Pagina 1 van 2
dommel schandalige klantenbehandeling:iemand ook meegemaakt?
Geplaatst: 30 jan 2007, 18:18
door go2bonsai
Twee en een half weken geleden bestel ik een netconnect abonnement op de site van dommel, ik krijg mails met hoe te betalen en het contract. Ik betaal met visa, fax alles door en wacht af. Niks.... een week later stuur ik mails met de vraag wat ik nu moet doen, is het contract al actief of niet, krijg ik login en zo... ik krijg meermaals als antwoord dat ik naar hun website moet gaan, inloggen met mijn email en daar op mypackages, myinformation klikken enz... Ik krijg daar idd veel gegevens te zien maar NIET mijn login, bovendien zie ik staan dat mijn adsl lijn al actief is voor een aantal dagen en dat ik al aan het betalen ben, terwijl ik nog niet eens surfen kan via hen! (door gebrek aan logingegevens)Op de site waar ze me verwijzen is er ook een knop die als je die aanklikt automatisch je logingegevns verstuurt, maar dat werkt helemaal niet. Als klap op de vuurpijl krijg ik onlangs nog eens een tweede factuur die ik moet betalen, dat is 80 euro ondertussen al en ik zit nog niet eens op het internet. Dit is spelen met de klanten en ronduit schandalig. Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen login en pas ondanks verscheidene emails die al zijn verstuurd.
Kan ik dit abonnement nog annuleren? edpnet wenkt...
Re: dommel schandalige klantenbehandeling:iemand ook meegema
Geplaatst: 30 jan 2007, 18:26
door Icecubes
is een telefoon nemen en bellen echt zo moeilijk, no offence maar naar mijn mening bereik je met te bellen nog altijd meer dan een e-mail....
Re: dommel schandalige klantenbehandeling:iemand ook meegema
Geplaatst: 30 jan 2007, 18:42
door kUmbro
idd gewoon eens bellen zoals Icecubes zegt
wat staat er btw bij status in het controlpanel?
go2bonsai schreef:Als klap op de vuurpijl krijg ik onlangs nog eens een tweede factuur die ik moet betalen, dat is 80 euro ondertussen al en ik zit nog niet eens op het internet.
http://www.dommel.com/nl/support/faq.php?id=1145 is gebruikelijk
go2bonsai schreef:Op de site waar ze me verwijzen is er ook een knop die als je die aanklikt automatisch je logingegevns verstuurt, maar dat werkt helemaal niet.
hebt ge da ook gezegd in de mail (want ge zegt dat ze u meermaals gezegd hebben om het cp te gebruiken, dus ik vermoed dat ge geantwoord hebt)
Geplaatst: 30 jan 2007, 18:50
door elldiablo
ik heb dus echt geen probleem gehad voor mijn contract
alles is vlotjes gegaan , zonder enige probleem
Geplaatst: 30 jan 2007, 19:03
door go2bonsai
ze weten dat het control panel niet werkt, ja, maar hebben er nog niks aan gedaan... bellen doe ik morgen, maar ik doe graag alles schriftelijk omdat daar dan bewijzen van heb
jammer, want dommel leek echt de beste prijs kwaliteit te bieden...
Geplaatst: 30 jan 2007, 19:27
door kick
Soms blijf je beter waar je bent...
(ironische post)
Geplaatst: 30 jan 2007, 20:56
door ketter
go2bonsai schreef:ze weten dat het control panel niet werkt, ja, maar hebben er nog niks aan gedaan... bellen doe ik morgen, maar ik doe graag alles schriftelijk omdat daar dan bewijzen van heb
jammer, want dommel leek echt de beste prijs kwaliteit te bieden...
