Pagina 1 van 2

Telenet s****

Geplaatst: 14 dec 2006, 19:33
door cougar
Hi all ,

Effe leuk verhaaltje :

Ik zit met een telenet turbo , dus 20 mbit lijn , waar ik tot sedert een probleem mee heb , voorheen surfte ik aan een 17-18 mbit, wat snel is, sedert 3 weken surf ik ( hou jullie vast ) aan 3mbit , met schommelingen , daarmee wil ik zeggen : van 3 mbit naar 7 , 14 , 2 , 1 , 3 en alle andere mogelijke getalletjes die ertussen liggen , meetingen gebeuren onder andere met de speedtest hier , meetingen met interval van 10 seconden.

Ik bellen met al mijn haar recht naar de telenet boys , zelfde zever als altijd, meneer soms spyware ? - test es dit , test es dat - reset even de modem ...

Altijd zelfde dat ik antwoord :meneer , ik werk op zelfstandige basis aan pc's , ik ben geen leek , weet waarmee ik bezig ben , dus get to the point ...

Die eikels sturen dan een technieker, meestal ook met enige dagen ertussen , nu , gisteren toffe pee die alles kwam checken ...

3 UUR!!!!! IS EM BEZIG GEWEEST , alles gecheckt , kabels binnen ,buiten , nieuwe modem , router uit , hub uit , compleet alles ...

Dien wist opeens ook niet meer wat te doen ,bellen dan maar naar collega en naar telenet zelf dus , zei em ...

Daar zat ie dan , met zijn ROUGHBOOK ( telenet speelgoed ) te tokkelen , maar niks ...

Na nog es 45 minuten , zei em , we gaan een netwerk specialist sturen , want ik weet het ook niet meer .

Dus nu maandag komt die overbetaalde nerd nog es checken hoe of wat ,intussen moet een werkende mens een middag verlof vragen aan zijn werkgever, ook van mijn overuren en een middagje wachten tot die pipo zich aanmeld .

Ik hoop dat ze het kunnen fixen , of anders mag ie zijn boeltje afbreken en stap ik over op belgacom vdsl , wat overeen komt met telenet turbo , in afwachting tot er hier in belgie es iets op de markt komt dat echt in orde is van provider .

Ik ben dit dus kotsbeu , heb al gedacht aan een ingebrekestelling ook , maar och god , wie ben ik ?

Sjans dat ik nogal vlug doorheb wanneer ik op mindere snelheid surf, maar de meeste telenet gebruikers , betalen voor laat ons zeggen 4 mbit, en waarschijnlijk worden ze ook wel nu en dan es in de zak gezet , een normale mens let daar zo niet op als em gewoon surft .

Ik ben clan leader van een deftige clan ( visit www.cougarnet.be ) , met volk van over de ganse planeet ,tussen 20 en 42 jaar ,zelf ben ik 36 , wel , het is leuk om zo te gamen , I LOOK LIKE A F**KING NOOB !!!!

khad graag es in contact gekomen met mensen die ook zo ne zever tegenkomen , daarom dit verhaaltje , zo heb ik er nog 10 klaar , maar kom .

Greetz all , :twisted:

Cougy

Geplaatst: 14 dec 2006, 19:53
door devilkin
Cougar,

Ik ga perfect akkoord dat dit een niet-leuke situatie is (die ideaal gezien niet zou mogen voorkomen, maar soit..)

Misschien toch iets meer respect betonen voor die mensen die bij jou komen om de boel na te kijken? Zij kunnen er namelijk ook niet aan doen als er hogerop (waar zij geen invloed op kunnen uitoefenen) wat misloopt.

Jan

Geplaatst: 14 dec 2006, 20:45
door selder
En nu dat ge 't toch in het publiek gooit ... een "deftige clan" die "cougarnet" noemt terwijl ge zelf "cougar" noemt ... da's een beetje het verhaal van "wij van wc-eend bevelen aan ..."

Geplaatst: 14 dec 2006, 21:17
door dayvie
selder schreef:En nu dat ge 't toch in het publiek gooit ... een "deftige clan" die "cougarnet" noemt terwijl ge zelf "cougar" noemt ... da's een beetje het verhaal van "wij van wc-eend bevelen aan ..."


idd, telenet stuurt al een tech om dit na te kijken, die tech heeft daar 3u ligge zoeken maar vond nix, daar kan die kerel ook niets aan doen e, hij heeft alles gedaan wat hij zou kunnen doen.... meer kan hij ook niet.....
wss is er iets aan het netwerk....

