Pagina 1 van 1

Iedereen kijkt mee met uw RealDSL meter

Geplaatst: 05 jan 2007, 17:04
door proz
Leuk die RealDSL-meter, iedereen kan lekker meekijken.

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0308

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0309

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0315

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0103

...

Je kan er waarschijnlijk ook uit opmaken, welke klanten er reeds hebben afgehaakt.

Straffe kost!

Geplaatst: 05 jan 2007, 17:15
door redman
Dit is wel raar, weer een fout van Realdsl, de zoveelste al...

Geplaatst: 05 jan 2007, 17:29
door elldiablo
zoleg ik zei , daar zit je dan , met uw GL-meter

mijn is niet tot onder de 20 geraakt , en heb nog niet eens gedaan wat ik eerst deed , (telenet verhaal) = 100% betalen 60% krijgen .

Als ze dat gaan afschaffen , zouw het beter zijn , maar zoleg nu hmmm!?

Geplaatst: 05 jan 2007, 19:16
door nocredits
Dat iedereen maar meekijkt... zit sinds deze morgen bij Dommel. :)

Ben 1.5 jaar tevreden klant bij Realdsl geweest maar de amateuristische
overgang naar Mobistar en de eenzijdige aanpassingen van het contract
waren er voor mij teveel aan.

Veel succes gewenst in 2007 voor degenen die blijven.

greets,

Geplaatst: 05 jan 2007, 20:15
door Silver_Rain

Geplaatst: 05 jan 2007, 20:20
door elldiablo
nocredits schreef:Dat iedereen maar meekijkt... zit sinds deze morgen bij Dommel. :)

Ben 1.5 jaar tevreden klant bij Realdsl geweest maar de amateuristische
overgang naar Mobistar en de eenzijdige aanpassingen van het contract
waren er voor mij teveel aan.

Veel succes gewenst in 2007 voor degenen die blijven.

greets,

blijven ga ik niet doen , ben aan et wachten wat betreft die adsl+2 toestand hehe

Geplaatst: 06 jan 2007, 01:51
door sero
Ik ben ook weg naar Dommel. Ben trouwens op dit moment bezig met de bestelling. Die limieten (een eenzijdige contractswijziging) en disconnects om de 24 uur (ik wil permanent online blijven) zijn er gewoon teveel aan.

Ik wens alle resterende RDSLers veel sterkte toe.

Mijn vierde provider... in wat voor kutland leven we toch... dergelijke situaties zijn ook alleen maar in deze artificiële drolstaat mogelijk...

Geplaatst: 06 jan 2007, 15:00
door BBB
Das tof om te zien dak bijna op smallband zit bij RealDSL, alhoewel ik geen gebruik meer maak van de dienst. (als die teller binnen een paar dagen nog zo hoog staat dan mag je zeker zijn dat ze sjoemelen met de teller; ik sta nu dus nog altijd op 60 GB en ben nu bijna een maand bij dommel)
Maar ja, ze zullen nog lang zoeken waar ik zit zeker, als ze toch geen aangetekende zending van mij willen afhalen ...
Ik zal binnen een paar dagen nog is kijken of mijn teller dan nog zo hoog staat ... veel geluk voor zij die vertrouwen hebben in deze teller ...

Geplaatst: 06 jan 2007, 19:39
door netdata
BBB schreef:Das tof om te zien dak bijna op smallband zit bij RealDSL, alhoewel ik geen gebruik meer maak van de dienst. (als die teller binnen een paar dagen nog zo hoog staat dan mag je zeker zijn dat ze sjoemelen met de teller; ik sta nu dus nog altijd op 60 GB en ben nu bijna een maand bij dommel)
Maar ja, ze zullen nog lang zoeken waar ik zit zeker, als ze toch geen aangetekende zending van mij willen afhalen ...
Ik zal binnen een paar dagen nog is kijken of mijn teller dan nog zo hoog staat ... veel geluk voor zij die vertrouwen hebben in deze teller ...


1: stats zijn opgemaakt a.d.h.v de radius database, niets wordt hier in veranderd

2: mag ik per PM je rdsl login eens, alsook je telefoon nummer, kan ik even zien of er mogelijk iets anders fout loopt.

