downloadvolume, snelheid en belgacom tv
Geplaatst: 14 feb 2007, 09:11
Ben vrij nieuw hier, maar toch wil ik vragen of jullie nog een oplossing weten voor ons probleem. Belgacom weet het immers zelf niet meer!
Sinds september 2006 zijn wij de trotse bezitters van Belgacom tv
Sinds september 20016 ook de trotste bezitters van ne hoop problemen.
De modem (philips) valt constant uit. We kunnen niet tegelijk surfen en tv kijken. Tja, we kunnen surfen, tegen een snelheid van 1,0 - 1,8. Maar das niet de bedoeling! Het moet toch minstens een beetje sneller kunnen.
Het downloadvolume dan, je krijgt bij belgacom 10GB om te downloaden, 5 om te uploaden. Euh, tja, die zien we bijna nooit, die zijn al op voor ze binnen zijn. En als we er toch nog een beetje aan hebben, dan is het echt wel binnen de 24 uur opgebruikt, zonder dat er echt gedownload wordt. Dus waar gaat dit naartoe? Belgacom beweert dat dit is omdat Belgacom tv ook downloadvolume nodig heeft. Akkoord, maar 10GB per maand? Kunnen ze dat dan niet aanpassen???? Zodat ik toch nog iets overhoudt!
De tv dan, we kunnen, als de modem zin heeft om te werken, mss een half uurtje tv kijken en dan krijgen we een 'blokjesscherm'. Het begint met 1 klein blokje, in het midden en dan vliegt het over het hele scherm tot alles vol blokjes staat en het onmogelijk is om iets deftig te zien nog!
Dus dat belgacom tv alle downloadvolume weg zou halen, lijkt me ook nogal straf, dat ding staat bijna nooit meer op.
Nu de oplossingen van belgacom tot op heden! Eigelijk zijn het er maar twee. We hebben al meer modems gehad dan een ander in heel zijn leven. Telkens opnieuw komen ze een nieuwe modem installeren. Sinds gisteren staan er zelfs twee achter elkaar. Sinds gisteren is ook de downloadsnelheid terug gevallen tot 0,5kb/s. Dus is het echt zowat onmogelijk om nog te surfen of wat dan ook!
We mogen elke maand netjes onze rekening betalen, want Belgacom weet zelf niet meer wat het probleem is, wij overdrijven, en we moeten het zelf maar oplossen. Want Belgacom weet het niet meer!
Afstand tot de centrale is een drietal kilometer, dus ook niet tever denken we.
Is er hier iemand die nog kan helpen, want wij zien eigelijk geen andere oplossing meer dan met belgacom tv stoppen, maar het abbonnement looopt nog tot in september en zelfs met al die problemen, waar ze weet van hebben (er wordt zowat dagelijks met hen getelefoneerd) willen ze geen uitzondering maken.
Groetjes
Jupke
Sinds september 2006 zijn wij de trotse bezitters van Belgacom tv
Sinds september 20016 ook de trotste bezitters van ne hoop problemen.
De modem (philips) valt constant uit. We kunnen niet tegelijk surfen en tv kijken. Tja, we kunnen surfen, tegen een snelheid van 1,0 - 1,8. Maar das niet de bedoeling! Het moet toch minstens een beetje sneller kunnen.
Het downloadvolume dan, je krijgt bij belgacom 10GB om te downloaden, 5 om te uploaden. Euh, tja, die zien we bijna nooit, die zijn al op voor ze binnen zijn. En als we er toch nog een beetje aan hebben, dan is het echt wel binnen de 24 uur opgebruikt, zonder dat er echt gedownload wordt. Dus waar gaat dit naartoe? Belgacom beweert dat dit is omdat Belgacom tv ook downloadvolume nodig heeft. Akkoord, maar 10GB per maand? Kunnen ze dat dan niet aanpassen???? Zodat ik toch nog iets overhoudt!
De tv dan, we kunnen, als de modem zin heeft om te werken, mss een half uurtje tv kijken en dan krijgen we een 'blokjesscherm'. Het begint met 1 klein blokje, in het midden en dan vliegt het over het hele scherm tot alles vol blokjes staat en het onmogelijk is om iets deftig te zien nog!
Dus dat belgacom tv alle downloadvolume weg zou halen, lijkt me ook nogal straf, dat ding staat bijna nooit meer op.
Nu de oplossingen van belgacom tot op heden! Eigelijk zijn het er maar twee. We hebben al meer modems gehad dan een ander in heel zijn leven. Telkens opnieuw komen ze een nieuwe modem installeren. Sinds gisteren staan er zelfs twee achter elkaar. Sinds gisteren is ook de downloadsnelheid terug gevallen tot 0,5kb/s. Dus is het echt zowat onmogelijk om nog te surfen of wat dan ook!
We mogen elke maand netjes onze rekening betalen, want Belgacom weet zelf niet meer wat het probleem is, wij overdrijven, en we moeten het zelf maar oplossen. Want Belgacom weet het niet meer!
Afstand tot de centrale is een drietal kilometer, dus ook niet tever denken we.
Is er hier iemand die nog kan helpen, want wij zien eigelijk geen andere oplossing meer dan met belgacom tv stoppen, maar het abbonnement looopt nog tot in september en zelfs met al die problemen, waar ze weet van hebben (er wordt zowat dagelijks met hen getelefoneerd) willen ze geen uitzondering maken.
Groetjes
Jupke