Pagina 1 van 2
Versatel / tele2 ligt eruit
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:10
door strife
Versatel ligt bij mij op het werk eruit. Zowel Telefoon als data-verkeer.
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:14
door dirkdeferme
bedoel je dat het uit ligt? of dat het gedaan is bij jullie met tele2? in het eerste geval: ik zie zonet dat mijn router ook niet meer bereikbaar is vanop afstand, is er panne misschien?
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:23
door karelg
ja bij mij hier vant zelfde
bij mijn email programma staat er:
TELE2ALLIN: "SLECHTE" verbinding
lol
wel symbolisch
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:24
door T-BoneZ
Serieuze panne
ik kan thuis niet meer binnen (antwerpen)
ook niet naar huis bellen
tele2 website eruit..
telefoon daar overbelast..
WooooWoooo
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:31
door chrisvdp
Hier in Diepenbeek ligt ook alles uit... Telefoon, Internet...
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:35
door T-BoneZ
Fakturen niet betaald...??
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:36
door T-BoneZ
Trouwens ..
Ist Tele 2 of ADSL in t' algemeen...??
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:45
door Darkempire
hier ook volledig plat regio waasland
versatel
iemand het nr van de helpdesk want kan het niet opzoeken nu de website zelfs niet werkt
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:48
door ubremoved_983
Blijkbaar zijn er proberen in het Versatel / Tele2 datacenter
http://www.webhostingtalk.nl/melding-va ... -down.html
Geplaatst: 06 feb 2007, 13:51
door strife
Een aantal weken terug hadden ze hetzelfde aan de hand. Al het dataverkeer en telefoonverkeer van Versatel lag toen plat in België en Nederland. Dat probleem was toen 's nacht begonnen en was rond de middag verholpen.
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:13
door karelg
mja en nu???
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:18
door T-BoneZ
Tof ..
Bompa met zijne all in krijgt een attackske..
Bomma zal efkes nen ambulance belle...
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:26
door Matau
Normaal gezien kan je, ook al is er algemeen probleem met Versatel, dienstnummers en gratis (0800) nummers nog bereiken.
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:27
door ubremoved_983
Matau schreef:Normaal gezien kan je, ook al is er algemeen probleem met Versatel, dienstnummers en gratis (0800) nummers nog bereiken.
Als Versatel down ligt en die 0800 nummers over hun voip gaan ofzo denk ik niet dat er veel te bereiken valt.
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:29
door Matau
Als Versatel down ligt en die 0800 nummers over hun voip gaan ofzo denk ik niet dat er veel te bereiken valt.
idd ^^
Maar ik heb het over lijnen die via Belgacom gaan (dus werken met een CPS).
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:34
door ubremoved_983
Matau schreef:Als Versatel down ligt en die 0800 nummers over hun voip gaan ofzo denk ik niet dat er veel te bereiken valt.
idd ^^
Maar ik heb het over lijnen die via Belgacom gaan (dus werken met een CPS).
Blijkbaar waren er ook problemen met Belgacom in die regio ( Haven Antwerpen ) ...
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:35
door karelg
mijn mail werkt terug
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:37
door Matau
Ik zie nergens algemeen probleem gemeld in regio Antwerpen van Belgacom. Enkel Versatel heeft probleem atm.
Maar tis wel zo, als ze lijn bij Belgacom hebben, maar ze bellen uit via Versatel, dat gaat idd niet, maar ze kunnen altijd via centrale van Belgacom uitbellen door 1551 te vormen voor ze het telefoonnummer ingeven (dat gesprek wordt wel gefactureerd door Belgacom)
Maar iedereen die via Versatel gaat, heeft dit probleem dan, niet enkel één regio.
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:57
door theduvelking
Bij ons op het werk ligt het er ook uit.
Zou over gans België zijn. Ze weten nie voor hoelang.
