Pagina 1 van 1
support belgacom-skynet
Geplaatst: 13 okt 2002, 10:50
door johnny2020
hoi iederen,
zie ik heb den adsl plus abonnement, en ben nog altijd aan wacht op de verhooging van den upload snelheid, ik heb al naar begacom en skynet email gesturen, maar nog steeds geen aantworden gekrijgen, ik heb deze week ook is naar belgacom gebelt en die weten dat ook niet!!
weet iemand waar ik terecht kan,voor mijn vragen?
want den upload upgrade ging normaal gezien in september van toepassing!!!
Geplaatst: 13 okt 2002, 15:15
door Sub Zero
Als je een mail gestuurd hebt naar Skynet, dan moet je niet direct een antwoord verwachten hoor. Ik heb eens een vraag gesteld over mijn webruimte. Ik heb meer dan 3 maand op een antwoord moeten wachten!! (dank u Skynet) Dus binnen een maand of 2 zul je antwoord krijgen. Ik zou zeggen, doe zoals ik en los het zelf op, want als ge op die mannen moet wachten...
Cheers
Geplaatst: 13 okt 2002, 23:47
door Nob
Niet mailen maar direct bellen naar hun gratis nummer (en liefst met ne GSM van een ander netwerk dan proximus, dan kost hun dat geld en dan staat ge vooraan in de wachtrij

)
Nob
Geplaatst: 14 okt 2002, 18:38
door Sub Zero
Goeie tip Nob, die zal ik onthouden. Ik had nog zo ver niet nagedacht. Das niet nodig bij wat ik doe, eigenlijk wel, maar niemand doet het (dat denken hé).
Cheers
Geplaatst: 14 okt 2002, 18:43
door Sensei Zeon
idd een heelg oede tip want dat wachten kan soms heeeel lang dure
Geplaatst: 15 okt 2002, 00:10
door Nob
Ja, bellen met mijn Base abbo heeft mij ook al vele uren van die toffe muziek van skynet bespaard.
Nob
Interesting tip
Geplaatst: 16 okt 2002, 19:37
door The Oddity
Interessant om te weten. Ik zit altijd naar dat dwaas muziekske te luisteren via Belgacomline of Proximus, volgende x maar mobistar ofzo hehe, nice to know!
Voor die verhoging van je uploadspeed moet je niet bij Skynet zijn. Zij kunnen daar nix aan doen. Zij verzorgen enkel de Internet Access, niet de line-technology. Dit valt onder de dienst Turboline van Belgacom.
Beste wat je kan doen is 0800/22800 bellen kiezen voor het onderdeel ADSL, en je probleem uitleggen aan de 1st line (persoon die je het eerste aan de tel zal hebben) Zij zullen dan naargelang het probleem doorschakelen naar 2nd of 3d line, ofwel de technici verwittigen om in de centrale te gaan kijken. Normaal zal het dit laatste zijn. Je zal op de hoogte gesteld worden wanneer de technici het probleem zullen bekijken en indien er nix in de centrale mis is komen zij eventueel langs thuis. Indien probleem in de centrale bellen ze gewoon even vanuit de centrale om te verifieren of alles ok is.
Dit is hoe het bij mij reeds 2x is verlopen met een prob met adsl.
Normaal zou binnenkort het probleem Skynet<->Belgacom opgelost moeten zijn, doordat deze samen gaan werken onder 1 dak. Wil dus zeggen, dat er hopelijk 1 aanspreekpunt komt voor ALLE probs ivm ADSL.
Geplaatst: 17 okt 2002, 20:46
door johnny2020
ok bedankt, ik zal morgen naar belgacom is bellen, want skynet zegt dat al normaal gezien in orde moest zijn!
Geplaatst: 18 okt 2002, 17:36
door Arte
nob schreef:Niet mailen maar direct bellen naar hun gratis nummer (en liefst met ne GSM van een ander netwerk dan proximus, dan kost hun dat geld en dan staat ge vooraan in de wachtrij

)
Nob
Sorry dat ik even een forummod tegenspreek.

Maar dat is dus niet waar!
Np
Geplaatst: 18 okt 2002, 18:03
door The Oddity
Hey Arte,
geen enkel probleem wij zijn geen oppermensen ofzo hoor, wij maken ook fouten, en wij weten ook niet alles. Wij zijn ook altijd bereid om bij te leren, dus als er ergens iets gepost is dat niet volledig klopt dan moet je het maar posten.
Juist een vraagje, hoe komt het dat het niet waar is? ervaring? werk je bij belgacom? ....? Is wel handig als er een uitleg volgt dan weten we ook waarom het mis is wat er gezegd is.

Geplaatst: 18 okt 2002, 18:17
door Arte
Ja en nee mijn inbox nu nie volspammen he

Geplaatst: 18 okt 2002, 18:24
door The Oddity
Ik veronderstel dat je antwoord: neen ik werk niet bij Belgacom en Ja het is uit ondervinding? hehe, ok thx, zelf kan ik niet oordelen heb het nog niet geprobeerd maar zal het zeker ook es proberen. Weet nooit dat het lukt ofzo, bespaart wel héél veel tijd.
Je mailbox volspammen? hehe, je kan natuurlijk ook de emailnotification afzetten, dan krijg je niet direct alle mailtjes

, maar als je een skynetmailbox gebruikt moet je geen schrik hebben zenne 50mb dat raakt ni vol zenne met mailkes van forum

Geplaatst: 18 okt 2002, 18:31
door Arte
mijn inbox hier opt forum he
En ja ik werk bij Bgc...
hehe geen probleem
Geplaatst: 18 okt 2002, 18:39
door The Oddity
Hmm toch Belgacom Skynet?
Kheb wel een vraagje: ge werkt bij Belgacom Skynet en ge surft via de concurentie??? Uunet?? strange

hehe, moet kunnen.
kzou zeggen wees welkom! All knowledge is welcome!
Misschien kunnen we via u eens met Skynet klappen eh, over een eventuele samenwerking.
Geplaatst: 18 okt 2002, 18:52
door Arte
Let maar op, ik ben dan nog nie thuis he, thuis heb ik omg

Telenet, 750k/s, wat wil je ADSL waar ik woon is net de limiet van de server range voor ADSL, en ik woon in boerendorp met nieuwe kabelinfrastructuur, enigste gebruiker in 5 km radius, keuze snel gemaakt!
Hehe
Geplaatst: 18 okt 2002, 18:58
door The Oddity
Hehe, kan idd gebeuren, laten we hopen dat BC daar snel werk van maakt voor een complete dekking van België.
Wel nogmaals welcome!
Geplaatst: 21 okt 2002, 23:01
door johnny2020
eindelijk mujn upload snelheid is verhoogt sins vandaag
bedankt voor jullie hulpen

Geplaatst: 21 okt 2002, 23:49
door Nob
Mja ik dacht dus uit ondervinding dat dat wel waar is, want ik weet dat als ik met de vaste lijn bel ik garantie enkele tientallen minuten zoet ben met de prachtige muziek van skynet, en als ik met de GSM bel (base) heb ik ze binnen de paar minuten aan de lijn.
greetz,
Nob
Geplaatst: 21 okt 2002, 23:52
door Nob
voor Johny: een beetje geduld loont soms he

(al heb ik zelf ook alles graag snel

)
voor Arte: je mag mij altijd tegenspreken zenne, ik ben God niet
greetz,
Nob