go2bonsai relax even zou ik zeggen en denk 2 keer na voor dat je begint te melken.Het controlepanel werkt wel maar je weet niet hoe te gebruiken vrees ik.De mail komt wel degelijk aan maar je moet wel kijken in de mailbox welke jezelf opgegeven hebt en zeker opletten dat de mail niet bij je spam binnen komt.Dat je al aan je 2de betaling zit had je nu niet over moeten zeuren als je is ff andere treads had doorgelezen maar daar zal je wel te lui voor geweest zijn
Het is normaal dat je al direct moet betalen als je een contract aangaat bij dommel en ook dat je al de volgende betalng moet doen ook al ben je nog niet aan het surfen met dommel maar nu komt het weer
Je zal weer te lui geweest zijn om alles even door te lezen want anders had je geweten dat deze betalingen verekend worden vanaf dat je kan surfen met dommel.Dus je KRIJGT je geld gewoon TERUG
.Dus doe morgen even de moeite is om te bellen naar dommel en dan zal je zien hoe vriendelijk de mensen van de helpdesk zijn als jezelf ook vriendelijk bent
En doe Sandra en haar team maar de groeten van ons hier
Geplaatst: 30 jan 2007, 21:02
door Maglor
En vraag gelijk ook of ze ketter zijn leestekens willen teruggeven.
Geplaatst: 30 jan 2007, 21:14
door ketter
Maglor schreef:En vraag gelijk ook of ze ketter zijn leestekens willen teruggeven.
Maglor wat heeft jou antwoord met de vraag hier te maken ???
Geplaatst: 30 jan 2007, 21:20
door go2bonsai
@ ketter
het controlepaneel werkt niet moet ik je jammer genoeg ontgoochelen (iemand zal bij dommel iets verkeerd hebben ingetypt vrees ik), het proformafactuursysteem is belachelijk en omslachtig, bellen doe ik morgen al haat ik dit, want ik verwacht dat waar ik voor betaal (en verondersteld wordt goed te zijn) ook werkt en niet dat ik er zelf energie moet insteken om het te laten werken (klant is koning remember?)
voorts heb ik getwijfeld om dit hier te posten (melken in jouw woordenschat) maar ik vond dit na verscheidene nietszeggende mails van dommel (die sterk leken op jouw post ketter) belangrijk om mensen die naar dommel willen overstappen erop te wijzen dat het niet allemaal zo fantastisch is zoals vele mensen op dit forum hier beweren, dat geeft een objectiever beeld
waarom is de internetproviderwereld zo f***ing onprofessioneel? ik surf nu al meer dan 10 jaar via adsl, heb al meerdere providers gehad en altijd is er wel ergens miserie, helaas is de klant meestal de dupe en kan de provider zich ongelooflijk veel veroorloven. we laten ons teveel doen en daar mag wel wat verandering in komen vind ik. (maar eigenlijk is dit een randdiscussie)
Geplaatst: 30 jan 2007, 21:34
door ketter
go2bonsai schreef:@ ketter
het controlepaneel werkt niet moet ik je jammer genoeg ontgoochelen (iemand zal bij dommel iets verkeerd hebben ingetypt vrees ik), het proformafactuursysteem is belachelijk en omslachtig, bellen doe ik morgen al haat ik dit, want ik verwacht dat waar ik voor betaal (en verondersteld wordt goed te zijn) ook werkt en niet dat ik er zelf energie moet insteken om het te laten werken (klant is koning remember?)
voorts heb ik getwijfeld om dit hier te posten (melken in jouw woordenschat) maar ik vond dit na verscheidene nietszeggende mails van dommel (die sterk leken op jouw post ketter) belangrijk om mensen die naar dommel willen overstappen erop te wijzen dat het niet allemaal zo fantastisch is zoals vele mensen op dit forum hier beweren, dat geeft een objectiever beeld
waarom is de internetproviderwereld zo f***ing onprofessioneel? ik surf nu al meer dan 10 jaar via adsl, heb al meerdere providers gehad en altijd is er wel ergens miserie, helaas is de klant meestal de dupe en kan de provider zich ongelooflijk veel veroorloven. we laten ons teveel doen en daar mag wel wat verandering in komen vind ik. (maar eigenlijk is dit een randdiscussie)
go2bonsai niemand houd je tegen om je contract meteen weer op te zeggen he.De schadevergoeding die je dan zal moeten betalen moet je er dan maar bij nemen.Als je nu toch is eerst even de telefoon had genomen en Dommel even gebeld had dan was je direct geholpen geweest.Het proformafactuursysteem is helemaal niet belachelijk en omslachtig maar jij had beter eerst is alles doorgelezen en dan had jij de werkwijze van Dommel geweten.Post die mails hier is zodat we zelf kunnen zien of het nietszeggende mails zijn.De mails aanpassen heeft geen zin want Dommel heeft zowiezo wel een copy van wat ze verzenden.
