Pagina 1 van 1

Klantentevredenheidsonderzoek

Geplaatst: 03 okt 2006, 10:45
door poekie68
Vandaag kreeg ik een mailtje van Tele2 over een klantentevredenheidsonderzoek. Ze informeren naar je tevredenheid over de producten, prijzen, snelheid, beschikbaarheid, communicatie en klantendienst.

Zeker invullen als je zo'n mail krijgt! Het duurt slechts 10 minuutjes.

Ik hoop dat ze dan ook wat zullen doen met de resultaten, bijvoorbeeld werken aan hun helpdesk.

Tevredenheidsenquete

Geplaatst: 03 okt 2006, 13:35
door Aaivieke
Dat is uiteindelijk de bedoeling van die tevredenheidsenquête neem ik aan. Kwestie van dat ze kunnen zien wat de punten zijn waarin ze kunnen verbeteren :-D

Geplaatst: 04 okt 2006, 12:23
door 320i
uiteraard... als ze de negatieve dingen zouden negeren, dan kon er niets veranderen eh ;)

tevredenheidsenquête

Geplaatst: 04 okt 2006, 13:08
door Aaivieke
Het zou anders maar heel stupide zijn om zo een dingen rond te sturen :-D

tevredenheidsenquête

Geplaatst: 04 okt 2006, 13:09
door Aaivieke
oeps verkeerde knop :oops:

Geplaatst: 06 okt 2006, 11:55
door Wimmm
Ik krijg die mailtjes niet en zit al 2 maand zonder telefoon en internet, ik wil overstappen naar een andere provider en kan niet want men telefoonnummer is in handen van tele2, dus nu mag ik nog eens wachten op een actieve telefoonlijn van belgacom om dan een andere internetprovider te nemen.
Goede raad, geef nooit telefonie en internet in handen van zulks een provider. `t Is gewoon schandalig.
Ik heb gewacht tot vandaag `bijna 2 maand`. Nu ga ik naar de post voor een aangetekende brief te versturen.
Bedankt tele2!!!

Geplaatst: 06 okt 2006, 12:51
door 320i
sorry dat ik het moet zeggen, maar dat wachten op actieve telefoonlijn enzo klopt niet helemaal... Wat belgacom moet doen (is nu eenmaal zo als je weg wil van tele2) is een porting back doen op jou telefoon nummer (op voorwaarde dat dit geen door tele2 gegeven nieuw nummer is). Je moet eerst terug je telefonie bij belgacom hebben alvorens een andere DSL provider te kunnen aanspreken. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch. Waarom? Belgacom is enige die moet toestaan dat andere leveranciers van internetservices op hun telefoonlijnen werken en niet tele2.

Geplaatst: 06 okt 2006, 21:36
door poekie68
Lijkt mij persoonlijk vrij logisch.


Mij, en waarschijnlijk de meeste gebruikers, lijkt dat helemaal niet logisch.
Kompleet idioot dat je eerst weer naar Belagcom moet om te kunnen veranderen.

Geplaatst: 06 okt 2006, 23:10
door D3bian
Hello,

Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT, die nog altijd van oordeel is dat BGC de koperlijnen nog altijd mag verhuren, zolang dit geldt kan geen enkele operator in België een koperlijn hebben zonder tussenkomst van BGC.

Mvg,

Geplaatst: 09 okt 2006, 08:23
door poekie68
Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT,


Uiteraard is dit niet het probleem van Tele2, maar het monopolie van Belgacom over de local loop. Wanneer wordt die eindelijk echt vrij???

dom van zo lang te wachten

Geplaatst: 12 okt 2006, 11:50
door staartmees
stuur hen aangetekend een ingebrekestelling met duidelijke omschrijving van de problemen met datums vervolgens je eisen en 7 dagen te tijd om schriftelijk te reageren.

stap naar de belgacom telefoonwinkel voor een telefoon- en adsl-aansluitingen laat je telefoonnummer overzetten.

Meer is dat niet.

Klantentevredenheidsonderzoek

Geplaatst: 26 okt 2006, 19:54
door michvanov
Sjit dat ik zoiets nooit gekregen heb, maarja ze zenden dat waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben. A propos is er zo geen site waar je je tevredenheid over een provider kunt vermelden. Mocht zulk een site bestaan, kan ik wel raden welke provider onderaan zou staan.

Geplaatst: 27 okt 2006, 07:46
door poekie68
waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben


Dan hadden ze mij nooit die enquete mogen sturen. Ik kan de keren niet meer tellen dat ik aan de telefoon naar de helpdesk gehangen heb, klachtenbrieven geschreven heb en zelfs de ombudsdienst heb ingeschakeld... :wink:

Geplaatst: 27 okt 2006, 13:00
door spacekiek
enquête heb ik ook niet gekregen, maar je kan wel je hart luchten op :

http://www.tele2.be/flashsept/index.html