Pagina 1 van 2
Hoe helpdesk bereiken ?
Geplaatst: 05 okt 2006, 11:56
door doolbyd
Iemand enig idee hoe de helpdesk van realdsl/cheapass te bereiken ?
Telefonische helpdesk bestaat blijkbaar niet meer en op mails wordt niet geantwoord.
Op heden is mijn domein bij cheapass reeds twee dagen onbereikbaar.
Een aangetekend schrijven biedt hopelijk enig soelaas.
Hun dienstverlening getuigt evenwel van weinig professionaliteit...evenmin de bereikbaarheid van mijn domein.
Geplaatst: 06 okt 2006, 20:20
door proz
Probeer een Ticket aan te maken op Support Portal
http://support.realdsl.be/
Geplaatst: 06 okt 2006, 21:33
door SniFManS
Zijn er nog mensen die de helpdesk niet meer kunnen bereiken ?
Geplaatst: 07 okt 2006, 00:08
door khsw
Den Cain zou in Vegas zitten, ik vrees dat de helpdesk eveneens mee is naar ginder...

Geplaatst: 07 okt 2006, 02:50
door Roderik
er pakt al enige dagen niemand op @ realdsl, alleen een default bandje van hun telefooncentrale...
Geplaatst: 07 okt 2006, 10:43
door netdata
Roderik schreef:er pakt al enige dagen niemand op @ realdsl, alleen een default bandje van hun telefooncentrale...
Gisteren waren er probs met de telefooncentrale (eigenlijk donderdag al)
geen idee of die nu opgelost zijn.
Geplaatst: 07 okt 2006, 15:37
door Praetorian
prodata schreef:Roderik schreef:er pakt al enige dagen niemand op @ realdsl, alleen een default bandje van hun telefooncentrale...
Gisteren waren er probs met de telefooncentrale (eigenlijk donderdag al)
geen idee of die nu opgelost zijn.
en niemand die het kan/wil oplossen? Verbazingwekkend.... Uitroepen van amateurs worden hoe langer hoe meer gerechtvaardigd
Geplaatst: 07 okt 2006, 20:58
door SniFManS
het is al langer vrees ik dat ze problemen hebben , want heb nu viertien dagen terug verbinding met realdsl ( WEEK ZONDER GEZETEN ) En ik kon toen de helpdesk ook al niet meer bereiken .
Gewoon hopeloos ist ! Je kan er boekdelen over schrijven maar het haalt allemaal niets uit . Real(root)dsl staat er bekent voor voor zijn slechte gang van zaken .
Geplaatst: 09 okt 2006, 09:36
door fkaye
Lees de volgende topics maar eens door, dan weet je dat je niet alleen bent:
"Nieuwe klant"
"Rekening wordt geplunderd"
Geplaatst: 09 okt 2006, 10:22
door Roderik
naar welk telefoonnummer bellen jullie eigenlijk? ik kan tegenwoordig alleen nog +32 3 288 00 87 vinden op de website...
Re: Hoe helpdesk bereiken ?
Geplaatst: 09 okt 2006, 13:35
door petercovent
Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem, heb credits opgewaardeerd om een domeinnaam te verlengen maar krijg geen reactie en domeinnaam ook niet actief. Heb proberen bellen en mails gestuurd naar de support maar krijg geen enkele reactie!!!
doolbyd schreef:Iemand enig idee hoe de helpdesk van realdsl/cheapass te bereiken ?
Telefonische helpdesk bestaat blijkbaar niet meer en op mails wordt niet geantwoord.
Op heden is mijn domein bij cheapass reeds twee dagen onbereikbaar.
Een aangetekend schrijven biedt hopelijk enig soelaas.
Hun dienstverlening getuigt evenwel van weinig professionaliteit...evenmin de bereikbaarheid van mijn domein.
Geplaatst: 10 okt 2006, 13:31
door SniFManS
Ik hoop dat ze de boeken moeten neer leggen zodoende dat ik naar een andere provider kan ( Dommel

)
Bereikbaar?
Geplaatst: 10 okt 2006, 16:47
door redman
Heeft iemand ondertussen Realdsl kunnen bereiken?
Geplaatst: 10 okt 2006, 19:50
door netdata
Sniffie schreef:Ik hoop dat ze de boeken moeten neer leggen zodoende dat ik naar een andere provider kan ( Dommel

