... / nevermind..mijn fout..Topic closed ! \
Geplaatst: 26 okt 2006, 12:57
hey
hieronder mijn recentste "ergernis" mbt skynet
ik heb dus een adsl go lijntje (10gig dl-limiet per maand)
ik zit nu op smallband..Dit leek me raar, dus keek ik naar mijn verbindingstijden..
daar zie ik staan dat ik iets meer dan 6gb verbruikt heb...
als ik dan naar mijn volumemeter kijk zie ik die op 10gig staan ?
(normaal gezien is de verbindings-tijden-meter het meest betrouwbaar volgens mij)
Dus stuur ik een mailtje naar belgacom met de vraag of het mogelijk is om mijn account eens na te kijken, want dat er vermoedelijk een intern foutje gebeurd is..(vrijdag vorige week)
dan krijg ik dinsdag telefoon om 16:10..(op mn gsm)
ik kon deze telefoon echter niet aannemen doordat ik les heb...
dus bellen ze maar naar mn thuisadres, waar mn moeder opneemt..
Ze leggen haar dus uit dat het probleem geen foutje is, maar dat alles wel degelijk klopt..
ik heb deze maand idd 6 giga gedownload..maar doordat ik vorige maand over mn limiet ging, gooien ze alles wat ik vorige maand boven de 10giga gedownload heb, nu gewoon extra bij mn huidige download (van oktober dus)
schematisch :
verbruikt volume deze maand + teveel aan download vorige maand (boven de 10gb) = volume van deze maand
ik vond het nogal een rare uitleg (ook omdat mn moeder zei dat mn router niet langer dan 24u mocht opstaan volgens hen?!)..dus bel ik vandaag (daarnet) terug...
deze mevrouw bevestigd dat er gewoon wat extra gigs van vorige maand bij mn huidige download gegooid zijn...
(btw: schriftelijk kreeg ik nooit reactie)
nu mijn vraag : KAN DIT ZOMAAR ????
(ik denk eraan over te stappen naar dommel...)
hieronder mijn recentste "ergernis" mbt skynet
ik heb dus een adsl go lijntje (10gig dl-limiet per maand)
ik zit nu op smallband..Dit leek me raar, dus keek ik naar mijn verbindingstijden..
daar zie ik staan dat ik iets meer dan 6gb verbruikt heb...
als ik dan naar mijn volumemeter kijk zie ik die op 10gig staan ?
(normaal gezien is de verbindings-tijden-meter het meest betrouwbaar volgens mij)
Dus stuur ik een mailtje naar belgacom met de vraag of het mogelijk is om mijn account eens na te kijken, want dat er vermoedelijk een intern foutje gebeurd is..(vrijdag vorige week)
dan krijg ik dinsdag telefoon om 16:10..(op mn gsm)
ik kon deze telefoon echter niet aannemen doordat ik les heb...
dus bellen ze maar naar mn thuisadres, waar mn moeder opneemt..
Ze leggen haar dus uit dat het probleem geen foutje is, maar dat alles wel degelijk klopt..
ik heb deze maand idd 6 giga gedownload..maar doordat ik vorige maand over mn limiet ging, gooien ze alles wat ik vorige maand boven de 10giga gedownload heb, nu gewoon extra bij mn huidige download (van oktober dus)
schematisch :
verbruikt volume deze maand + teveel aan download vorige maand (boven de 10gb) = volume van deze maand
ik vond het nogal een rare uitleg (ook omdat mn moeder zei dat mn router niet langer dan 24u mocht opstaan volgens hen?!)..dus bel ik vandaag (daarnet) terug...
deze mevrouw bevestigd dat er gewoon wat extra gigs van vorige maand bij mn huidige download gegooid zijn...
(btw: schriftelijk kreeg ik nooit reactie)
nu mijn vraag : KAN DIT ZOMAAR ????
(ik denk eraan over te stappen naar dommel...)