Geplaatst: 14 dec 2006, 21:21
door Vieten
devilkin schreef:Cougar,

Ik ga perfect akkoord dat dit een niet-leuke situatie is (die ideaal gezien niet zou mogen voorkomen, maar soit..)

Misschien toch iets meer respect betonen voor die mensen die bij jou komen om de boel na te kijken? Zij kunnen er namelijk ook niet aan doen als er hogerop (waar zij geen invloed op kunnen uitoefenen) wat misloopt.

Jan


Helemaal mee eens, aangezien die 3 uur is bezig geweest heeft hij alle moeite gedaan en jij staat hem hier wat te beledigen.
Als je zelf pc-technieker bent zou je moeten weten hoe moeilijk het is om een niet-constante fout op te lossen.

Geplaatst: 14 dec 2006, 21:47
door dpau2820
btw: en het is toughbook niet roughbook
en dit telenet speelgoed zoals u het noemt is wel een van de betere notebooks voor te werken op de baan. En niet alleen telenet werkt hiermee
ook bv belgacom, vab, ...

Geplaatst: 14 dec 2006, 21:52
door selder
En ik denk dat je voor op Telenet te bashen beter af bent bij PUB :p

Re: Telenet s****

Geplaatst: 14 dec 2006, 21:57
door deej
cougar schreef:Ik ben clan leader van een deftige clan ( visit www.cougarnet.be ) , met volk van over de ganse planeet ,tussen 20 en 42 jaar ,zelf ben ik 36 , wel , het is leuk om zo te gamen , I LOOK LIKE A F**KING NOOB !!!!


36? Ge zou het nie zeggen.

Geplaatst: 14 dec 2006, 22:17
door Mr.T
de enige eikel hier is cougar, niet de mannen van telenet

Geplaatst: 14 dec 2006, 23:38
door ubremoved_983
Erg zielig ventje ... voor iemand van 36

Re: Telenet s****

Geplaatst: 15 dec 2006, 05:30
door Petrikske
cougar schreef:I LOOK LIKE A F**KING NOOB !!!!
IF IT LOOKS LIKE A F**KING NOOB,
IF IT TASTES LIKE A F**KING NOOB,
IF IT SMELLS LIKE A F**KING NOOB,
THIS SHURELY MUST BE A F**KING NOOB !!!! :P

Geplaatst: 15 dec 2006, 06:44
door druide
Als cougar dan pc techieker is waarom lost hij het dan zelf niet op?
Moet hij toch ook kunnen?
Want dat is wel wat hij van ons telenet installateurs verwacht.
Ik ben binnen huis installer en kan de meest problemen wel oplossen maar als het aan het netwerk (de buiten bekabeling aan de palen of onder de grond met versterkers en toestanden) dan kunne wij niets doen. Daar dit buiten de bevoegdheid van de binnen huis instalateur valt. Maar als Cougar denkt dat wij dat kunnen dan kan hij dat als pc technieker ook. En als hij liever naar de melk koe Belgacom loopt met Welke adsl dan ook hij doet maar hij zal nog meer troubles tegen komen dan hij nu heeft.
En aan zijn uitleg dat ik hier lees petje af voor de tech die het daar 3 uur met hem heeft uitgehouden. Wij zijn ook maar werk mensen en proberen ons best te doen voor iedereen en wensen dan ook menselijk behandeld te worden.
Dank u

Geplaatst: 15 dec 2006, 07:07
door cougar
K , thx voor de reacties , en zoals ik schreef, toffe gast dien technieker ...

Maar na al die voorvallen heb ik mijn geloof in telenet verloren , das alles .

Greetz

Re: Telenet s****

Geplaatst: 15 dec 2006, 07:16
door NickG
cougar schreef:Altijd zelfde dat ik antwoord :meneer , ik werk op zelfstandige basis aan pc's , ik ben geen leek , weet waarmee ik bezig ben , dus get to the point ...


Het feit dat je zelf aan PC's werkt maakt dit zo triest :(
Wss kom jij dan nooit problemen tegen waarvan je niet meteen kan zeggen: ah, zo kan ik dat oplossen? Daar leid ik dan weer uit af dat je hoogstens een paar pc's moet maken van vrienden met spyware, en dat je wss nog gewoon format ipv de boel op te kuisen.