)
dit kan je nu ook al indien je dat wenst
Geplaatst: 11 okt 2006, 14:42
door doolbyd
Blijkbaar wordt er weer opgenomen bij realdsl doch bij het maken van mijn keuze (domeinnamen) gaat de telefoon éénmaal over waarna deze vakkundig wordt neergelegd met als gevolg einde oproep.
Geen Antwoord
Geplaatst: 11 okt 2006, 16:21
door redman
Inderdaad, ze nemen niet meer op bij Realdsl.
De verbinding wordt automatisch verbroken.
Zou het einde in zicht zijn?
Mijn verbinding werkt nog altijd.
Faillesement?
Geplaatst: 11 okt 2006, 16:24
door redman
Zouden ze failliet zijn. Das gek, ik dacht dat websites gelijk "thisislive" veel geld opbrengen.
Geplaatst: 11 okt 2006, 17:32
door SniFManS
prodata schreef:Sniffie schreef:Ik hoop dat ze de boeken moeten neer leggen zodoende dat ik naar een andere provider kan ( Dommel

)
dit kan je nu ook al indien je dat wenst
Toch niet , ge zit met dat contract van 12 maand vast !
Maar nadien zen ik zeker weg , das een belofte

Dan kan ik me volledig in de posetive zin opstellen over dommel

Geplaatst: 11 okt 2006, 20:02
door Praetorian
failliet? Ik denk het niet. Dat is wel erg wishfull thinking. Nu ja, ik zou het allesbehalve slecht vinden. Kan het niet gewoon onwil zijn?
Geplaatst: 11 okt 2006, 20:16
door netdata
Sniffie schreef:prodata schreef:Sniffie schreef:Ik hoop dat ze de boeken moeten neer leggen zodoende dat ik naar een andere provider kan ( Dommel

)
dit kan je nu ook al indien je dat wenst
Toch niet , ge zit met dat contract van 12 maand vast !
Maar nadien zen ik zeker weg , das een belofte

Dan kan ik me volledig in de posetive zin opstellen over dommel

neen hoor, indien je kan bewijzen dat de service niet overeenkomt met wat je voor betaald. kan je een ingebreke stelling opmaken.
En dan vervalt je
contract
Geplaatst: 11 okt 2006, 20:36
door SniFManS
neen hoor, indien je kan bewijzen dat de service niet overeenkomt met wat je voor betaald. kan je een ingebreke stelling opmaken.
En dan vervalt je
contract
Das simpel gezegd maar de waarheid is anders en dat zal jij ook wel weten .
- Om te beginnen reageren ze niet duidelijk op de vragen ( als ze al antwoorden ) via mail.
- De helpdesk is niet voorzien van degelijk personeel met de juiste now how.
- Regelmatig geen internet zonder reden ( week lang ) .
- Sins ik ben aangesloten geen toegang tot de mogelijkheid om mijn datalimiet te checken .
- Slechte snelheden en heel afwisselend ( Zone 014 )
Met andere woorden word er meestal amateuristich omgegaan met de meeste situaties .
- Mijn aansluiting heeft touwens ook meer dan 25 dagen geduurd en dat kon ook niet vond ik ( ook toen weer geen communicatie van hun kant )
Contact met de ombudsman bood mij ook geen oplossing omdat zij enkel koncreet kunnen helpen wanneer je meer als 30 dagen geen diensten kan gebruiken van Realroot .
Zij raade me gewoon aan een tweede abbo bij te nemen van een andere provider of de 12 maand uitzitten en tijdig aangetekend de opzeg verstuuren .
Dus zosnel zoals jij vermeld kom je er in de werkelijkheid niet van af .
Ik wacht wel gewoon af het is immers nog een dikke 5 maand en dan kan ik de brief verstuuren . Tegen die tijd ben ik dan van plan om al een andere provider te nemen zodoende dak weer zeker niet zonder zit zols de vorige kee

Re: Geen Antwoord
Geplaatst: 12 okt 2006, 12:39
door zertox
redman5087 schreef:Inderdaad, ze nemen niet meer op bij Realdsl.
De verbinding wordt automatisch verbroken.
Zou het einde in zicht zijn?
Mijn verbinding werkt nog altijd.
Er zijn vorige week enkele problemen geweest met de telefoon. Maar nu zou deze toch zeker terug moeten werken...
Re: Geen Antwoord
Geplaatst: 12 okt 2006, 15:54
door SniFManS
jwouters schreef:redman5087 schreef:Inderdaad, ze nemen niet meer op bij Realdsl.
De verbinding wordt automatisch verbroken.
Zou het einde in zicht zijn?
Mijn verbinding werkt nog altijd.
Er zijn vorige week enkele problemen geweest met de telefoon. Maar nu zou deze toch zeker terug moeten werken...
Als bedrijf kan het niet dat je zolang zonder telefoon zit . Iets is er niet pluis maar wat hè! Volgens mij gewoon laxheid !
Re: Geen Antwoord
Geplaatst: 12 okt 2006, 16:18
door ubremoved_539
jwouters schreef:Er zijn vorige week enkele problemen geweest met de telefoon. Maar nu zou deze toch zeker terug moeten werken...
Ook problemen met internet zekers... daar antwoorden jullie blijkbaar ook niet echt op klanten.
Het lijkt me dat dit boeltje aan zijn laatste adem toe is. (en da's maar best ook voor klanten die misschien nog dagelijks in jullie val lopen).
Re: Geen Antwoord
Geplaatst: 12 okt 2006, 19:12
door ubremoved_983
r2504 schreef:
Ook problemen met internet zekers... daar antwoorden jullie blijkbaar ook niet echt op klanten.
Misschien ist VOIP en hangt alles samen hé