Geplaatst: 06 jan 2007, 19:56
door elldiablo
hehe prodata van nama veranderd (no offence )

Maar gaat die meter zo blijven , of gaat er verandering in komen , want dat was de grootste reden dat ik ben wegegaan bij telenet :) . Moet wel zeggen dat ik wel plezier heb gehad , gedurende 1jaar klant bij realdsl

Maar nu met die GL-meter valt het voor mij wel tegen , enige manier dat je vol 75gig kunt downloaden ( ik spreek uit ervaring ) , is dat je eiegenlijk 1maand geen data transfere gebuerd, Om volop te genieten van die 75 gig "" DUS bv je downlaod 1 maand 75 gig , volgende maand gaat die trg op nul( door dat je niks hebt gedownload of geupload , enkel gesurft ) maar dan download je niet meer 75 gig pak hoog uit 73 gig , enzo weer verder ... Dan kun je wel volebak downlaod, 75 gig zonder dat je moet gaan opletten , 'van mm vandaag moet ik gas trg nemen'

Oftewel moet je dat bijhouden , iedere dag zelfde te downloaden , enz...... maar wie houdt zich daar mee bezig

Ik weet dit ... heb dat zowat ondervonde de tijd dat ik bij telenet zat


Egaal we zullen zien , wat de toekomst ons brengt ,



[OFFTOPIC] @ netdata en Bjansens , wat zijn de toekomst planne +- dan weet ik ongeveer welke richting ik ga ..

Geplaatst: 06 jan 2007, 20:27
door ubremoved_983
elldiablo schreef:hehe prodata van nama veranderd (no offence )


Dat heeft hij toch aangekondigd een week of 3 terug ... zijn domein prodata had hij moeten afgeven aan 1 of ander bedrijf ...

Geplaatst: 06 jan 2007, 20:56
door elldiablo
ditCh schreef:
elldiablo schreef:hehe prodata van nama veranderd (no offence )


Dat heeft hij toch aangekondigd een week of 3 terug ... zijn domein prodata had hij moeten afgeven aan 1 of ander bedrijf ...


Oki doki was gewoon om te zeggen hehe , niet om aan te vallen of zo :) ,

Geplaatst: 06 jan 2007, 23:10
door deej
ditCh schreef:1 of ander bedrijf ...


Prodata Systems, kleinere systeemintegrator zoals Telindus, Dimension Data & Getronics.

Geplaatst: 06 jan 2007, 23:16
door netdata
Deej_1977 schreef:
ditCh schreef:1 of ander bedrijf ...


Prodata Systems, kleinere systeemintegrator zoals Telindus, Dimension Data & Getronics.



Pfff idd ;-)
Zelfs men nickname mocht ik niet houden, mja


wat de plannen zijn met realdsl?
Niet echt een idee, maar realdsl is nu van signpost, realroot doet enkel nog een beetje support en de billing.

Uiteraard loopt de connectiviteit nog steeds via realroot.

Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl



Wat betreft die meter,

nu gaat iedere rdsl gebruiker via de mobistar dslams zo richting realroot.
Het is dus mobistar die zegt; per gebruiker max 75 GB / maand, anders sluiten we de gebruiker af.

Dus veel keuze is niet echt natuurlijk.

Geplaatst: 06 jan 2007, 23:17
door deej
Hebben die u dan een proces aangedaan of zo? Zou 'k wel kleinzerig vinden.

Geplaatst: 06 jan 2007, 23:29
door netdata
Deej_1977 schreef:Hebben die u dan een proces aangedaan of zo? Zou 'k wel kleinzerig vinden.


Nee zo erg is het niet ;-)

Commerciele vergoeding gekregen, in ruil voor de naam en ALLE verwijzingen tussen mezelf en PRODATA zowel als:
- Loginname
- Nickname
- Roepnaam


OF

Twas via de geschillen procedure van DNS.be


dusss hoe zou je zelf zijn ;-)

Geplaatst: 07 jan 2007, 01:16
door darkzero
netdata schreef:Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl


:lol: :lol: :lol: wie wil da nu nog? hebben jullie dan nog klanten??? :eek: :eek: :eek:

Geplaatst: 07 jan 2007, 02:16
door Braincel
darkzero schreef:
netdata schreef:Er worden wel zover ik weet geen nieuwe klanten meer aangenomen voor rdsl


:lol: :lol: :lol: wie wil da nu nog? hebben jullie dan nog klanten??? :eek: :eek: :eek:


Nah niemand is zo dom om te blijven denk ik lol ;)

Geplaatst: 07 jan 2007, 04:12
door gr4vity
LOL :D vraag me af hoe het komt dat jullie dan naar mobistar gaan... precies of jullie niet wisten of mobistar een max van 75Gb per gebruiker ging geven...

