Pagina 1 van 1

Scarlet-staff

Geplaatst: 02 nov 2006, 13:40
door svermassen
Zijn er ook mensen van de Scarlet-staff op dit forum aanwezig ?

Geplaatst: 02 nov 2006, 13:53
door selder
Nope :)

Geplaatst: 02 nov 2006, 15:46
door meon
Waren er ooit, en misschien zijn ze er wel nog steeds, maar maken ze zich niet als dusdanig kenbaar ;)

Geplaatst: 02 nov 2006, 20:23
door svermassen
Mmm, kan dat begrijpen.

Ik zit met Scarlet ONE in aanvraag.
De installateur zal u contacteren binnen enkele weken.
Het is nu al 4 weken.
Leuk ... :-(

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:00
door Goendi
pm eens u gegevens? Ik ken iemand ginds, zal even informeren (of allezins proberen)

Geplaatst: 02 nov 2006, 21:29
door selder
Ik ken ook iemand, maar ik denk niet dat die gaat apprecieren als ik die de hele tijd zit te buggen voor vanalles ... Moest er echts iets uit de hand lopen, dan kan je me altijd PM-men ;)

Geplaatst: 03 nov 2006, 10:26
door Kurt Breezer
Vraag eens waarom bepaalde wel nen update krijgen van hun lijn-profiel en andere niet? Ik zit maar 250meters van de centrale :roll: , als je m'n gebruiksnaam nodig hebt, of dien gast pm me dan hé.

Is dus over de 3,3mbit naar 4mbit.

Geplaatst: 03 nov 2006, 10:36
door selder
Tsjah, dat kan je zelf toch al wel verzinnen zeker? Dat vraagt nu eenmaal tijd, en een planning opmaken waar ALLE gebruikers van Scarlet tevreden mee zullen zijn is een utopie.

Als dat nu binnen mááánden van nu nog niet opgelost is, dan zal ik het wel eens vragen...

Trouwens, is dat geen handeling dat Belgacom moet doen ipv Scarlet?

Geplaatst: 03 nov 2006, 16:34
door Mr.T
Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden

Geplaatst: 03 nov 2006, 17:46
door svermassen
Goendi schreef:pm eens u gegevens? Ik ken iemand ginds, zal even informeren (of allezins proberen)
Ik zal nog 2 weken afwachten.
Intussen moet ik wel al de diensten oproepdoorschakeling en Weergave oproeper betalen. Leuk.
Zal wel een bugg zijn in hun soft.
Effe afwachten dus.
Mijn kennen ze daar al goed met klachten en zo...

Geplaatst: 03 nov 2006, 17:54
door svermassen
Ik begrijp niet dat de providers niet hun initiatieven nemen er mensen op de forums zetten.
Dat zijn dan meestal toch zware problemen die op die manier (misschien) sneller opgelost geraken.

Geplaatst: 03 nov 2006, 19:01
door selder
Hoeveel % van de begruikers zou met zo'n forum overweg kunnen? Het zal in ieder geval de man-uren niet waard zijn :p

Geplaatst: 03 nov 2006, 19:56
door svermassen
selder schreef:Hoeveel % van de begruikers zou met zo'n forum overweg kunnen? Het zal in ieder geval de man-uren niet waard zijn :p
Daar hebde een punt :oops:

Geplaatst: 04 nov 2006, 20:20
door lithion
Mr.T schreef:Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden
Da's enkel voor Broba2 klanten. Bij BRUO klanten doet Scarlet de aanpassing volledig zelf.

Geplaatst: 05 nov 2006, 10:27
door Mr.T
lithion schreef:
Mr.T schreef:Dat is inderdaad een handeling dat Belgacom moet doen, op vraag van Scarlet.
Scarlet moet namelijk betalen voor elke profiel aanpassing. Bij aanpassingen in bulk, ligt dit bedrag wel lager dan als er 1 profiel aangepast moet worden
Da's enkel voor Broba2 klanten. Bij BRUO klanten doet Scarlet de aanpassing volledig zelf.
Ik spreek dan ook niet over de minderheid aan bruo klanten :)

Geplaatst: 23 nov 2006, 11:05
door fkaye
Ik weet nog uit de tijd dat ik werktte voor de voorganger van Scarlet (Planeet 8) ) dat mensen ontslagen werden omdat ze de mensen hielpen op forums ... Dat pastte niet in de politiek van het bedrijf. Ze moesten maar naar de betalende support bellen ...