[STUG] Lancering website met verslag van vergadering 17/01/2
Geplaatst: 22 jan 2007, 23:49
Beste mensen,
Zoals al eerder op verschillende forums gemeld werd, is STUG een samenwerking aangegaan met Tik vzw, waarbij STUG net zoals PUB een afdeling is van Tik vzw. Ondertussen heeft de samenwerking geleid tot een eerste concreet resultaat: namelijk onze nieuwe website: http://www.stug.be/
De website is gemeenschappelijk voor de afdelingen STUG en PUB, maar ook voor Tik vzw zelf, alsook toekomstige initiatieven.
Op de website kan je het laatste nieuws over Scarlet terugvinden:
http://www.stug.be/stug/nieuws/. Maar ook het verslag van de vergadering van woensdag 17 januari is al gepubliceerd:
http://www.stug.be/stug/nieuwsbrieven/stug_nieuwsbrief_2.
Nog belangrijker is dat Scarletklanten nu ook lid kunnen worden van Tik vzw. Met je gratis lidmaatschap steun je Tik vzw en geef je een mandaat aan STUG om je belangen als klant bij Scarlet te verdedigen. Leden zijn belangrijk voor STUG. Hoe meer Scarletklanten STUG vertegenwoordigt, hoe meer druk STUG kan uitoefenen op Scarlet opdat ze eindelijk een klantgerichte organisatie worden. Om duidelijk aan te tonen dat je een klant van Scarlet bent, wordt tijdens de registratie naar je klantennummer gevraagd.
Neem dus een kijkje op de website http://www.stug.be/user/register en schrijf je gratis in!
In tegenstelling tot onze grote broer PUB hebben we er momenteel voor gekozen om geen gebruik te maken van een forum. STUG heeft momenteel onvoldoende mankracht om een forum te modereren. Voorlopig blijven we gebruik maken van de nieuwsgroep scarlet.be.general. We willen immers aantonen dat we op een volwassen manier een dialoog willen treden met Scarlet en hen op deze manier overtuigen om een actievere rol te spelen in de nieuwsgroep.
Indien je niet weet wat nieuwsgroepen zijn en hoe ze te gebruiken: we hebben hiervoor speciaal een pagina aangemaakt: http://www.stug.be/stug/nieuwsgroep
STUG en Tik vzw zijn op zoek naar mensen die ons actief willen helpen bij het verder uitbouwen van een krachtige klantenorganisatie. Mensen die zich geroepen voelen, kunnen altijd contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected].
Zoals al eerder op verschillende forums gemeld werd, is STUG een samenwerking aangegaan met Tik vzw, waarbij STUG net zoals PUB een afdeling is van Tik vzw. Ondertussen heeft de samenwerking geleid tot een eerste concreet resultaat: namelijk onze nieuwe website: http://www.stug.be/
De website is gemeenschappelijk voor de afdelingen STUG en PUB, maar ook voor Tik vzw zelf, alsook toekomstige initiatieven.
Op de website kan je het laatste nieuws over Scarlet terugvinden:
http://www.stug.be/stug/nieuws/. Maar ook het verslag van de vergadering van woensdag 17 januari is al gepubliceerd:
http://www.stug.be/stug/nieuwsbrieven/stug_nieuwsbrief_2.
Nog belangrijker is dat Scarletklanten nu ook lid kunnen worden van Tik vzw. Met je gratis lidmaatschap steun je Tik vzw en geef je een mandaat aan STUG om je belangen als klant bij Scarlet te verdedigen. Leden zijn belangrijk voor STUG. Hoe meer Scarletklanten STUG vertegenwoordigt, hoe meer druk STUG kan uitoefenen op Scarlet opdat ze eindelijk een klantgerichte organisatie worden. Om duidelijk aan te tonen dat je een klant van Scarlet bent, wordt tijdens de registratie naar je klantennummer gevraagd.
Neem dus een kijkje op de website http://www.stug.be/user/register en schrijf je gratis in!
In tegenstelling tot onze grote broer PUB hebben we er momenteel voor gekozen om geen gebruik te maken van een forum. STUG heeft momenteel onvoldoende mankracht om een forum te modereren. Voorlopig blijven we gebruik maken van de nieuwsgroep scarlet.be.general. We willen immers aantonen dat we op een volwassen manier een dialoog willen treden met Scarlet en hen op deze manier overtuigen om een actievere rol te spelen in de nieuwsgroep.
Indien je niet weet wat nieuwsgroepen zijn en hoe ze te gebruiken: we hebben hiervoor speciaal een pagina aangemaakt: http://www.stug.be/stug/nieuwsgroep
STUG en Tik vzw zijn op zoek naar mensen die ons actief willen helpen bij het verder uitbouwen van een krachtige klantenorganisatie. Mensen die zich geroepen voelen, kunnen altijd contact opnemen door een mailtje te sturen naar [email protected].