Pagina 1 van 1

Betalen bij bezettoon

Geplaatst: 10 nov 2006, 19:42
door Trevorken
Daarnet mijn factuur eens aan het nakijken, en ik merk dat ik regelmatig gesprekken van 1 second heb die volledig gefactureerd worden.
Ik vermoed dat het hier gaat over de bezettoon.
Iemand dit nogal opgevallen?
Vorige maand heeft dit mij om en bij de 2 euro gekost.

Geplaatst: 10 nov 2006, 20:22
door Steven7
Bij welke operator zit je?
Van het ogenblik dat je op een antwoordapparaat terecht komt betaal je daarvoor ook. Bij bezettoon kan je niet bellen, enkel bij kiestoon.
Dat is het gevaar bij happy time-formules en aanverwante. Je belt na 17 u dan wel gratis, maar in piek betaal je eigenlijk voor 7 minuten, hoe lang je ook belte, dus ook als je gesprek maar 1 seconde duurt.

Steven

Geplaatst: 11 nov 2006, 20:28
door Trevorken
Tele2allin, en het is effectief een bezettoon, geen antwoordapparaat of iets dergelijke.

Geplaatst: 27 nov 2006, 20:37
door Trevorken
Vandaag mijn factuur aangekregen, en er stond een rechtzetting van 1,62 euro op.
Dus er was vorige maand wel effectief iets mis blijkbaar.

Geplaatst: 27 nov 2006, 20:43
door svenska
Steven7 schreef:Van het ogenblik dat je op een antwoordapparaat terecht komt betaal je daarvoor ook. Bij bezettoon kan je niet bellen, enkel bij kiestoon.
Dat is het gevaar bij happy time-formules en aanverwante. Je belt na 17 u dan wel gratis, maar in piek betaal je eigenlijk voor 7 minuten, hoe lang je ook belte, dus ook als je gesprek maar 1 seconde duurt.

Dit moet je dan toch eens uitleggen :?

Geplaatst: 28 nov 2006, 14:22
door poekie68
** Tarief van toepassing na een connectiekost per oproep van € 0,05.


Vanop de Tele2 website... Kijk hiereven, onderaan.
Volgens mij geldt dat ook bij bezettoon.

Geplaatst: 28 nov 2006, 15:56
door poekie68
Volgens mij geldt dat ook bij bezettoon.


Waarschijnlijk bega ik hier toch een vergissing. Na wat zoeken blijkt een connectiekost enkel te gelden voor een "echt" tot stand gekomen verbinding.

Alhoewel ergens iets in mijn achterhoofd zegt dat het ook kan zijn voor het proberen opzetten van een verbinding...

Geplaatst: 28 nov 2006, 17:52
door D3bian
Hello,

Het is enkel als je effectief een gesprek tot stand bracht (dus voicemail, of gesprek (hoe kort ook), doorgeschakeld worden (vergeet niet, het kan zijn dan de persoon doorgeschakeld heeft en dat de GSM bv bezet is, dan is dit toch een succesvolle call))

Mvg,

Geplaatst: 05 maa 2007, 21:55
door VOODOOS!L
ik heb dit bij Tele2 aangegeven. Ik had meer dan 40 gesprekken (wedstrijd) telkens zonder dat er opgenomen werd. ook niet op antwoordapparaat. Hierdoor kon ik bij Tele2 goed aantonen dat er een vergissing gemaakt was. Ze hebben dit meteen doorgegeven aan de technische dienst, en in de volgende maand het bedrag recht gezet. Tevreden van deze aanpaak door Tele2!

Geplaatst: 05 maa 2007, 22:54
door Poedelbrein
Wacht eerst tot uw volgende factuur. Het merendeel van de mensen die aan de telefoon zitten doen hun best, maar daar achter... Wacht maar eerst tot uw volgende factuur, en zie daar of het klopt.

Geplaatst: 24 maa 2007, 14:05
door VOODOOS!L
Poedelbrein schreef:Wacht eerst tot uw volgende factuur. Het merendeel van de mensen die aan de telefoon zitten doen hun best, maar daar achter... Wacht maar eerst tot uw volgende factuur, en zie daar of het klopt.


ze hebben het opgelost hoor! op de eerst volgende factuur hebben ze terugbetaald. Ook hebben ze het probleem zelf opgelost, want val nog regelmatig op bezettoon (voor wedstrijden) zonder dat dit nog aangerekend wordt.