Fulladsl is zo slecht toch niet?
Geplaatst: 08 jan 2007, 14:15
Hallo,
Ik ben iets meer dan een jaar klant bij fulladsl(via academic broadband) ik lees hier zeer veel negatieve posts over fulladsl.
Ik heb een vriend die zegt dat hij gemiddeld 48u downtime per maand heeft bij fulladsl.
Hebben jullie dan zoveel problemen? Ok zaterdag en zondag had ik ook problemen maar dat was de eerste keer in een jaar. Misschien is het omdat ik in Brussel zit en dat het hier beter werkt???
Ze hebben mij het volgende gezegd:
"Wegens een probleem op in één van de POPs van Belgacom zijn er grote downtimes geweest dit weekend. We hebben al het nodige gedaan om deze tot een minimum te herleiden. De nodige apparatuur is vervangen in de Belgacom POP en alles is nu opgelost."
Ik weet nu wel niet wat een pop is maar ik leid eruit af dat de fout bij Belgacom ligt.
Ik ben via academic broadband klant bij hen en betaalde dus eerst €25 en nu €27,5.
De edpnet en dommel lijken inderdaad beter maar ze zijn ook duurder(niet veel maar toch, ik ben student ) (die light formule van dommel vindt ik niet goed), ik verbruik toch niet meer dan 20 gigabyte, beschikking over (10 GB van ) een nieuwsserver is mij ook niet de meerprijs waard, alleen dat ze een 0900 nummer gebruiken stoort me.
Zijn hier nog tevreden klanten van fulladsl?
Esben
Ik ben iets meer dan een jaar klant bij fulladsl(via academic broadband) ik lees hier zeer veel negatieve posts over fulladsl.
Ik heb een vriend die zegt dat hij gemiddeld 48u downtime per maand heeft bij fulladsl.
Hebben jullie dan zoveel problemen? Ok zaterdag en zondag had ik ook problemen maar dat was de eerste keer in een jaar. Misschien is het omdat ik in Brussel zit en dat het hier beter werkt???
Ze hebben mij het volgende gezegd:
"Wegens een probleem op in één van de POPs van Belgacom zijn er grote downtimes geweest dit weekend. We hebben al het nodige gedaan om deze tot een minimum te herleiden. De nodige apparatuur is vervangen in de Belgacom POP en alles is nu opgelost."
Ik weet nu wel niet wat een pop is maar ik leid eruit af dat de fout bij Belgacom ligt.
Ik ben via academic broadband klant bij hen en betaalde dus eerst €25 en nu €27,5.
De edpnet en dommel lijken inderdaad beter maar ze zijn ook duurder(niet veel maar toch, ik ben student ) (die light formule van dommel vindt ik niet goed), ik verbruik toch niet meer dan 20 gigabyte, beschikking over (10 GB van ) een nieuwsserver is mij ook niet de meerprijs waard, alleen dat ze een 0900 nummer gebruiken stoort me.
Zijn hier nog tevreden klanten van fulladsl?
Esben