Niet zo Nice
Geplaatst: 29 dec 2006, 17:09
Ben al een tijdje een misnoegde klant bij telenet wegens diverse problemen langs hun kant.
Na meer dan 6 jaar klant te zijn, waarvan 5 jaar zonder 1 probleem te hebben was bij mij de maat vol.
Na een beetje rondgeneusd te hebben, en na een vriend geraadpleegd te hebben heb ik dan besloten om volledig via Dommel te gaan, voor zowel telefonie als internet.
Helaas is het tot hiertoe helemaal niet via een leien dakje gelopen.
De enigste die zich momenteel aan de procedures heeft gehouden is BGC.
Bij hen werd de afspraak en het komen aktiveren van de Discovery lijn nageleefd.
Mijn aanvraag bij Dommel zelf heb ik gedaan op 15 december.
De bedoeling was dat heel de boel (Fritzbox) in orde zou zijn tegen het einde van het jaar wegens mijn vakantie periode.
Ik heb de procedures strikt gevolgd die ik zowel telefonisch als via hun website heb gekregen.
Om de zaak zo spoedig mogelijk te laten verlopen heb ik alles in 1 keer willen betalen met Visa zodanig dat er geen delay zou zijn met de overschrijving van het geld.
Helaas komt hier de aap al uit de mouw.
Volgens de website, en ook de aup die je moet accepteren voor dat je je contract moet tekenen, staat dat Dommel je een mail stuurt ivm de betaling en dat je die moet bevestigen.
Deze mail heb ik dus nooit gekregen (en nee, ook niet in de spam)!
De status 'my packages' heb ik regelmatig gechecked en deze stond op 'pending' zonder enige verdere uitleg. Na een goeie week en zondere enige mail vond ik die status wel een beetje vreemd.
Via een andere persoon met een Dommel account heb ik even gevraagd wat dit kon zijn.
Na het inloggen bleek dat er via 'proforma invoices' een betaling openstond die ik moest bevestigen?!
Pas op 25/12 heb ik dus mijn betaling kunnen bevestigen.
Blijkbaar gaat de aanvraag bij BGC pas in nadat dit betaald is en zit ik nu dus te wachten tot 'vermoedelijk' 8/1.
Op 26/12 heb ik dan maar naar Dommel zelf gebeld om te vragen hoe het kwam dat ik deze mail niet gekregen had.
Daar werd niet op geantwoord, enkel op het feit dat de aanvraag bij BGC pas inging na dat de betaling werd ontvangen.
Er werd erop gehammerd dat dit volgens het contract was en idd het staat er ook in, hier heb ik alle begrip voor.
De persoon aan de andere kant van de lijn liet mij echter nooit uitspreken en heeft nooit geantwoord op mijn vraag waarom ik die uap dan moest accepteren en waarom zij dan niet hun verplichtigingen moesten nakomen.
Ik heb dan ook onmiddelijk een ticket geopend bij hen en ook nog eens een de mail apart gestuurd met dit verhaal om een antwoord te krijgen op mijn vraag waarom ik die mail niet heb gekregen.
Helaas moest ik dan vandaag vaststellen dat het ticket bij hen op 'closed' stond zonder enige uitleg.
Dit geeft bij mij al zeker geen goede indruk van klantenservice.
Na meer dan 6 jaar klant te zijn, waarvan 5 jaar zonder 1 probleem te hebben was bij mij de maat vol.
Na een beetje rondgeneusd te hebben, en na een vriend geraadpleegd te hebben heb ik dan besloten om volledig via Dommel te gaan, voor zowel telefonie als internet.
Helaas is het tot hiertoe helemaal niet via een leien dakje gelopen.
De enigste die zich momenteel aan de procedures heeft gehouden is BGC.
Bij hen werd de afspraak en het komen aktiveren van de Discovery lijn nageleefd.
Mijn aanvraag bij Dommel zelf heb ik gedaan op 15 december.
De bedoeling was dat heel de boel (Fritzbox) in orde zou zijn tegen het einde van het jaar wegens mijn vakantie periode.
Ik heb de procedures strikt gevolgd die ik zowel telefonisch als via hun website heb gekregen.
Om de zaak zo spoedig mogelijk te laten verlopen heb ik alles in 1 keer willen betalen met Visa zodanig dat er geen delay zou zijn met de overschrijving van het geld.
Helaas komt hier de aap al uit de mouw.
Volgens de website, en ook de aup die je moet accepteren voor dat je je contract moet tekenen, staat dat Dommel je een mail stuurt ivm de betaling en dat je die moet bevestigen.
Deze mail heb ik dus nooit gekregen (en nee, ook niet in de spam)!
De status 'my packages' heb ik regelmatig gechecked en deze stond op 'pending' zonder enige verdere uitleg. Na een goeie week en zondere enige mail vond ik die status wel een beetje vreemd.
Via een andere persoon met een Dommel account heb ik even gevraagd wat dit kon zijn.
Na het inloggen bleek dat er via 'proforma invoices' een betaling openstond die ik moest bevestigen?!
Pas op 25/12 heb ik dus mijn betaling kunnen bevestigen.
Blijkbaar gaat de aanvraag bij BGC pas in nadat dit betaald is en zit ik nu dus te wachten tot 'vermoedelijk' 8/1.
Op 26/12 heb ik dan maar naar Dommel zelf gebeld om te vragen hoe het kwam dat ik deze mail niet gekregen had.
Daar werd niet op geantwoord, enkel op het feit dat de aanvraag bij BGC pas inging na dat de betaling werd ontvangen.
Er werd erop gehammerd dat dit volgens het contract was en idd het staat er ook in, hier heb ik alle begrip voor.
De persoon aan de andere kant van de lijn liet mij echter nooit uitspreken en heeft nooit geantwoord op mijn vraag waarom ik die uap dan moest accepteren en waarom zij dan niet hun verplichtigingen moesten nakomen.
Ik heb dan ook onmiddelijk een ticket geopend bij hen en ook nog eens een de mail apart gestuurd met dit verhaal om een antwoord te krijgen op mijn vraag waarom ik die mail niet heb gekregen.
Helaas moest ik dan vandaag vaststellen dat het ticket bij hen op 'closed' stond zonder enige uitleg.
Dit geeft bij mij al zeker geen goede indruk van klantenservice.