Ik ben benieuwd.
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:00
door go2bonsai
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
UPDATE
HEB ANDER EMAILADRES MOETEN INGEVEN EN DAN WERKTE HET WEL. HEB DIT ZELF MOETEN UITZOEKEN WANT DOMMEL REAGEERT AL 3 DAGEN NIET MEER
BEN NU EINDELIJK ONLINE SORRY VOOR DE CAPS
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:14
door Mr.T
go2bonsai
Het ligt hier weer allemaal aan de ISP he. In je ticket ben je zelf zo arrogant als wat.
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:16
door ketter
go2bonsai ik zeg het nogmaals
.Jij bent gewoon verkeerd bezig.
Je gaat naar
https://crm.schedom-europe.net/ en daar moet jij je email ingeven en je wachtwoord.Het email is wat je zelf tijden je aanmelding opgegeven hebt idem het wachtwoord.Om hier
https://crm.schedom-europe.net/ binnen te kunne heb je helemaal geen login van Dommel nodig.
.Denk even heel diep na welk email je opgegeven hebt en welk pasw je dan ingevuld hebt en gebruik dat dan op dat login scherm en dan zit je waar je moet zijn.Als je daar dan ingelogd bent klik dan op VERZEND en dan krijg je de gegevens om te kunnen surfen in je mailbox.Trouwens als ik jou taalgebruik zie naar Dommel toe
.
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:20
door BBB
go2bonsai schreef:
[...] wat eigenlijk niet
kan, want ik zit op dit moment nog bij een andere provider en ik heb niet
eens een login gekregen van jullie???????????????
[...]
Wat voor stupide antwoord is dat nu?
Ik zie nergens mijn login en pas staan om in te loggen op het netwerk en ben
a
Dat kan zeker als je bijv bij skynet zit of zat (dan is je lijn ook actief, en kan je nog altijd inloggen met skynet)
En je bent wel heel beleefd geweest naar de klantendienst toe (al moet ik toegeven dat ze bijna elke keer hetzelfde antwoordde en een beetje rond de pot aan het draaien waren)
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:22
door ketter
Mr.T schreef:go2bonsai
Het ligt hier weer allemaal aan de ISP he. In je ticket ben je zelf zo arrogant als wat.
Mr.T ik ben gelukkig toch niet alleen die dit zegt
Als ik de eigenaar van dommel was dan zou ik meteen zo iemand zijn account deleten en zeggen als het ergens anders beter is ga dan daar maar.
Dit komt gewoon door zen eigen stomiteiten.
Userbase dient toch voor hulp te vragen maar als je daar te lui voor bent en meteen maar alle schuld bij iemand anders gaat leggen dan ben je goed bezig
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:24
door flt
Mr.T schreef:go2bonsai
Het ligt hier weer allemaal aan de ISP he. In je ticket ben je zelf zo arrogant als wat.
Dikke ²
Probeer misschien eens vriendelijk te blijven en ook dingen als "???????????" achter een vraag zijn gewoon ongepast. Nuja van die soort moeten er ook zijn natuurlijk.
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:26
door ketter
BBB schreef:go2bonsai schreef:
[...] wat eigenlijk niet
kan, want ik zit op dit moment nog bij een andere provider en ik heb niet
eens een login gekregen van jullie???????????????
[...]
Wat voor stupide antwoord is dat nu?
