Nieuwe klant
Geplaatst: 29 sep 2006, 15:58
Hi,
Tot nu toe heb ik nog nooit noemenswaardige problemen gehad met mijn realdsl aansluiting, dus zeg ik, ik maak mijn vriend ook klant.
En hierbij wringt het schoentje hard:
1) In de maanda augustus konden er nieuw klanten aangemaakt worden die van de zone 015 zijn, dus maak ik mijn vriend klant en werd de aanvraag doorgestuurd op 23/08.
2) Nu moest hij ff wachten tot vandaag voor ze zijn discovery line konden actief maken, die nu actief is.
3) Ik bel hem vandaag om te zeggen dat hij contact moest opnemen met realdsl, aangezien ik tot op heden geen anwoord had gehad op mijn opgegeven emails, hierbij wordt hij dan ff mooi uitgelachen aan de telefoon (hier zal hij niet om liegen) en wordt hem verteld dat ze van niets weten.
4) Heb dan persoonlijk zelf ff gebeld en ik moet zeggen dat de helpdesk of andere mensen die hier voor verantwoordelijk zijn niet meer is wat het was toen ik klant werd, geen info waarom ze niets hebben meegedeeld, kon ik ff niet mee lachen, ze vielen recht uit de lucht. Als ik persoonlijk op deze manier zaken doe ben ik van de goei.
5) Is dit wat we verder kunnen verwachten van realdsl of komt er beterschap in de toekomst en anders wil ik wel eens een telefoon nummer van iemand die me meer kan zeggen dan: we weten van niets!
Verdere informatie is welkom en hopelijk een zeer snelle oplossing.
Grtz,
B
Tot nu toe heb ik nog nooit noemenswaardige problemen gehad met mijn realdsl aansluiting, dus zeg ik, ik maak mijn vriend ook klant.
En hierbij wringt het schoentje hard:
1) In de maanda augustus konden er nieuw klanten aangemaakt worden die van de zone 015 zijn, dus maak ik mijn vriend klant en werd de aanvraag doorgestuurd op 23/08.
2) Nu moest hij ff wachten tot vandaag voor ze zijn discovery line konden actief maken, die nu actief is.
3) Ik bel hem vandaag om te zeggen dat hij contact moest opnemen met realdsl, aangezien ik tot op heden geen anwoord had gehad op mijn opgegeven emails, hierbij wordt hij dan ff mooi uitgelachen aan de telefoon (hier zal hij niet om liegen) en wordt hem verteld dat ze van niets weten.
4) Heb dan persoonlijk zelf ff gebeld en ik moet zeggen dat de helpdesk of andere mensen die hier voor verantwoordelijk zijn niet meer is wat het was toen ik klant werd, geen info waarom ze niets hebben meegedeeld, kon ik ff niet mee lachen, ze vielen recht uit de lucht. Als ik persoonlijk op deze manier zaken doe ben ik van de goei.
5) Is dit wat we verder kunnen verwachten van realdsl of komt er beterschap in de toekomst en anders wil ik wel eens een telefoon nummer van iemand die me meer kan zeggen dan: we weten van niets!
Verdere informatie is welkom en hopelijk een zeer snelle oplossing.
Grtz,
B