De informatie die op hun site staat is tegenstrijdig, verwarrend en onvolledig.
Kan iemand die al Dommelaar is mij hier bij helpen ?
Mvg.
heb de indruk dat ze niet meer weten van welk hout pijlen te maken
vb augustus via visa, september , oktober , november visa werkt niet ,
uiteindelijk wel , nu in februari lukt het plots weer niet meer;
visa gecontacteerd , tot hiertoe geen aanvraag , dommel zegt wordt door visa geweigerd , vraag foutcode aan dommel en ja die hebben ze niet.
nu met overschrijving betaald.
hoe het verder gaat moet ??????????????????????????????????
wat een rotzooi
blidi schreef:En in januari moest ik opeens betalen via overschrijving.
Ik kan bevestigen dat de overgang naar het nieuwe jaar het systeem een "hoestbui" heeft gegeven (althans in mijn geval) want ik kreeg een aanmaning tot betalen via overschrijving ondanks het feit dat dit reeds vereffend was via de lopende domiciliëring.
Ik voeg hieraan toe dat de fouten in de financiële administratie die ik meegemaakt heb tot nog toe minder erg zijn dan idem bij Versatel/Tele2 (weliswaar over een iets langere periode bekeken).