Geplaatst: 06 feb 2007, 14:58
door meon
We zijn baaaaack
Ik was hier al een ISDN-lijn uit de muur aan het pleuren en een proxy-server opzetten over een EDPnet Free inbellijn
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:25
door poekie68
Tele2: Duidelijk goedkoper... en je weet waarom
Ik begin het stillekes aan beu te worden...
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:26
door iNFERNiS
Hier ook plat, Wetteren.
Chance dat ik nog telenet heb ook.
Trouwens de eerste keer dat ik serieuze downtime heb. In een jaar tijd misschien 1 keer 5 minuten panne gehad.
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:30
door poekie68
In een jaar tijd misschien 1 keer 5 minuten panne gehad.
Dan heb jij toch veel geluk gehad...
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:37
door poekie68
iemand het nr van de helpdesk want kan het niet opzoeken nu de website zelfs niet werkt
Geen zin: er is ook geen enkel telefoonnummer van de helpdesk te bereiken.
Ik heb de volgende geprobeerd:
(070) 22 44 64
(078) 15 44 64
(070) 22 55 05
(0800) 321 30
(02) 60 80 100
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:41
door poekie68
Waarschijnlijk enkel nog telefonieprobleem. Ik kan mijn router van buitenuit bereiken (ping).
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:42
door Goendi
Jep ik ben ook weer up. Het was gewoon gans netwerk van Versatel dat er uit lag... Foetsjie :) Minstens 3 uur...
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:42
door Matau
Het wordt verondersteld tegen 16.30 in orde te zijn.
Maar ja, das niet officieel
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:47
door Rudolf
Regio Noord Brussel, geen probleem met internet, naar buiten bellen was ook geen probleem. Ik kon enkel geen oproepen ontvangen.
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:51
door Darkempire
regio waasland terug online oef
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:54
door dj_happy_dance
Hoe? Wat werkt er dan niet?
Geplaatst: 06 feb 2007, 15:57
door T-BoneZ
Centrum antwerpen nog geen leven...
Hoe weten jullie trouwens je ipadres..??
(ik werk via logmein.com om thuis binnen te geraken..)
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:03
door chrisvdp
Diepenbeek ook nog steeds plat, internet + tel
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:14
door Goendi
Antwerpen centrum hier. En ben up, gateway back alive :p Kpeis da er iemand ergens ne verkeerde stekker heeft uitgetrokken :P
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:15
door dirkdeferme
ik ben al tijdje terug online verbonden met mn router, dus alles lijkt terug ok hier in west-vla
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:18
door dj_happy_dance
Wat zeggen ze bij de helpdesk?
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:23
door poekie68
Wat zeggen ze bij de helpdesk?
Niks. Die zijn ook niet te bereiken. Ik krijg altijd een overbezet-toon te horen (bel met mijn GSM).
Die zitten nu dus rustig te wachten...
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:29
door dj_happy_dance
poekie68 schreef:Die zitten nu dus rustig te wachten...
Geplaatst: 06 feb 2007, 16:46
door dirkdeferme
TERUG OFFLINE omg!!!
edit: en nu terug online met ander extern IP?!? wat gebeurt er allemaal bij tele2? de tele2 website bleef wel online
op mijn router vind ik terug dat hij VIER minuten geleden terug online was...
heverlee
Geplaatst: 06 feb 2007, 17:21
door dciple
godverdomme das nu al van 12:55u dat onze 5 PRA's (150 lijnen) niet meer werken m.a.g. dat ons callcenter al meer dan 4 uur op zen gat ligt en dat de firma telefonisch niet bereikbaar is, da kost handenvol geld maar daar trekken die amateurs van Tele2 zicht natuurlijk geen bal van aan
chance dat de internetverbinding sinds een uur terug werkt, we hebben ook nog een adslverbinding for testing purposes maar die werkt nog ni
Helpdesk
Geplaatst: 06 feb 2007, 19:38
door Comet99
De enige 2 nummers die normaal altijd werken van de helpdesk zijn bij mijn weten: 02 60 80 600 en 070 22 44 64 die 02 60 80 100 is niet eens meer in gebruik