Sorry, maar mensen en reacties zoals dit maken me kwaad, en dan reageer ik nog es :-)
Anyway, mij lijkt het dat alles gegaan is zoals het moet, technieker komt langs, krijgt het niet opgelost, stuurt 2nd line langs... Da's toch hoe het zou moeten?

ps: overbetaalde nerd? Sjeez, kom dan hetzelfde werk doen dan ons, als je het zo overbetaald vindt! En sinds wanneer noemen ze mensen die gestudeerd hebben en een degelijke netwerkopleiding hebben weer nerd?
ow ja, for the record: ik ben netwerkbeheerder in een bedrijf, werk niet voor telenet ofzo :-)

Geplaatst: 15 dec 2006, 07:57
door devastator
Djeez, get a life !
Omdat ge wa met pc's zit te klooien, denkt ge al direct da ge wa van (inter)netwerken afkent ?

BTW meetingen != metingen :?

Geplaatst: 15 dec 2006, 14:55
door brooklyn
oei cougar, ge hebt hier een paar PRO-telenetters op uw dak!
Gewoon simpel nie over zeveren, stap over en laat telenet gewoon vallen.
De volle prijs betalen voor een 20 MBit en dan maar een goeie 4 krijgen is erover.

Geplaatst: 15 dec 2006, 15:14
door ubremoved_983
brooklyn schreef:oei cougar, ge hebt hier een paar PRO-telenetters op uw dak!
Gewoon simpel nie over zeveren, stap over en laat telenet gewoon vallen.
De volle prijs betalen voor een 20 MBit en dan maar een goeie 4 krijgen is erover.


ik helemaal niet pro telenet ... maar zijn manier van doen ... *zucht*

Geplaatst: 15 dec 2006, 15:42
door devilkin
brooklyn schreef:oei cougar, ge hebt hier een paar PRO-telenetters op uw dak!


Niet echt, ik gebruik al een tijd geen Telenet meer. Maar zo mensen afbreken is not done - doet me meer aan een scriptkiddie denken dan aan iemand van zijn leeftijd.

Geplaatst: 15 dec 2006, 17:27
door Praetorian
brooklyn schreef:oei cougar, ge hebt hier een paar PRO-telenetters op uw dak!
Gewoon simpel nie over zeveren, stap over en laat telenet gewoon vallen.
De volle prijs betalen voor een 20 MBit en dan maar een goeie 4 krijgen is erover.

laakbare houding va ndie persoon, zeker voor zijn leeftijd...
En daarbij: als hij naar belgacom zou gaan heeft hij zowiezo 4 mbit aan zijn rekker hangen voor ietwat dezelfde prijs. Tenzij hij edpnet of scarlet neemt. Ik vraag me dan af of hij ook zo zou klagen.
En een technieker die 3 uur bij jou blijft: dik proficiat voor hem. Ik heb hier een jaartje geleden ook serieuze inet troubles gehad en toen zijn er ook verschillende techniekers aan te pas gekomen, maar het werkt tenminste! Ze hebben er dan ook uren aan zitten zwoegen en zoeken.
Ik heb respect voor die mensen. Nog meer voor die op de helpdesk voor al dat gezaag en gezever te aanhoren...

Geplaatst: 15 dec 2006, 17:31
door compu7
Ja besten als ik dit zo lees dan denk ik niet dat ik mijn pc door u ooit zal laten nakijken of ik krijg een micro-golfoven terug denk ik!!!

Ik kan hier maar één ding op zeggen RESPECT.......maar ge hebt zo van die mensen die denken dat ze alles kunnen maar.....

Mvg

Geplaatst: 15 dec 2006, 17:40
door witte!
Frustraties van een gamer.
Mjah als je nu 16 was kon ik het begrijpen maar op jou leeftijd word je toch verwacht je een beetje te kunnen inhouden.

Ik had vroeger ook telenet.
Telenet en games dat werkt niet. Die ping is veel te onstabiel.

Voor de rest kan dit ook gebeuren bij iedere andere ISP.

!!!!!!!!

Geplaatst: 15 dec 2006, 18:26
door cougar
Effe rechtzetting ,

Is blijkbaar nodig , maar ik wijk niet af van mijn standpunt ...

