Pagina 1 van 1
Dommel weer down?
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:24
door Thunderstriker
kan niet meer op internet en hun site is blijkbaar ook offline weet iemande hier meer van?
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:25
door ketter
Hier hetzelfde.
Ik geraak helemaal niet online bij dommel login.
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:28
door Thunderstriker
hun site is back ma internet nog niet
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:31
door Thunderstriker
internet nu ook dat was snel
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:31
door DeepFreeZ
Zelfde regio Hasselt, ik hoop dat dit niet te veel voorvalt hoor anders gak nog spijt krijgen dat ik ben weggegaan bij Telenet
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:33
door devilkin
Idem, zone Aalst.
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:35
door Thunderstriker
laatste tijd presies regelmatig ja heb al een jaar dommel nu en tot 2 maand geleden eigelijk nog nooit probs mee gehad
Geplaatst: 11 feb 2007, 01:38
door ketter
Thunderstriker schreef:laatste tijd presies regelmatig ja heb al een jaar dommel nu en tot 2 maand geleden eigelijk nog nooit probs mee gehad
Ik heb nu 13 maanden Dommel en ook nooit uitval gehad tot nu.
Geplaatst: 11 feb 2007, 02:08
door magic007
Ook de mail is WEER down om 2 uur. Ik kan geen mails versturen . Dit is al de 2de keer op 2 weken tijd dat de mail het weer begeeft.
zone 014: benieuwd wat nu de reden is.....
Geplaatst: 11 feb 2007, 02:27
door Draco888
On zone 052 ook, maar was wel snel weer geregeld he, 15min en internet was terug online.
Ben benieuwd wat de reden was, want volgens mijn modem bleef het adsl signaal wel online . . probleempje? of zijn ze bepaalde zaken in orde aant brengen voor het boostpakket of adsl2 ?
Geplaatst: 11 feb 2007, 02:45
door Robinvv
Zone 03 ook weer
Na één jaar niet hebben voorgehad.
Ze zijn wel met zaken bezig vermoed ik. Wel beter dat het s'nachts gebeurd dan overdag.
Geplaatst: 11 feb 2007, 03:55
door Thunderstriker
en het lag er juist weer 10 minuten eruit pff da da mar ni te veel ga zijn
Geplaatst: 11 feb 2007, 10:50
door magic007
10.50 u mail versturen weer eruit
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:01
door Coop
met mail versturen bedoelen jullie dommel mail, of ook gmail hotmail ?
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:03
door ubremoved_983
Coop schreef:met mail versturen bedoelen jullie dommel mail, of ook gmail hotmail ?
Waarschijnlijk wel dommel mail ... ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:13
door magic007
yep mail versturen via de dommel server die van de aardbodem is verdwenen
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:14
door noob
ik heb het nu ,,nog altijd tot gisteren avond ging het goed vandaag gaat het hier nog niet
failed to connect to the outgoing sever 'relay.dommel.be' please try later again
dammm dit heb ik nog niet voor gehad
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:17
door magic007
voor mij al de 3de keer in 2 weken .
Vorige week zie andere thread en dan deze nacht en dan nu weer.
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:19
door devilkin
ditCh schreef:ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.
Ik hotmail wel, lang lang geleden toen de dieren nog spraken
Geplaatst: 11 feb 2007, 11:22
door hellsnake
devilkin schreef:ditCh schreef:ik heb gmail / hotmail er nog nooit weten uitgaan.
Ik hotmail wel, lang lang geleden toen de dieren nog spraken
ik hotmail al veel, niet zo lang geleden, en of de dieren toen spraken? ik heb het ze niet gevraagd dus ik zou het niet weten.
Nu gebruik is gmail en tevreden. Ook veel minder reclame.
Geplaatst: 11 feb 2007, 12:00
door fredski
Hier in zone 059 hetzelfde. Kan geen mails verzenden in outlook express.
Gisteravond was internet ook al een tijdje down. Hopelijk maker ze er geen gewoonte van.
Geplaatst: 11 feb 2007, 12:04
door UB_removed1963
gebruik dan jullie eigen mailserver, dan heb je dat probleem nooit voor.
Geplaatst: 11 feb 2007, 12:07
door magic007
ze moeten maar zien dat het werkt waarvoor we betalen
Geplaatst: 11 feb 2007, 12:31
door Goendi
Sidenote: ik vind het altijd komisch dat als alles goed gaat, iedereen vrolijk doet. Zodra er iets foutloopt, wordt men snel bot en grof... Ergens snap ik dat wel, en ik zal niet ontkennen dat als je voor iets betaald het moet werken, maar mogelijk zijn hun mailservers momenteel ontoereikend en hebben ze bijkomende apparatuur besteld? Als je er zo tevreden over was, geef ze dan toch het voordeel van de twijfel en oefen ook beetje geduld.... Is schone deugd!
Geplaatst: 11 feb 2007, 13:25
door ketter
February 11 - 2007 - 04:00 AM POSTED: [dommel.com tech support]
onderwerp: interruptions between 11/02 01.10 am and 04.00 am
Due to a short-circuit in one of our APC redundant powerswitches some services have been interrupted temporarily between 01.10 am and 04.00 am. Because of the short-circuit 2 out of 3 servers in the relay- and anti-viruscluster had to be replaced, resulting in slower emailperformance and some delivery delays. Also, one of our main hostingservers and a database-server were affected until 04.00 AM The servers have now been replaced and all should return to normal within the next hours.
