Opzeg Mobistar/Euphony gsm-abonnement DRINGEND
Geplaatst: 14 nov 2006, 13:56
Beste mensen,
Op 10-11-2006 liet mijn zus zich een abonnement aansmeren van Mobistar/Euphony op de Meir in Antwerpen (niet in een winkel maar mondeling via een verkoper)
Zonder het zelf te weten tekende ze voor een abonnement voor 36 maanden @ 4 € per maand (abonnementskost) via domiciliering.
Ze heeft 7 werkdagen de tijd voor de opzeg via aangetekende zending te voltooien.
Ze heeft een nieuwe simkaart ter plaatse gekregen waarbij haar oude gsmnummer automatisch overgedragen werd.
Ik veronderstel dat ze voor de zekerheid een opzeg naar zowel Mobistar als Euphony stuurt.
Toch had ik graag nog enig advies en/of voorbeeldbrief...
mvg,
Anthony
Op 10-11-2006 liet mijn zus zich een abonnement aansmeren van Mobistar/Euphony op de Meir in Antwerpen (niet in een winkel maar mondeling via een verkoper)
Zonder het zelf te weten tekende ze voor een abonnement voor 36 maanden @ 4 € per maand (abonnementskost) via domiciliering.
Ze heeft 7 werkdagen de tijd voor de opzeg via aangetekende zending te voltooien.
Ze heeft een nieuwe simkaart ter plaatse gekregen waarbij haar oude gsmnummer automatisch overgedragen werd.
Ik veronderstel dat ze voor de zekerheid een opzeg naar zowel Mobistar als Euphony stuurt.
Toch had ik graag nog enig advies en/of voorbeeldbrief...
mvg,
Anthony