Hallo,
Weet iemand waarom alleen klanten met een gebruikersnaam eindigend op: tele2allin, versatel en versateladsl toegang krijgen tot 'Mijn Tele2'. De mijne eindigt op: tele2 en ik word niet toegelaten.
Mijn Tele2
De achtervoegsels 'tele2allin, versatel en versateladsl' zijn in een keuzevak opgegeven.
Volgens mij maken die achtervoegsels niks uit: ik kan met alles inloggen...
Gewoon login en paswoord invoeren en u niks bekommeren om die achtervoegsels.
Poekie68 schreef:
Alleen in 'Mijn Profiel' kan je inloggen. In 'Mijn Tele2' enkel met het juiste achtervoegsel.
Volgens mij maken die achtervoegsels niks uit: ik kan met alles inloggen...
Gewoon login en paswoord invoeren en u niks bekommeren om die achtervoegsels.
Alleen in 'Mijn Profiel' kan je inloggen. In 'Mijn Tele2' enkel met het juiste achtervoegsel.
Er zijn mensen met de oudere producten wat inderdaad gewoon @tele2.be is of @tele2dsl
Deze mensen kunnen bijvoorbeeld ook inloggen op de site van www.tele2internet.be
Anders let erop dat je alles goed invult van username en password op mijntele2. Als het nog niet lukt bel even de helpdesk en laat je user & pass resetten, dan wordt het terug herkent op onze server.
Wat ook nog als optie overschiet is volgende site proberen ipv de gewone tele2-site.
www.versateladsl.be/mytele2 => dit werkt ook voor veel mensen
Deze mensen kunnen bijvoorbeeld ook inloggen op de site van www.tele2internet.be
Anders let erop dat je alles goed invult van username en password op mijntele2. Als het nog niet lukt bel even de helpdesk en laat je user & pass resetten, dan wordt het terug herkent op onze server.
Wat ook nog als optie overschiet is volgende site proberen ipv de gewone tele2-site.
www.versateladsl.be/mytele2 => dit werkt ook voor veel mensen