Vragen over Versatel - webmail en contractduur
Geplaatst: 27 dec 2006, 20:09
Ik probeer een vriend te helpen, die VersatelADSL heeft en weinig van computers kent.
1. hoe geraak je aan je webmail bij Versatel? Op de Tele2 site vind ik geen www adres waar je je mail kan bewerken.
Alle mails die ik (en anderen) stuur, ook met grote attachments, komen 3-4 keer aan. Via webmail kunnen zo dan dubbels met grote attachments al gewist worden en hoeven ze niet gedownload te worden.
2. heeft iemand ervaring met opzeggen bij Versatel/Tele2? Ik meende dat de wet zei dat je na een jaar wegkon wanneer je wil, maar bij Versatel wordt met een heel jaar verlengd en wil men niet toelaten dat je voordien weggaat. Is dit wettelijk toegelaten of schakel ik hier best de ombudsdienst in?
Mijn vriend is al 2 jaar abonnee maar is de vele problemen en probleempjes nu wel moe, zeker nu de concurrentie betere voorwaarden biedt. Jammer genoeg heeft hij niet tijdig opgezegd voor het volgende jaar inging, en willen ze hem nu niet laten gaan.
Alvast bedankt voor de info en hulp.
Moomin
1. hoe geraak je aan je webmail bij Versatel? Op de Tele2 site vind ik geen www adres waar je je mail kan bewerken.
Alle mails die ik (en anderen) stuur, ook met grote attachments, komen 3-4 keer aan. Via webmail kunnen zo dan dubbels met grote attachments al gewist worden en hoeven ze niet gedownload te worden.
2. heeft iemand ervaring met opzeggen bij Versatel/Tele2? Ik meende dat de wet zei dat je na een jaar wegkon wanneer je wil, maar bij Versatel wordt met een heel jaar verlengd en wil men niet toelaten dat je voordien weggaat. Is dit wettelijk toegelaten of schakel ik hier best de ombudsdienst in?
Mijn vriend is al 2 jaar abonnee maar is de vele problemen en probleempjes nu wel moe, zeker nu de concurrentie betere voorwaarden biedt. Jammer genoeg heeft hij niet tijdig opgezegd voor het volgende jaar inging, en willen ze hem nu niet laten gaan.
Alvast bedankt voor de info en hulp.
Moomin