;)
Re: Geen Antwoord
Geplaatst: 13 okt 2006, 14:46
door Praetorian
ditCh schreef:r2504 schreef:
Ook problemen met internet zekers... daar antwoorden jullie blijkbaar ook niet echt op klanten.
Misschien ist VOIP en hangt alles samen hé

;)
ook ene kwestie van te besparen prolly. Of waren ze afgesloten voor het niet betalen van de rekening? In ieder geval: bende amateurs. Nogmaals bewezen.
Geplaatst: 13 okt 2006, 21:20
door OpThaCop
Willen jullie aub ergens anders ditchen op een ISP?
't Is heel spijtig dat ze problemen hebben met hun internet en/of helpdesk, maar daarvoor moet je ook niet "alles" afbreken wat ze aanbieden.
Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
Geplaatst: 14 okt 2006, 06:40
door darkzero
OpThaCop schreef:Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
wacht maar tot je eens problemen hebt en hun wil contacteren over hoe en wat. dan zal je wel anders piepen...

Geplaatst: 14 okt 2006, 10:36
door ro0tz
OpThaCop schreef:Willen jullie aub ergens anders ditchen op een ISP?
't Is heel spijtig dat ze problemen hebben met hun internet en/of helpdesk, maar daarvoor moet je ook niet "alles" afbreken wat ze aanbieden.
Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
Wat een flauwekul man?
Dus wij zijn met talloze mensen die compleet ONTEVREDEN zijn over deze bende amateurs, maar wij mogen daar niks van zeggen omdat er ook ergens klanten zijn die wel tevreden zijn?
Wat een onzin

Geplaatst: 14 okt 2006, 11:08
door darkzero
idd zo'n forum als dit dient net om om ervaringen te delen...
Geplaatst: 15 okt 2006, 16:31
door BBB
OpThaCop schreef:Willen jullie aub ergens anders ditchen op een ISP?
't Is heel spijtig dat ze problemen hebben met hun internet en/of helpdesk, maar daarvoor moet je ook niet "alles" afbreken wat ze aanbieden.
Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
Heel tof dat het voor u werkt, int begin werkte het bij mij ook goed, toen kreeg ik kleine problemen maar ik was nog min of meer tevreden, daarnaa kreeg ik grotere problemen ...
maar soit als wij niet mogen zagen kom dan zelf niet af binnen een paar weken of maanden en blijten dage problemen hebt en dat ze op den helpdesk niet afpakken , ...
[edit]
Oh nee wat kraam ik nu uit, realdsl heeft een perfecte service gewoon: je maakt een ticket aan in het begin van de maand, je krijgt geen reactie en na 2 weken is het probleem opgelost. Wat is die oplossing? ah heel simpel gewoon "ticket closed" => probleem opgelost!
Nu ben ik terug zover als in het begin van de maand, nu kan ik een ticket posten dat mijn vorig trouble ticket zomaar werd gesloten, juist hetzelfde als met de hosting via cheapass.
Daar kreeg ik ook een simpel antwoord: "als je niet genoeg credits krijgt voor je website, ah simpel koop er dan zelf bij dan heb je ze toch?"
Ik zal er nog wat meer geld insteken!
[/edit]
Geplaatst: 16 okt 2006, 18:46
door OpThaCop
BBB schreef:OpThaCop schreef:Willen jullie aub ergens anders ditchen op een ISP?
't Is heel spijtig dat ze problemen hebben met hun internet en/of helpdesk, maar daarvoor moet je ook niet "alles" afbreken wat ze aanbieden.
Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
Heel tof dat het voor u werkt, int begin werkte het bij mij ook goed, toen kreeg ik kleine problemen maar ik was nog min of meer tevreden, daarnaa kreeg ik grotere problemen ...
maar soit als wij niet mogen zagen kom dan zelf niet af binnen een paar weken of maanden en blijten dage problemen hebt en dat ze op den helpdesk niet afpakken , ...
[edit]
Oh nee wat kraam ik nu uit, realdsl heeft een perfecte service gewoon: je maakt een ticket aan in het begin van de maand, je krijgt geen reactie en na 2 weken is het probleem opgelost. Wat is die oplossing? ah heel simpel gewoon "ticket closed" => probleem opgelost!
Nu ben ik terug zover als in het begin van de maand, nu kan ik een ticket posten dat mijn vorig trouble ticket zomaar werd gesloten, juist hetzelfde als met de hosting via cheapass.
Daar kreeg ik ook een simpel antwoord: "als je niet genoeg credits krijgt voor je website, ah simpel koop er dan zelf bij dan heb je ze toch?"
Ik zal er nog wat meer geld insteken!
[/edit]
ach man, wat zit je te zanik'en
Ik heb toch niet gezegd dat ze perfect zijn.
Ik heb wel willen zeggen dat ze geen stel "amateurs" zijn en corrupte bendes en whatever jullie allemaal willen beweren.
ook ene kwestie van te besparen prolly. Of waren ze afgesloten voor het niet betalen van de rekening? In ieder geval: bende amateurs. Nogmaals bewezen.
Misschien heb ik wat overdreven in mijn uitleg, maar jullie zitten hier op realdsl hun kop te z**ken alsof ze übernoobs zijn en het NERGENS nog perfect werkt. Hiermee wou ik dit argument ontkrachten met het *FEIT* dat het elders wel KAN werken.
Geplaatst: 16 okt 2006, 20:03
door gr4vity
Vraag: Hoe de helpdesk van realroot bereiken?
Antwoord: Gewoon, niet...
Mijner excuses voor de donkere humor

