HELP!!!!
Geplaatst: 30 okt 2006, 14:57
Ik wend me tot de Tele2-medewerkers op dit forum via internet vanuit een openbare bibliotheek als laatste redmiddel.
Mijn telefoonlijn en internetverbinding zijn sedert 16/10 niet meer bruikbaar. Aangetekende brieven en dure GSM-gesprekken met de helpdesk zijn tot nu toe vruchteloos gebleken.
Ik ben al klant sinds 2003 voor telefonie met preselectie en sinds begin 2006 voor ADSL 4MB. Mijn facturen worden stipt betaald met domiciliƫring. Ik was tot voor kort een zeer tevreden klant van Tele2.
In september krijg ik een interessante promotie voor overschakeling naar Tele2All-In (gratis Easybox en gratis activering). Ik teken in en ontvang op 4/10 per email de bevestiging. De installatiebrochure die niet op de website is te raadplegen krijg ik toch in mijn bezit via dit forum. Wegens installatieproblemen (PC te ver van modem waardoor 25m ethernetkabel zou moeten worden gelegd - PC te oud en aan vervanging toe waardoor draadloze installatie nutteloze kosten zou meebrengen) zeg ik het aanbod aangetekend af op 5/10 (dit is tot 9 dagen na ontvangst van de bevestiging mogelijk zonder kosten). Ik bevestig dit met een reply op hun email en telefonisch aan de helpdesk.
Op 16/10 stel ik vast dat de telefoonlijn en internet niet meer werkt. Op 17/10 neem ik contact op met de helpdesk per GSM waar men mij meedeelt dat alles is overgeschakeld naar All-In. Ik schrijf een aangetekende brief om mijn ongenoegen te uiten en later telefoneer ik nog enkele keren naar de helpdesk. Telkens: afwachten, geduld, men is er mee bezig,...
Vandaag 30/10 zijn mijn telefoon en internet nog altijd doof.
Ik stuur ook een PB aan Poekie 68 met de concrete gegevens vban mijn abonnement en vraag om rechtstreekse hulp.
Mijn telefoonlijn en internetverbinding zijn sedert 16/10 niet meer bruikbaar. Aangetekende brieven en dure GSM-gesprekken met de helpdesk zijn tot nu toe vruchteloos gebleken.
Ik ben al klant sinds 2003 voor telefonie met preselectie en sinds begin 2006 voor ADSL 4MB. Mijn facturen worden stipt betaald met domiciliƫring. Ik was tot voor kort een zeer tevreden klant van Tele2.
In september krijg ik een interessante promotie voor overschakeling naar Tele2All-In (gratis Easybox en gratis activering). Ik teken in en ontvang op 4/10 per email de bevestiging. De installatiebrochure die niet op de website is te raadplegen krijg ik toch in mijn bezit via dit forum. Wegens installatieproblemen (PC te ver van modem waardoor 25m ethernetkabel zou moeten worden gelegd - PC te oud en aan vervanging toe waardoor draadloze installatie nutteloze kosten zou meebrengen) zeg ik het aanbod aangetekend af op 5/10 (dit is tot 9 dagen na ontvangst van de bevestiging mogelijk zonder kosten). Ik bevestig dit met een reply op hun email en telefonisch aan de helpdesk.
Op 16/10 stel ik vast dat de telefoonlijn en internet niet meer werkt. Op 17/10 neem ik contact op met de helpdesk per GSM waar men mij meedeelt dat alles is overgeschakeld naar All-In. Ik schrijf een aangetekende brief om mijn ongenoegen te uiten en later telefoneer ik nog enkele keren naar de helpdesk. Telkens: afwachten, geduld, men is er mee bezig,...
Vandaag 30/10 zijn mijn telefoon en internet nog altijd doof.
Ik stuur ook een PB aan Poekie 68 met de concrete gegevens vban mijn abonnement en vraag om rechtstreekse hulp.