Pagina 1 van 1
belgacom/skynet
Geplaatst: 05 okt 2006, 15:29
door blieck1
de adsl lijn altijd maar uitvallen ( regio 050 ) belgacom weet geen raad meer hoe doen de andere providers het dan ze moeten door de kabels van belgacom .het word tijd dat er een oplossing komt.
Geplaatst: 05 okt 2006, 15:30
door hollebollegijs
graag nummer per pm.
ik kijk het na en laat je iets weten
Geplaatst: 05 okt 2006, 16:56
door CueBoy
hollebollegijs schreef:graag nummer per pm.
ik kijk het na en laat je iets weten
Waar zat jij een paar maand geleden toen ik met dezelfde problemen (een steeds wegvallende sync) te kampen had, en van de first line niets meer als het antwoord "
het zal aan de lucht tussen de lijn en je router liggen" kreeg.
PS. ondertussen heb ik weer mooie 36u connecties, zonder mijn router te vervangen of iets aan de binnenbekabeling te doen... het zal dus toch aan de lucht gelegen hebben
Geplaatst: 05 okt 2006, 16:58
door hollebollegijs
CueBoy schreef:hollebollegijs schreef:graag nummer per pm.
ik kijk het na en laat je iets weten
Waar zat jij een paar maand geleden toen ik met dezelfde problemen (een steeds wegvallende sync) te kampen had, en van de first line niets meer als het antwoord "
het zal aan de lucht tussen de lijn en je router liggen" kreeg.
PS. ondertussen heb ik weer mooie 36u connecties, zonder mijn router te vervangen of iets aan de binnenbekabeling te doen... het zal dus toch aan de lucht gelegen hebben
ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.
Geplaatst: 05 okt 2006, 19:01
door CueBoy
hollebollegijs schreef:ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.
Ik heb je niks gestuurd, don't worry... het was eerder een sarcastische opmerking om mijn wedervaren te plaatsen tegen de support die jij hier (blijkbaar) geeft
Geplaatst: 05 okt 2006, 21:12
door hollebollegijs
CueBoy schreef:hollebollegijs schreef:ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.
Ik heb je niks gestuurd, don't worry... het was eerder een sarcastische opmerking om mijn wedervaren te plaatsen tegen de support die jij hier (blijkbaar) geeft
maar ja, als het u niet aanstaat, stop ik ermee hoor.
Geplaatst: 05 okt 2006, 22:40
door blidi
Forumganger,
Bedenk dat jullie in een bevoorrechte positie zitten op dit forum.
Bij problemen met skynet biedt hollebollegijs altijd zijn hulp aan.
Ik zie het medewerkers van ander bedrijven nog niet direct doen.
Geplaatst: 05 okt 2006, 22:56
door jan28
CueBoy schreef:hollebollegijs schreef:ik zal vermoedelijk in vakantie geweest zijn en ik heb alle berichten die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen gewoon gewist zonder te lezen.
Ik heb je niks gestuurd, don't worry... het was eerder een sarcastische opmerking om mijn wedervaren te plaatsen tegen de support die jij hier (blijkbaar) geeft
je moet het CueBoy vergeven, het moet een geweldige last zijn voor hem om perfect en foutloos door het leven te gaan.
Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
Geplaatst: 05 okt 2006, 23:35
door meon
jan28 schreef:Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
Ik lees CueBoy's opmerking blijkbaar anders dan jullie. Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"
Maw zijn ervaring van normaal traject bgc-support tov dit 'vrijwilligerswerk' wat béter gaat!
Geplaatst: 05 okt 2006, 23:39
door jan28
meon schreef:jan28 schreef:Triest, zeer triest dat iemand die al zolang op dit forum is een medewerker die van goede wil is zo wat tegen de schenen wil gaan trappen, sarcastisch bedoeld of niet.
Ik lees CueBoy's opmerking blijkbaar anders dan jullie. Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"
Maw zijn ervaring van normaal traject bgc-support tov dit 'vrijwilligerswerk' wat béter gaat!
als uw versie klopt, en wat ik hoop, dan had hij maar niet sarcastisch moeten zijn, dat zijn dan de gevaren dat er anders kan geïnterpreteerd worden. Met sarcasme geraken problemen zeker niet opgelost.
Geplaatst: 05 okt 2006, 23:42
door meon
Ik denk wel dat CueBoy dat bedoelt. Hij is altijd de vriendelijkheid zelve hier
Geplaatst: 06 okt 2006, 06:42
door CueBoy
Oh boy, wat een commotie...
hollebollegijs schreef:maar ja, als het u niet aanstaat, stop ik ermee hoor.
Doe vooral voort.
blidi schreef:Forumganger,
Bedenk dat jullie in een bevoorrechte positie zitten op dit forum.
Bij problemen met skynet biedt hollebollegijs altijd zijn hulp aan.
Ik zie het medewerkers van ander bedrijven nog niet direct doen.
En de mensen die dit forum niet kennen, moeten niet op de best mogelijke manier geholpen worden of zo ?
Het is niet omdat er hier één Bgc-medewerker zijn best doet om problemen op te lossen, dat de andere 99% mensen het bos moeten insturen met antwoorden die kant nog wal raken (cfr. "
het zal aan de lucht liggen".
meon schreef:Ik lees: "waar was jij toen ik in de problemen zat, met jou op het forum raakt het tenminste opgelost!"
meon schreef:Ik denk wel dat CueBoy dat bedoelt. Hij is altijd de vriendelijkheid zelve hier
Voila.
Dank u meon. Meer moet ik daar niet op zeggen.
Enneh Jan28, als er hier op dit forum een perfect persoon rondloopt, dan ben jij het wel - je hebt de laatste weken op alles en iedereen commentaar. Eens een beetje aan introspectie doen, zou in jouw geval geen kwaad kunnen.
PS. als jij Jan28 niemand meer schoffeert, dan zal ik proberen minder sarcasme te tonen en/of iemand tegen de schenen te trappen.
Wat denk je ? Gaan we dat afspreken ?