Iemand afbreken = Bullshit , ik zeg gewoon waar het op slaat , en idd , het geen " jullie " techniekers kunnen,kan ik in principe ook " bijna " allemaal ,maar helpt dit mij vooruit ?

Ik kan het niet oplossen , dan komt de telenet technieker , die net crack hetzelfde doet als ik ... vind ik super , ik heb die mens van zodra ik binnenkwam een pint of cola gepresenteerd , was onder andere een persoon van mijn stad en de vibes zaten goed , dus daar gaat het niet over , we hebben samen gezien wat het probleem zou kunnen zijn , daarna werd er heen en weer gebeld naar collega's en naar een "speciale" helpdesk , blijkbaar alleen voor techniekers , waarna er beslist werd om er een netwerk specialist bij te halen ( overbetaald of niet , laat ons daar nu ook alweer geen thread over starten ) .

The point is : dat het al de 7 de maal is dat er gekomen word voor hetzelfde probleem en dat ik er genoeg van heb om minutenlang de dame te horen op het wachtmachien van telenet vooralleer ik een helpdesker aan de lijn krijg , die me vraagt of er misschien spyware in de pc zit ... Djeezes , een maand geleden kreeg ik iemand aan de lijn die me 4 maal ( !!!!!! ) op hold heeft gezet om iets te checken , waarna ik pissed kwam en zei:, meneer, kunt u me doorverbinden met iemand anders ,die wel weet waar ie mee bezig is , waarna er plots een persoon aan de lijn kwam en zei : okay meneer , ik help u vanaf nu verder ,de persoon is in opleiding !!!!!!!!!

Beeld u in!!!!

Ik betaal dus blijkbaar mee voor die persoon zijn opleiding , want een 070 nummer is redelijk kostelijk !!!

Het gaat er hier niet over om iemand af te breken , maar zolang ik niemand zie hier, die begot weet waar het probleem zit (na 7x ) ... Laat me dan eerlijk gezegd toe om over een "overbetaalde" te praten en zie het in zijn context ...

Enkele antwoorden op de commentaar :

- Er word voor een bepaalde (heavy) game in de clan zelfs een gewone dedicated server ( onder andere ) gedraaid op een zware configuratie , via telenet , 8 slots , met vast Ip ,wel beste , dit werkt perfect ... zonder lag , dus telenet en games gaan dus wel samen , maar niet als er zo een emmense schommelingen zijn ...

- Pc technieker , los het zelf op : Als ik het niet kan , en 7 andere niet ???? Soms nog een ander nummer , waar ik terecht kan ???

- De knappe bol die over mijn gramatica valt : "meetingen = metingen " , ik woon sedert mijn 11 jaar in Belgie , ervoor in Ierland , dus ik denk dat mijn taalgebruik best meevalt voor iemand die nog geen woord Engels of Nederlands kon , alleen Gaelic ...

Ik ben hier niet om stenen te smijten , ik wil gewoon een oplossing en denk niet dat er iemand is die me dit kwalijk kan nemen !!!

Dia duit !!!

Coug

Geplaatst: 15 dec 2006, 18:30
door cougar
Almost forgot :

T.A.V Selder

Cougarnet is gewoon mijn stekkie waar de clansite op staat , in afwachting van de nieuwe site die zijn eigen Url zal hebben !!!

Ik denk ook niet dat deze commentaar relevant is met de thread !

Geplaatst: 15 dec 2006, 18:37
door cougar
And thx Brooklyn , 4 the comment :)

Re: !!!!!!!!

Geplaatst: 15 dec 2006, 19:08
door witte!
cougar schreef:Effe rechtzetting ,

Is blijkbaar nodig , maar ik wijk niet af van mijn standpunt ...

Iemand afbreken = Bullshit , ik zeg gewoon waar het op slaat , en idd , het geen " jullie " techniekers kunnen,kan ik in principe ook " bijna " allemaal ,maar helpt dit mij vooruit ?