Geplaatst: 11 feb 2007, 13:37
door Zambo
ketter schreef:February 11 - 2007 - 04:00 AM POSTED: [dommel.com tech support]
onderwerp: interruptions between 11/02 01.10 am and 04.00 am
Due to a short-circuit in one of our APC redundant powerswitches some services have been interrupted temporarily between 01.10 am and 04.00 am. Because of the short-circuit 2 out of 3 servers in the relay- and anti-viruscluster had to be replaced, resulting in slower emailperformance and some delivery delays. Also, one of our main hostingservers and a database-server were affected until 04.00 AM The servers have now been replaced and all should return to normal within the next hours.
Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.
Geplaatst: 11 feb 2007, 13:49
door Goendi
Geldt dat ook als je een foutboodschap van een bepaalde Belgische email server krijgt?
Geplaatst: 11 feb 2007, 13:54
door devilkin
Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.
Ben jij klant? Indien ja: zet hun een ticketje hierover. Indien nee, dan moet je je er niet aan storen
Ikzelf heb er weinig problemen mee dat deze communicatie in het engels is. Engels wordt aanzien als 'de taal van het internet', dus waarom zouden ze het als ADSL provider ook niet gebruiken? Moeten ze het direct niet vertalen in 4 talen
Geplaatst: 11 feb 2007, 14:03
door ketter
devilkin schreef:Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.
Ben jij klant? Indien ja: zet hun een ticketje hierover. Indien nee, dan moet je je er niet aan storen
Ikzelf heb er weinig problemen mee dat deze communicatie in het engels is. Engels wordt aanzien als 'de taal van het internet', dus waarom zouden ze het als ADSL provider ook niet gebruiken? Moeten ze het direct niet vertalen in 4 talen
devilkin ergens geef ik Zambo toch wel gelijk hoor.Niet iedereen kan engels lezen he.Een vermelding in het NL zou zeker niet slecht zijn voor veel klanten.
Geplaatst: 11 feb 2007, 14:03
door Robbe
Zambo schreef:Is Dommel een Belgisch bedrijf of een of andere Engelse cloon. Daar men enkel in de Engelse taal kan communiceren. sorry, ik wens in het Nederlands aangesproken worden.
Als ge hen belt, wordt ge in het Nederlands aangesproken.
Voor de rest is er
BabelFish.
Geplaatst: 11 feb 2007, 14:10
door ketter
Robbe schreef:Als ge hen belt, wordt ge in het Nederlands aangesproken.
Voor de rest is er
BabelFish.
Idd Robbe en je word er tenminste VRIENDELIJK aangesproken door de mensen van Dommel.Mij zelf maakt de taal van de berichten ook niks uit hoor
. En als je er niks van begrijpt kan je ook nog altijd aan iemand vragen om te vertalen.Maar zoals ik al eerder zij , NL zou niet slecht zijn voor veel mensen.
Geplaatst: 11 feb 2007, 14:27
door Goendi
devilkin ergens geef ik Zambo toch wel gelijk hoor.Niet iedereen kan engels lezen he.Een vermelding in het NL zou zeker niet slecht zijn voor veel klanten.
Ja akkoord, het zou inderdaad sieren als ze die teksten in meerdere talen zetten. Op zich vind ik echter dat het al schitterend is dat ze effectief erover communiceren :p Bij Versatel moest ik zelf via via bellen om te weten dat er een stroomprobleem was. Achteraf heb ik daar ook geen verontschuldigingen van ontvangen of uitvoerige verklaring of zo. Tijdens de panne evenmin enig nieuws. Dat is nog minder leuk ;)
Geplaatst: 11 feb 2007, 17:43
door Draco888
Goendi schreef:Sidenote: ik vind het altijd komisch dat als alles goed gaat, iedereen vrolijk doet. Zodra er iets foutloopt, wordt men snel bot en grof... Ergens snap ik dat wel, en ik zal niet ontkennen dat als je voor iets betaald het moet werken, maar mogelijk zijn hun mailservers momenteel ontoereikend en hebben ze bijkomende apparatuur besteld? Als je er zo tevreden over was, geef ze dan toch het voordeel van de twijfel en oefen ook beetje geduld.... Is schone deugd!
Man man man . . . Goendi heeft hier toch wel gelijk hoor, meteen al zo beginnen klagen, ik spreek niet van de opmerkingen dat Dommel down is he, maar bepaalde mensen beginnen dan direct zo te zagen, lijkt wel het einde van hun wereld.
Das me trouwens wel opgevallen sinds ik hier post . . . ge hebt sommigen die niks slechts kunnen horen over een bepaalde provider Goendi en zijn heilige koe Belgacom vb
) en dan anderen die nooit tevreden zijn.
Jongens toch . . . ipv al dat gekanker in iets positiefs (een actie/petitie/email campagne aan de EU of ombudsman/...) om te zetten. Behalve gij eh Goendi, want gij zijt toch tevreden met hoe het hier in Belgie aan toe gaat met de isps
lol
Geplaatst: 11 feb 2007, 19:47
door Goendi
Yes ik ben tevreden. Mij hoort ge ni klagen :) Heb goei verbinding, stabiel, zelden problemen. Mail en zo is ni echt aan mij besteed evenmin :)
Geplaatst: 12 feb 2007, 12:11
door King Nothing
wij hebben onze dommel login sinds vorige vrijdag ontvangen, en hebben met een aan/uit verbinding te kampen gekregen. Hopelijk is dit meer uitzondering dan regel.
Zelfs vandaag stond de modem op 'disconnected'