Geplaatst: 17 okt 2006, 00:23
door BBB
OpThaCop schreef:OpThaCop schreef:Willen jullie aub ergens anders ditchen op een ISP?
Hier bolt realdsl zonder problemen. Dit is dus ook het bewijs dat ze WEL service leveren... please, cut the crap now...
ach man, wat zit je te zanik'en
Ik heb toch niet gezegd dat ze perfect zijn.
Ik heb wel willen zeggen dat ze geen stel "amateurs" zijn en corrupte bendes en
whatever jullie allemaal willen beweren.
Heb je geen deftige argumenten? of voel je je een beetje bedreigd?
We mogen van u hier niets slecht zeggen over RealDSL want uw logica is: RealDSL werkt op 1 plaats dus RealDSL levert service, wow dus ik start een ISP ik heb 1 tevreden klant dus lever ik service
En ja natuurlijk beweren wij alleen maar zaken, want dat internet een maand niet heeft gewerkt, dat er tevroeg wordt gedomicilieerd, dat mijn ticket gewoon wordt genegeerd bij realdsl, dat ik geen cheapass-credits krijg en alle andere zaken die ik nog gepost heb zijn allemaal uit mijn duim gezogen gewoon om realdsl een slechte naam te bezorgen.
En al die andere users die "slechte" dingen posten over realdsl zijn ofwel 2de accounts van mij of mensen die ik geld stort op hun rekening om slecht te zeggen over realdsl, dit laatste klinkt natuurlijk veel logischer dan dat er echt mensen zijn met problemen.
Geplaatst: 18 okt 2006, 19:11
door OpThaCop
Volgens mij wil je niet lezen wat ik juist recht gezet heb...
Het is natuurlijk spijtig dat jullie ermee zitten. Als ik in hetzelfde geval zou zitten, zou ik ook naar de "ombudsman" stappen en rechtelijke stappen nemen.
En ja, hier lijkt de domiciliering ook niet altijd op dezelfde dagen te lukken, a.k.a. "raar" te zijn, maar voorlopig nog niet fout.
Verder lijkt het alsof jij je bedreigd voelt. Het enige wat ik aanhaal is een positieve reactie voor RDSL, terwijl er hier al 10-tallen negatieve gepost zijn... We weten het ondertussen, die negatieve (de positieve worden hier dan weer niet vermeld héé !?). Begin je mijn punt te snappen?
Moest ik nu nog iemand op z'n tenen getrapt zijn, 't was niet de bedoeling... sjeez
Geplaatst: 19 okt 2006, 10:23
door Kurt Breezer
Geplaatst: 19 okt 2006, 11:02
door NuKeM
Lol, wat een nummerplaat

LNX - 001 (linux 001)
Geplaatst: 19 okt 2006, 11:26
door Block
Van wie was die BMW nu eigenlijk?
Geplaatst: 19 okt 2006, 11:31
door Kurt Breezer
Block schreef:Van wie was die BMW nu eigenlijk?
Cain zaakvoerder van Realroot.
Geplaatst: 19 okt 2006, 17:11
door netdata
NuKeM schreef:Lol, wat een nummerplaat

LNX - 001 (linux 001)
btw hoe komde gij aan die foto's
mss is het iemand opgevallen da da ne BMW M5 is