Ik kan het niet oplossen , dan komt de telenet technieker , die net crack hetzelfde doet als ik ... vind ik super , ik heb die mens van zodra ik binnenkwam een pint of cola gepresenteerd , was onder andere een persoon van mijn stad en de vibes zaten goed , dus daar gaat het niet over , we hebben samen gezien wat het probleem zou kunnen zijn , daarna werd er heen en weer gebeld naar collega's en naar een "speciale" helpdesk , blijkbaar alleen voor techniekers , waarna er beslist werd om er een netwerk specialist bij te halen ( overbetaald of niet , laat ons daar nu ook alweer geen thread over starten ) .

The point is : dat het al de 7 de maal is dat er gekomen word voor hetzelfde probleem en dat ik er genoeg van heb om minutenlang de dame te horen op het wachtmachien van telenet vooralleer ik een helpdesker aan de lijn krijg , die me vraagt of er misschien spyware in de pc zit ... Djeezes , een maand geleden kreeg ik iemand aan de lijn die me 4 maal ( !!!!!! ) op hold heeft gezet om iets te checken , waarna ik pissed kwam en zei:, meneer, kunt u me doorverbinden met iemand anders ,die wel weet waar ie mee bezig is , waarna er plots een persoon aan de lijn kwam en zei : okay meneer , ik help u vanaf nu verder ,de persoon is in opleiding !!!!!!!!!

Beeld u in!!!!

Ik betaal dus blijkbaar mee voor die persoon zijn opleiding , want een 070 nummer is redelijk kostelijk !!!

Het gaat er hier niet over om iemand af te breken , maar zolang ik niemand zie hier, die begot weet waar het probleem zit (na 7x ) ... Laat me dan eerlijk gezegd toe om over een "overbetaalde" te praten en zie het in zijn context ...

Enkele antwoorden op de commentaar :

- Er word voor een bepaalde (heavy) game in de clan zelfs een gewone dedicated server ( onder andere ) gedraaid op een zware configuratie , via telenet , 8 slots , met vast Ip ,wel beste , dit werkt perfect ... zonder lag , dus telenet en games gaan dus wel samen , maar niet als er zo een emmense schommelingen zijn ...

- Pc technieker , los het zelf op : Als ik het niet kan , en 7 andere niet ???? Soms nog een ander nummer , waar ik terecht kan ???

- De knappe bol die over mijn gramatica valt : "meetingen = metingen " , ik woon sedert mijn 11 jaar in Belgie , ervoor in Ierland , dus ik denk dat mijn taalgebruik best meevalt voor iemand die nog geen woord Engels of Nederlands kon , alleen Gaelic ...

Ik ben hier niet om stenen te smijten , ik wil gewoon een oplossing en denk niet dat er iemand is die me dit kwalijk kan nemen !!!

Dia duit !!!

Coug


Ik heb hetzelfde aan de hand gehad indertijd.
Ze blijven bij u thuis zoeken tot ze iets vinden maakt niet uit hoelang het duurt.
Maar de oorzaak ligt meestal in een overbelaste node (zoals bij mij indertijd).
Ze willen blijkbaar absoluut vermijden dat zo'n node ontdubbeld of geupgrade moet worden..
Blijkbaar kost dit te veel geld of weet ik veel..

Tis gewoon wachten op meer klachten uit jou buurt.
Bij mij heeft het 6maand geduurd.

Geplaatst: 15 dec 2006, 19:16
door Vieten
druide schreef:En als hij liever naar de melk koe Belgacom loopt met Welke adsl dan ook hij doet maar hij zal nog meer troubles tegen komen dan hij nu heeft.


Ja lap! 'k Zal nog eens een telenet-technieker steunen.
:wink:

Geplaatst: 15 dec 2006, 19:54
door tommytjen
Den "overbetaalde nerd " zal is reageren se. Ten eerste mijn loon is niks hoger dan dat van de ander techniekers. Ten 2e ik denk da ge niet weet wat een netwerktechieker is(dat is dus een technieker die op het buiten-netwerk zit, en zeker niet iemand die de gansen dag op pc'ke zit te werken zenne). Dus voor ge begint te reageren gelijk een klein kind en de techniekers uit te maken, gelieve u eerst is deftig te informeren.

Mercie.

groetjes van den "overbetaalde nerd"

Re: !!!!!!!!

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:11
door ubremoved_983
cougar schreef:EDjeezes , een maand geleden kreeg ik iemand aan de lijn die me 4 maal ( !!!!!! ) op hold heeft gezet om iets te checken , waarna ik pissed kwam en zei:, meneer, kunt u me doorverbinden met iemand anders ,die wel weet waar ie mee bezig is , waarna er plots een persoon aan de lijn kwam en zei : okay meneer , ik help u vanaf nu verder ,de persoon is in opleiding !!!!!!!!!