Ik zie nergens mijn login en pas staan om in te loggen op het netwerk en ben
a
Dat kan zeker als je bijv bij skynet zit of zat (dan is je lijn ook actief, en kan je nog altijd inloggen met skynet)
En je bent wel heel beleefd geweest naar de klantendienst toe (al moet ik toegeven dat ze bijna elke keer hetzelfde antwoordde en een beetje rond de pot aan het draaien waren)
BBB dit is niet rond de pot draaien , ze geven toch heel duidelijk de url waar hij moet inloggen.Hij heeft toch zelf zijn email en pas opgegeven toen hij zich aanmelde bij dommel.Als hij daar eerst mee inlogd dan kan je daar op verzend klikken en dan heeft hij meteen zijn login om te surfen .
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:37
door go2bonsai
bedankt voor de lieve opmerkingen, maar dat had ik wel verwacht, ik ben gewoon zo kwaad omdat ze er niet in slagen iets te laten werken waar ik voor betaal en dan kan ik niet vriendelijk blijven (sorry aard vh beestje), hoe jullie schrijven dat ik het moet doen (met login en pas ed) is allemaal gebeurd zoals het hoort, jullie schijnen niet te snappen dat de resend knop NIET werkt (ja, ook na ingeven van mij email en juiste paswoord), terwijl dat dit net het grote probleem is. De helpdesk van dommel zegt trouwens ZELF de logingegevens te hebben verstuurd (ook via de resend knop denk ik) maar die vind ik nergens in mijn mailbox (en nee, die is niet vol of de mail bevindt zich niet in mijn spammap) IEDERE provider waar ik al mee surfte gaf trouwens schriftelijk of duidelijk in de eerste emails naar mij toe een login en pas waarmee ik op internet kon, dommel doet dit NIET en dat is heeeeeeeeeeeeeeeel erg frustrerend, want het is eigenlijk het enige wat ik van hen verwacht en zeker omdat het na een week emailen nog steeds niet is opgelost....
@BBB
rond de pot draaien, inderdaad. En het werkt voor mij als een rode lap op een stier, blij dat toch één iemand het zo ziet
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:44
door Mr.T
Je bent waarschijnlijk nog jong, dus zorg ervoor dat de aard van het beestje maar veranderd. Je zal veel meer bereiken met wat elementaire beleefdheid. Als ik zo'n ticket zou krijgen, is mijn zin om veel moeite te doen al over.
Verder als het DRINGEND !!! is:
Wat betreft hun systeem dat volgens jou niet werkt, kan ik niks over zeggen wegens geen ervaring mee. De reden dat je die mail niet gekregen hebt, ligt daarom niet aan dommel. Dit kan allerlei oorzaken hebben!
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:45
door Coop
go2bonsai, wat zit je toch te prullen met mails te sturen.
Bel hun helpdesk op en vertel hun wat je probleem is, dan zul je zien dat ze zéér vriendelijk en behulpzaam is.
Kan niet begrijpen dat je blijft aanprullen met mails en weigert de telefoon op te pakken. rare eigenschap van jou !
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:49
door Patje
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:49
door go2bonsai
blij te horen dat 36 nog jong is
schitterende telefoon trouwens, jammer dat ze die nie meer maken (die hadden tenminste geen last van ontbrekende logins)
dat ik niet direct telefoneer is een beetje principieel, waarom moet ik moeite en geld steken in iets waar zij de oorzaak van zijn? (want als blijkt dat hun systeem niet werkt, lossen ze dat toch op door me te bellen of een brief te sturen?) het is altijd de klant die mag draven
@patje
beter lezen
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:52
door Patje
go2bonsai schreef:blij te horen dat 36 nog jong is
schitterende telefoon trouwens, jammer dat ze die nie meer maken (die hadden tenminste geen last van ontbrekende logins)
dat ik niet direct telefoneer is een beetje principieel, waarom moet ik moeite en geld steken in iets waar zij de oorzaak van zijn? (want als blijkt dat hun systeem niet werkt, lossen ze dat toch op door me te bellen of een brief te sturen?) het is altijd de klant die mag draven
men probeerd je te helpen en je leest niet wat er staat
tis idd schandalig
Geplaatst: 30 jan 2007, 22:57
door ketter
go2bonsai schreef:blij te horen dat 36 nog jong is
schitterende telefoon trouwens, jammer dat ze die nie meer maken (die hadden tenminste geen last van ontbrekende logins)
dat ik niet direct telefoneer is een beetje principieel, waarom moet ik moeite en geld steken in iets waar zij de oorzaak van zijn? (want als blijkt dat hun systeem niet werkt, lossen ze dat toch op door me te bellen of een brief te sturen?) het is altijd de klant die mag draven
@patje
beter lezen
go2bonsai 1 van de reden dan Dommel ons veel kan aanbieden tegen een mooie prijs is dat ze geen brieven moeten versturen enz.Je weet toch dat er niet alleen naar jou dan een brief moet verstuurd worden maar dat zijn er dan 1000 den per jaar en papier kost geld en dat betaald de klant.
