Pagina 1 van 1

invullen accounts verdwenen in outlook expres 6 (in extra)

Geplaatst: 27 aug 2003, 09:57
door william
In het menu extra staat er plots geen account meer,meschien heb ik iets misdaan ??
Hoe kan ik dat daar weer opzetten ??

Want ik kan accounts niet meer aanpassen in outlook expres 6 xp

Dand bij voorbaat

Geplaatst: 27 aug 2003, 10:24
door Massachusetts
Staat er in de menu extra geen submenu account of staat er in het submenu geen account meer? Wees meer specifieker a.u.b.? :wink:

Geplaatst: 27 aug 2003, 10:45
door Sensei Zeon
je uitleg is idd verwarrend, kan je misschien een screenshot nemen en deze attachen aan je bericht?

Geplaatst: 27 aug 2003, 10:48
door william
Massachusetts schreef:Staat er in de menu extra geen submenu account of staat er in het submenu geen account meer? Wees meer specifieker a.u.b.? :wink:


Als ik klik op extra en wil naar beneden gaan daar vind ik niets meer van account ??,

Geplaatst: 27 aug 2003, 11:08
door jan28
Vergis je je niet tussen Internet Explorer en Outlook Express. In de eerste zul je geen accounts vinden onder het menu Extra, enkel in Outlook. :???:

Geplaatst: 27 aug 2003, 13:09
door CueBoy
A long shot misschiens : ik heb ooit hetvolgende voorgehad in Word (ik weet wel dat het niet IE of Outlook Express is, maar tja... het is ook een Microsoft product :-) ). Na het openen van een dubieus document, "verloor" ik ook een aantal entries in een aantal menu's. Dit bleek het gevolg te zijn van een macro met slechte bedoelingen :-(
Enkel herinstalleren van Word heeft mijn probleem opgelost, toen.

Misschien dat er bij jou ook zoiets is gebeurd, want je hebt wel degelijk een entry "Accounts" onder het menu "Extra" in IE6.

Geplaatst: 27 aug 2003, 13:55
door Blue-Sky
Bedoel je dit screen? (zie kopie) (dit is het screenshot van Outlook Express)
Eventueel een herinstallatie doen, of had je misschien een virus op bezoek?
Veiligheidshalve eens je antivirus programma laten runnen, men weet nooit.
Sinds wanneer heb je dit, of beter gezegd kan je u herinneren wanneer het zeker nog functioneerde en wat is je operating system, is dat eventueel WindowsXP?

Check microsoft ...

Geplaatst: 27 aug 2003, 20:12
door deco
Hi all,

Check http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;242165

There you find how to remove the account option in Outlook Express.

Maybe you can use this info to reverse your problem.

Bye

Geplaatst: 27 aug 2003, 22:04
door Blue-Sky
Wat je nog kunt proberen om info te bekomen over Outlook Express 6.0
Ga naar Info & Help Center (Skynet) en vul het zoekveld in > "Outlook+Express+ 6" zonder de " " dus enkel dat wat onderlijnd is, en druk dan op zoeken >
dan vind je onder punt 2 en 3 uitleg.
Ik heb het vermoeden dat je enkel punt 2 nodig hebt, volg dan de aanwijzingen.
(je kunt beter alle inhoud van dat punt 2 eens afprinten, zo kan je dan gemakkelijk uw instellingen checken)
(Ik geef je hier geen directe link op, had daar eens een rare ervaring mee, men kon daar toen lezen " je bent ingelogd als "mijn naam" enz...)