Stel mij ook sterk vragen waarom jullie altijd via een wholesale partner van iemand anders moeten gaan... Voor zover ik weet gebruikt mobistar de dslan's van iemand anders en verkoopt dit onder de eigen product naam...

Over dit en 2 maanden spreken we niet meer over realdsl ;) hoor wat ik gezegd heb...

//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter

Geplaatst: 07 jan 2007, 10:07
door netdata
ANARCHY92 schreef:
//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter


HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...

En neen wij wisten niet dat mobistar een limiet ging eisen (althans ik en mijn collega niet)

Waarom mobistar dan? Omdat Fulladsl dsl wil gaan nemen van mobistar.

Geplaatst: 07 jan 2007, 10:09
door netdata
ANARCHY92 schreef:
//Edit: Ik vraag me trouwens ook af waarom er geen degelijke aanbieder van ADSL jullie wilt overnemen... hebben jullie zo hoge eisen? Of is het gewoon zo dat niemand meer wil samen werken met de Cain (zou me niet verschieten... - spreek uit ervaring...)

Greetz Wouter


HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...

En neen wij wisten niet dat mobistar een limiet ging eisen (althans ik en mijn collega niet)

Waarom mobistar dan? Omdat Fulladsl dsl wil gaan nemen van mobistar.

Geplaatst: 08 jan 2007, 12:23
door TjoekTjoek
netdata schreef:HET probleem is dat ons huidige klantenbestand bestaat uit leechers, mensen die zonder limiet meer dan 150 tot 200 GB downloaden.

En er in belgie niemand intresse heeft in dit soort gebruikers.
Hoe zou je zelf zijn...

Had uwen big boss daar meer dan een jaar geleden niet aan kunnen denken toen hij aant verkondige was da hij het zowieso ging verkopen? :roll:

Geplaatst: 08 jan 2007, 13:15
door Robbe
Die meter werkt toch voor geen meter ze.
'k Zit als sinds december bij Dommel en toch staat er nog iets op "mijne meter".

http://goofball.realdsl.be/rdslgraph.php?user=rdsl0191

Of het zou moeten zijn, dat ze iemand zijn account informatie hebben verschoven.
Want ze nemen volgens Netdata geen nieuwe klanten aan.

Geplaatst: 08 jan 2007, 15:57
door Moomin
Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin

Geplaatst: 08 jan 2007, 21:58
door Braincel
Mja blijkbaar ben ik er ook nog,weer iets typisch kan zien hoeveel iedreen gebruikt,blijkbaar zijn er ook veel mensen weg hoe zou dat nu komen :evil:

Terug van even weggeweest :-)

Geplaatst: 10 jan 2007, 11:19
door Valleyman
Lol degene die zich bezighoud met uit te zoeken of hij een ander zijn volume kan zien noem ik wel heeeeeeel zielig :-p

Geplaatst: 10 jan 2007, 14:08
door Drewvt
Als bron van humor is het welkom.

"Helaba, nummer 0314! Ge zit diep in't rood hee manneke! Kunt ge geen voorbeeld nemen aan nummer 0313, uw gebuur? Die heeft bijna niks verbruikt!"

Geplaatst: 11 jan 2007, 22:06
door BBB
Moomin schreef:Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin

Bij mij juist hetzelfde

Geplaatst: 11 jan 2007, 22:08
door Silver_Rain
BBB schreef:
Moomin schreef:Idem voor de mijne. Ik ben sinds vorige maand op Dommel en heb sindsdien niet meer ingelogd op mijn rdsl account. Nochtans staat die meter op 20GB verbruik.

Als ze denken die te kunnen gebruiken als bewijs dat er toch nog gebruik gemaakt wordt van het rdsl net en ze daarom nog facturen denken te kunnen aanrekenen hebben ze wel een serieus probleem met den deze.

Moomin

Bij mij juist hetzelfde


ik ben nu ook al een week niet thuis, ben op kot en ouders gebruiken internet voor te zeggen niet en nog zit ik op smallband (meter zakt dus extreem traag ) Het ligt gewoon aan het glijdende meter systeem.