Geplaatst: 30 jan 2007, 23:08
door Coop
idd, en een telefoontje kost nauwelijks iets, zeker vergeleken met naar telenet te bellen ! en je bent meteen geholpen en weet hoe de vork in de steel zit.
Jij lijkt me een koppig iemand
Je moet soms afstappen van principes kerel, anders ga je nog veel tegenslagen in je leven tegenkomen
Geplaatst: 30 jan 2007, 23:09
door Maglor
ketter schreef:Maglor schreef:En vraag gelijk ook of ze ketter zijn leestekens willen teruggeven.
Maglor wat heeft jou antwoord met de vraag hier te maken ???
Ochottekes. Excuseer, meneer geen-off-topic-gezever-in-mijn-topic.
Didn't notice the wink?
Geplaatst: 30 jan 2007, 23:13
door flt
Coop schreef:idd, en een telefoontje kost nauwelijks iets, zeker vergeleken met naar telenet te bellen ! en je bent meteen geholpen en weet hoe de vork in de steel zit.
Telenet heeft een 0800 (gratis) of 015 (lokaal) nr en dommel heeft een 070 (lokaal + extra kost).
Eigelijk vind ik dit wel schandalig... het minste dat dommel kan doen is toch een lokaal nummer aanbieden.
Geplaatst: 30 jan 2007, 23:24
door Teebee
Tel eens allemaal tot 100.
Over een maand is dit allemaal vergeten en vergeven.
Geplaatst: 31 jan 2007, 00:18
door go2bonsai
98, 99, 100! En nu maar hopen da'k dra online ben bij de beste provider van 't land!
Geplaatst: 31 jan 2007, 00:55
door Draco888
flt schreef:Coop schreef:idd, en een telefoontje kost nauwelijks iets, zeker vergeleken met naar telenet te bellen ! en je bent meteen geholpen en weet hoe de vork in de steel zit.
Telenet heeft een 0800 (gratis) of 015 (lokaal) nr en dommel heeft een 070 (lokaal + extra kost).
Eigelijk vind ik dit wel schandalig... het minste dat dommel kan doen is toch een lokaal nummer aanbieden.
Zolang ge nooit een Scarlet helpdesk hebt moeten bellen moet ge nie veel klagen . . . spreek uit ondervinding.
Geplaatst: 31 jan 2007, 01:21
door flt
Draco888 schreef:Zolang ge nooit een Scarlet helpdesk hebt moeten bellen moet ge nie veel klagen . . . spreek uit ondervinding.
Nog maar 2x gebeld naar Scarlet helpdesk.
1 keer een maand terug omdat er iets mis was met mijn volumemeter. Had toch iemand aan de lijn binnen de 5min en een 3d later was het probleem opgelost. De telefonist zei wel dat het een dag of 2 kon duren.
