office acces
Geplaatst: 09 jan 2007, 11:54
wegens dit heb ik dus geen goesting om nog eens te bellen naar telenet (nu volgt een quote die weinig terzake doet ma uitlegt waarom ik nie wil bellen [ dus toch wel wat ])
allee soit nu dus de eigenlijke vraag. (als ge over hierboven iets weet zegt ge het ook ma he).
Kan je als particulier overschakelen naar office acces?
Wat kost dit? (buiten de 70 € per maand)
Hoeveel is je volume nu exact (up en down).
Wat kosten extra gigs volume?
is het de moeite om 10 euro extra te betalen?
Verdere nuttige weetjes?
Ik heb al enkele dagen gebeld naar telenet maar mijn probleem kan bliijkbaar niet op redelijke termijn via telefoon worden opgelost. Ik heb nu al meer dan 15€ opgebeld naar jullie "helpdesk" en besloot dan maar om het eens langs deze weg te proberen. Mijn probleem is het volgende: Telkens als ik na 12 uur snachts begin te downloaden word men volume niet als half geteld. Ik heb dut nu een tijdje uitgebreid getest en het blijkt wel degelijk gewoon te tellen aan volledige grote (maw. Nachtsurfen werkt niet).
Begin van de vorige facturatieperiode was men telemeter niet automatisch gereset dus had ik toen ook gebeld (4 euro ongeveer toen) en dat hebben ze toen handmatig gedaan. Misschien dat daar de oorzaak terug te vinden is?
k hoop hier snel een oplossing voor te kunnen vinden.
Vriendelijke groeten,
allee soit nu dus de eigenlijke vraag. (als ge over hierboven iets weet zegt ge het ook ma he).
Kan je als particulier overschakelen naar office acces?
Wat kost dit? (buiten de 70 € per maand)
Hoeveel is je volume nu exact (up en down).
Wat kosten extra gigs volume?
is het de moeite om 10 euro extra te betalen?
Verdere nuttige weetjes?