Dit hou je niet voor mogelijk
Geplaatst: 30 jan 2007, 17:10
Ik heb een aanvraag gedaan bij scarlet voor een 6mbit lijn premium one. Ik probeer al dagen via alle wegen te weten te komen hoever ik van de centrale zit van telefonie. Ik kreeg hierop van niemand antwoord zelfs niet van belgacom. Dus bel ik net naar scarlet omdat ik echt wel een 6mbit lijn moet hebben en niet kan wachten tot er hier een technieker komt en dan moet vast stellen dat ik max 1mbit heb ofzo. De klantendienst zij ZEER duidlijk dat 6mbit onmogelijk was omdat ze hiermee gestopt zijn????? Inderdaad dit kon ik zeker niet krijgen, dus haalde ik aan dat ik via hun reclame op hun site wel voor een 6 mbit lijn had getekend. Hij kon mij niets garanderen behalve dat ik zeker geen 6mbit kon krijgen. Dus heb ik vriendelijk gevraagd aan die persoon of hij mijn contract dan kon annuleren en hij heeft dit ook vriendelijk gedaan . Ik heb wel zeer duidelijk gevraagd of dit geen contract breuk is en hij heeft heel duidelijk nee geantwoord dus ik moet geen bijkomende kosten betalen voor het alsnog anuleren van de bestelling ( deze was nog maar in de activeringsfase, en ik heb een dossier nummer gekregen 581390). Hopelijk gaat het ook allemaal zo en krijg ik na een week geen factuur in de bus van 15maand gedeeld door 2. Ik moet er wel bij zeggen dat ik binnen de min iemand aan de lijn had en dat ze heel vriendelijk waren aan de telefoon en behulpzaam. jammer mar helaas ben ik terug naar af en heb ik nog steeds geen snelle lijn. Hopelijk werkt telenet er alsnog aan bij mij.