I must be born lucky
Geplaatst: 31 jan 2007, 02:40
door Robbe
go2bonsai schreef:bedankt voor de lieve opmerkingen, maar dat had ik wel verwacht, ik ben gewoon zo kwaad omdat ze er niet in slagen iets te laten werken waar ik voor betaal en dan kan ik niet vriendelijk blijven (sorry aard vh beestje), hoe jullie schrijven dat ik het moet doen (met login en pas ed) is allemaal gebeurd zoals het hoort, jullie schijnen niet te snappen dat de resend knop NIET werkt (ja, ook na ingeven van mij email en juiste paswoord), terwijl dat dit net het grote probleem is. De helpdesk van dommel zegt trouwens ZELF de logingegevens te hebben verstuurd (ook via de resend knop denk ik) maar die vind ik nergens in mijn mailbox (en nee, die is niet vol of de mail bevindt zich niet in mijn spammap) IEDERE provider waar ik al mee surfte gaf trouwens schriftelijk of duidelijk in de eerste emails naar mij toe een login en pas waarmee ik op internet kon, dommel doet dit NIET en dat is heeeeeeeeeeeeeeeel erg frustrerend, want het is eigenlijk het enige wat ik van hen verwacht en zeker omdat het na een week emailen nog steeds niet is opgelost....
@BBB
rond de pot draaien, inderdaad. En het werkt voor mij als een rode lap op een stier, blij dat toch één iemand het zo ziet
1) Je regelt je aanvraag, en zit je wachttijd uit.
2) Je belt of kijkt via hun internet paneel om te weten wanneer je aansluiting actief zal zijn.
3) Je paswoord komt niet door ? Hervragen via het internet paneel.
Het internet paneel werkt niet ? Bellen en vragen dat ze het u naar uw opgegeven adres doormailen.
4) Zaak is afgehandeld. (Indien dat niet het geval is :
klanten helpdesk,
algemene helpdesk,
telefoon/fax)
Logica : Als je problemen hebt met iets, probeer dan de 2e optie (telefoon) en vermijd op opnieuw via het "probleem paneel" te werken.
<Jerry Springer>
go2bonsai, je noemt de mensen van Dommel onprofessioneel
maar ze blijven wel kalm, terwijl jij je opwind
je vies maken verhelpt geen problemen, maar verergert ze
probeer in het vervolg gewoon logischer te werk te gaan, en dan zal iedereen tevreden terug komen
</Jerry Springer>
go2bonsai schreef:(want als blijkt dat hun systeem niet werkt, lossen ze dat toch op door me te bellen of een brief te sturen?) het is altijd de klant die mag draven
Eénmaal dat Dommel van hun kant ziet dat de aDSL aansluiting probleemloos is gegaan, gaan ze ervan uit dat er geen problemen zijn.
Wat ook meestal zo is. Als er dan dus nog iets scheelt kunnen zij dat enkel weten via de klant. Ze kunnen je dus moeilijk bellen, als ze niets fouts zien. Wat het via brieven werken betreft ... Wees blij dat ze dat niet doen. Want het is kostelijk voor u (1 telefoongesprek vs 1 dag zonder internet), ge blijft langer met uw problemen zitten, en vergeet niet dat de briefbestelling in België 2 a 3 dagen kan duren (en soms gewoon niet aankomt).
Het versturen van de login gegevens per mail, lijkt op het eerste zicht ook abnormaal, aangezien je dan meestal zonder internet verbinding zit (tenzij jer meerdere hebt). Maar dit is volgens mij een extra veiligheidsmaatregel, waardoor de kans dat iemand onderweg aan je gegevens geraakt drastisch vermindert.
go2bonsai schreef:ze weten dat het control panel niet werkt, ja, maar hebben er nog niks aan gedaan...
Kan je er een
printscreen (start > run/uitvoeren > mspaint) van nemen en deze hier posten ?
Het zou wel eens een lokaal probleem kunnen zijn, daar ze hier zowel in Firefox 2.x als in Internet Explorer 6.x toonbaar zijn.