Beeld u in!!!!

Ik betaal dus blijkbaar mee voor die persoon zijn opleiding , want een 070 nummer is redelijk kostelijk !!!


Ik heb zelf geruime tijd op de Telenet helpdesk gewerkt ( het 070 nummer), ten eerste is het niet meer als normaal dat iemand die net zijn opleiding achter de rug heeft en zijn eerste calls neemt iets moet vragen aan de teamcoach, het is erg makkelijk allemaal als je zelf achter de pc zit die het probleem heeft, maar vanop afstand komt de klant ( jij dus ) niet altijd even duidelijk over. Hoe kan iemand ooit helpdesk gaan doen als hij geen praktijk kan doen ? Ik wil jou wel eens aan de telefoon zien ... . Ten tweede het 070 nummer heeft tegenwoordig ( ben niet meer heel zeker ) overal een vast tarief, en dit is gewoon internzonaal tarief ... dus geen betaallijn van x € / minuut ! Ten 3de een beetje meer respect voor een helpdesker ( in opleiding ) mag wel ... tis een rotjob, maar iemand moet het doen.

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:36
door cougar
Stop met de crap , zoals ik al zei : is overbetaalde in zijn context te nemen ...

Het houd geen steek , das alles , ik ben niet alleen , het is overal wel iets in Belgie , jullie weten ook wel hoe de vork in de steel zit , ik hoop het toch , als iemand van jullie over de grens es is geweest , weten jullie allemaal hoe het er daar aan toe gaat ...

Whats next ; volgende commentaar : VERHUIZEN ????????


Limiet - up & downs ? Bekrompen Belgie met 2 multinationals , das alles . niet meer en niet min ....

Check de rest van de wereld , en kom niet af met ,ze kunnen het niet aan ...

Ze kunnen 100 mbit aan ,maar de zakken moeten vol geraken ,das alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:42
door ubremoved_983
cougar schreef:Stop met de crap , zoals ik al zei : is overbetaalde in zijn context te nemen ...

Het houd geen steek , das alles , ik ben niet alleen , het is overal wel iets in Belgie , jullie weten ook wel hoe de vork in de steel zit , ik hoop het toch , als iemand van jullie over de grens es is geweest , weten jullie allemaal hoe het er daar aan toe gaat ...

Whats next ; volgende commentaar : VERHUIZEN ????????


Limiet - up & downs ? Bekrompen Belgie met 2 multinationals , das alles . niet meer en niet min ....

Check de rest van de wereld , en kom niet af met ,ze kunnen het niet aan ...

Ze kunnen 100 mbit aan ,maar de zakken moeten vol geraken ,das alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helaas kan het Telenet netwerk GEEN 100 mbit aan !

Trouwens ... gij begint opeens over iets helemaal anders, namelijk datalimieten en daar hoor je mij nu net niet over, want ik heb een Belgische ISP met 20 mbit down & 1 mbit up ZONDER limiet ! ( chello )

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:43
door Nob
I LOOK LIKE A F**KING NOOB !!!!


Omdat uw internetverbinding minder goed is, ziet gij eruit als ne newbie?

Alle ja ok dat ge waarde aan uw internetverbinding hecht, maar ge doet precies of uw leven hangt er vanaf... moest dat zo zijn, zou'k rap een sdsl verbinding met wat sla's pakken. ;-)

En ja het is hier niet 100% ok in België... weet ge wat gaat helpen? Bij die die het verpesten (BGC en Telenet) blijven! NOT!

Ga gewoon weg en pak een alternatieve provider, zo voelen ze dat het best. Hier komen klagen en zagen en roepen heeft weinig zin.

greetz,

Nob

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:44
door cougar
Ditch , het gaat over 7 x dezelfde shit hier en niet over de helpdesk ...

Maar denk je ook niet dat er bekwame mensen moeten aan een helpdesk zitten?

Draai de rollen gewoon es om ...

Das alles !

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:47
door ubremoved_983
cougar schreef:Ditch , het gaat over 7 x dezelfde shit hier en niet over de helpdesk ...

