Pagina 1 van 1

slechte ervaring inkten.com

Geplaatst: 15 dec 2006, 14:13
door kaise1
Nog iemand die slechte ervaringen heeft met inkten.com (Romane bvba) ?
Bij een vroegere (kleine) bestelling geen probs maar bij deze order betaald met Mastercard wacht ik bijna al een maand op de levering, ergste is dat ze niet antwoorden op de verschillende mails noch op faxen… (gezonden de laatste 2 weken).
Gsm krijg je voortdurend de voicemail *ik ben er toch niet*
Wat kan ik het best doen, bij een ombudsdienst voor internetaankopen aankloppen?
http://www.inkten.com/?gclid=CLPRsZ-ElIcCFRHtVgodcXAhqQ

Geplaatst: 15 dec 2006, 14:43
door digitalservice
Neem contact op mastercard, doe een aanvraag tot terugbetaling van het bedrag.

Geplaatst: 15 dec 2006, 14:46
door khsw
Als je nog niet hebt betaald, dan annuleer je de aankoop via de kredietkaartmaatschappij. Een klacht (of dreigen tot) bij hen doet soms wonderen :wink: en anders vraag je een terugbetaling...

Verder kan je terecht bij FOD Economie, hoe je klacht kunt indienen kan je vinden op http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nl_001.htm

Kijk ook even op http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1165953899

Geplaatst: 15 dec 2006, 15:32
door t-town
nu ja erg slim zijn ze daar ok niet hè
ga maar eens naar betalingen en kijk dan naar online betalen.
cbc bank bestaat in vlaanderen niet enkel in wallonië: voor het geval je het niet wist het is hier kbc

Geplaatst: 15 dec 2006, 16:07
door kaise1
khsw schreef:Als je nog niet hebt betaald, dan annuleer je de aankoop via de kredietkaartmaatschappij. Een klacht (of dreigen tot) bij hen doet soms wonderen :wink: en anders vraag je een terugbetaling...

Verder kan je terecht bij FOD Economie, hoe je klacht kunt indienen kan je vinden op http://mineco.fgov.be/protection_consum ... nl_001.htm

Kijk ook even op http://www.internetoplichting.nl/cgi-bi ... 1165953899
Het is een ING (master)Card.Het bedrag is nog niet afgetrokken van de rekening dacht ik, dus kun je dat dan nog annuleren ? of anders een aanvraag tot terugbetaling dan (ga me es moeten gaan informeren bij de bank denk ik…)
Tnx voor de link(s) zal er gebruik van maken als het niks wordt…
(ziet er naar uit dat ik niet alleen ben met dat bedrijf *gvd*)

Geplaatst: 16 dec 2006, 14:43
door khsw
Best gewoon eerst eens bellen naar BCC of ING (diegene die de kaart effectief heeft uitgegeven). Ze zullen je daar ongetwijfeld verder kunnen helpen!