Geplaatst: 31 jan 2007, 07:32
door elldiablo
waarom geeuwd jij nu weer pffff
Geplaatst: 31 jan 2007, 07:37
door elldiablo
go2bonsai schreef:ze weten dat het control panel niet werkt, ja, maar hebben er nog niks aan gedaan...
heb 5 x geprobeerd en bij mij kwamen ze alle 5 aan , op de emailadres
die ik heb ingevoerd bij het maken van mijn cotract
ik klik op mijn pakket , klik op R en krijg na 2 sec een email ,
dus daar ligt het probleem al niet , gewoon ff om te laten weten dat het dus wel werkt
, dan kun je al achter iets anders gaan zoeken .
Geplaatst: 31 jan 2007, 09:17
door ubremoved_983
Nog maar eens een bewijs dat hier subjectief wordt beoordeeld op ISP's. Voor 90% van de mensen werkt Dommel goed, maar ho maar als iemand problemen heeft dan moet die persoon maar bellen naar Dommel, want als ISP hoef je natuurlijk niet op mails te antwoorden.
Vind dat het tegenwoordig wel de trend is op userbase, een bepaalde ISP voor te trekken en anderen helemaal af te breken.
Geplaatst: 31 jan 2007, 09:25
door crapiecorn
ditCh schreef:Nog maar eens een bewijs dat hier subjectief wordt beoordeeld op ISP's. Voor 90% van de mensen werkt Dommel goed, maar ho maar als iemand problemen heeft dan moet die persoon maar bellen naar Dommel, want als ISP hoef je natuurlijk niet op mails te antwoorden.
Vind dat het tegenwoordig wel de trend is op userbase, een bepaalde ISP voor te trekken en anderen helemaal af te breken.
can't agree more
Geplaatst: 31 jan 2007, 10:11
door Mr.T
crapiecorn schreef:ditCh schreef:Nog maar eens een bewijs dat hier subjectief wordt beoordeeld op ISP's. Voor 90% van de mensen werkt Dommel goed, maar ho maar als iemand problemen heeft dan moet die persoon maar bellen naar Dommel, want als ISP hoef je natuurlijk niet op mails te antwoorden.
Vind dat het tegenwoordig wel de trend is op userbase, een bepaalde ISP voor te trekken en anderen helemaal af te breken.
can't agree more
Ik trek hier helemaal geen ISP voor. Als de TS nu eens gewoon de telefoon neemt is zijn probleem waarschijnlijk op enkele minuten opgelost.
Dommel antwoordt WEL op mails, echter de TS vindt dat hij daarmee niet geholpen is.
Ik zal je trend omdraaien. Ik vind het tegenwoordig de trend op userbase dat we maar om ter hardste bashen op een ISP. Of dit nu terecht is of niet.
Geplaatst: 31 jan 2007, 10:23
door ubremoved_983
Mr.T schreef:
Ik trek hier helemaal geen ISP voor. Als de TS nu eens gewoon de telefoon neemt is zijn probleem waarschijnlijk op enkele minuten opgelost.
Dommel antwoordt WEL op mails, echter de TS vindt dat hij daarmee niet geholpen is.
Bellen naar een 070 en / of 0903 nummer ( op hun site gevonden ) ?!? Ik lees maar toe dat mensen Telenet support duur vinden op hun 070 nummer en hier ist van bel maar snel, dan ist opgelost.
Nogmaals ... subjectief ...
Geplaatst: 31 jan 2007, 10:25
door devilkin
ditCh schreef:Mr.T schreef:
Ik trek hier helemaal geen ISP voor. Als de TS nu eens gewoon de telefoon neemt is zijn probleem waarschijnlijk op enkele minuten opgelost.
Dommel antwoordt WEL op mails, echter de TS vindt dat hij daarmee niet geholpen is.
Bellen naar een 070 en / of 0903 nummer ( op hun site gevonden ) ?!? Ik lees maar toe dat mensen Telenet support duur vinden op hun 070 nummer en hier ist van bel maar snel, dan ist opgelost.
Nogmaals ... subjectief ...
True.
Wel moet je bijnemen dat je bij Telenet over het algemeen behoorlijk lang in de wachtlijn staat, wat de kost doet oplopen. Bij Dommel tot hiertoe nog niet meegemaakt. Dat maakt wel een verschil bij het zeggen 'bel eens snel'