Maar denk je ook niet dat er bekwame mensen moeten aan een helpdesk zitten?

Draai de rollen gewoon es om ...

Das alles !


Wie zegt dat er geen bekwame mensen zitten ? Ik vond mezelf nu niet bepaald onbekwaam ;) ...

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:53
door cougar
I know guys , maar voor wat hoort wat , denk ik nog altijd ...

Geef me es een deftig alternatief , die chello lijkt me wel wat ,maar ocharme , is de kool echt het sop waard?

Anyway , thx ,

Klagen doe ik niet meer , kletsen hier ook niet ...

CASE CLOSED 4 me

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:54
door dpau2820
en hoe gaan die "bekwame" personen da ooit leren als ze geen praktijkervaring kunnen opdoen?
ik los ook alle problemen op bij mijn pc's en van familie, vrienden
maar gewoon iemand helpen via de telefoon kan ik gewoon niet dan rijd ik liever naar daar en los het zo op
ben ik daarom "onbekwaam"
nee ge moet, da is gewoon een job dat ge moet leren in de praktijk
juist zoals elke andere job, met theorie komt ge niet ver

Geplaatst: 15 dec 2006, 22:57
door ubremoved_983
cougar schreef:Geef me es een deftig alternatief , die chello lijkt me wel wat ,maar ocharme , is de kool echt het sop waard?


Chello is zeker zijn geld waard ;)

En nogmaals ... je originele post ging niet over datalimieten maar over een slechte ( laggie ?!? ) verbinding ... no offence maar als je van de 20 mbit "maar" 4 mbit haalt ... kan je heus nog wel gamen ... of je moet echt een noob zijn ;).

Geplaatst: 15 dec 2006, 23:00
door xxl
cougar schreef:Stop met de crap , zoals ik al zei : is overbetaalde in zijn context te nemen ...

Het houd geen steek , das alles , ik ben niet alleen , het is overal wel iets in Belgie , jullie weten ook wel hoe de vork in de steel zit , ik hoop het toch , als iemand van jullie over de grens es is geweest , weten jullie allemaal hoe het er daar aan toe gaat ...

Whats next ; volgende commentaar : VERHUIZEN ????????


Limiet - up & downs ? Bekrompen Belgie met 2 multinationals , das alles . niet meer en niet min ....

Check de rest van de wereld , en kom niet af met ,ze kunnen het niet aan ...

Ze kunnen 100 mbit aan ,maar de zakken moeten vol geraken ,das alles !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


in het buiten land is het echt niet beter als hier hoor.
heb al voor verschillende providers gewerkt ,en ook fiber to the home.
ja een glasvezel tot bij de klant binnen.(haalt ook geen 100mbit)

installeer nu 4 jaar voor telenet en geloof me hier werkt alles naar behoren.
bij andere providers krijg je de modem met de post en is het verder plan trekken.

5 van de 10 klanten hebben eerst belgacom gehad ,en als ik buiten ga zijn ze altijd tevreden.

kom ook wel eens zeurpieten tegen hoor,dan doen we gewoon extra ons best om zelfs die mensen op een deftige manier te helpen.

mvgr

Geplaatst: 15 dec 2006, 23:40
door dpau2820
cougar schreef:
Geef me es een deftig alternatief , die chello lijkt me wel wat ,maar ocharme , is de kool echt het sop waard?

:roll:
http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=6484

Geplaatst: 15 dec 2006, 23:47
door ubremoved_983
dpau2820 schreef:
cougar schreef:
Geef me es een deftig alternatief , die chello lijkt me wel wat ,maar ocharme , is de kool echt het sop waard?

:roll:
http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=6484


Dit is hier reeds ook gepost ... en blijkbaar ben jij niet goed geinformeerd ! Liberty global vergroot zijn aandeel in Telenet hierdoor ... voorlopig is er nog niets aan de hand ... EN zeer belangrijk, er is nog niets getekend.

Geplaatst: 16 dec 2006, 00:24
door svenska
Ook even mijn mening hier neerpennen:

1: Respect voor alle techniekers/helpdeskmedewerkers! Dit zijn geen luxejobs en ze verdienen absoluut niet teveel!

2: zo zagen en klagen over uw internetverbinding gaat echt niet helpen, als je het dan toch zo beu bent, stap dan over, op een ADSL provider of VDSL van BGC.