Pagina 1 van 1

Nieuwe klant

Geplaatst: 29 sep 2006, 15:58
door Bullrot
Hi,

Tot nu toe heb ik nog nooit noemenswaardige problemen gehad met mijn realdsl aansluiting, dus zeg ik, ik maak mijn vriend ook klant.

En hierbij wringt het schoentje hard:

1) In de maanda augustus konden er nieuw klanten aangemaakt worden die van de zone 015 zijn, dus maak ik mijn vriend klant en werd de aanvraag doorgestuurd op 23/08.
2) Nu moest hij ff wachten tot vandaag voor ze zijn discovery line konden actief maken, die nu actief is.
3) Ik bel hem vandaag om te zeggen dat hij contact moest opnemen met realdsl, aangezien ik tot op heden geen anwoord had gehad op mijn opgegeven emails, hierbij wordt hij dan ff mooi uitgelachen aan de telefoon (hier zal hij niet om liegen) en wordt hem verteld dat ze van niets weten.
4) Heb dan persoonlijk zelf ff gebeld en ik moet zeggen dat de helpdesk of andere mensen die hier voor verantwoordelijk zijn niet meer is wat het was toen ik klant werd, geen info waarom ze niets hebben meegedeeld, kon ik ff niet mee lachen, ze vielen recht uit de lucht. Als ik persoonlijk op deze manier zaken doe ben ik van de goei.
5) Is dit wat we verder kunnen verwachten van realdsl of komt er beterschap in de toekomst en anders wil ik wel eens een telefoon nummer van iemand die me meer kan zeggen dan: we weten van niets!

Verdere informatie is welkom en hopelijk een zeer snelle oplossing.

Grtz,
B

Geplaatst: 29 sep 2006, 16:10
door khsw
Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap :-D

Geplaatst: 29 sep 2006, 16:14
door Bullrot
khsw schreef:Eén tip : als ze bij RealDSL van niets weten (en je ook nog niets definitief getekend hebt), laat het dan zo en leer je vriend snel EDPnet of Dommel kennen. RealDSL aanraden kan een ernstige ondermijning zijn voor jullie vriendschap :-D


Al in overweging aan het nemen voor men vriend alsook voor men eigen, papierwinkel was wel al doorgefaxt.

Geplaatst: 29 sep 2006, 18:16
door BMaster
Ik kan ook enkel maar edpnet aanraden. Ben destijds overgestapt van RealDSL naar edpnet, en ik ben een pak geruster: geen probleem meer met trage (of geen) verbindingen, facturatie loopt niet mis, ...

Geplaatst: 29 sep 2006, 23:35
door Praetorian
idem...

Ik was al verbaasd om een topic te zien met 'nieuwe klant'. Getuigt van lef en waaghalzerij :wink:

Ik kan persoonlijk dommel aanraden. Maar even goed edpnet.

snap het niet

Geplaatst: 04 okt 2006, 15:31
door fkaye
Ik snap niet hoe het komt dat de service en de diensten van RR ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn. Ikzelf heb mensen aangeraden met RR in zee te gaan, ik beklaag het me elke dag meer en meer !

Geplaatst: 06 okt 2006, 20:22
door proz
RealDSL aanraden ... en jij noemt jezelf een vriend ? :twisted:

Een geluk bij een ongeluk, ga snel naar dommel of EDPnet.

Re: snap het niet

Geplaatst: 07 okt 2006, 12:31
door ubremoved_539
fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.


Waar kom jij vandaan... ineens en pijlsnel ?

Re: snap het niet

Geplaatst: 07 okt 2006, 12:42
door Patje
fkaye schreef:ineens pijlsnel naar beneden aan het gaan zijn.

naar beneden? ze zijn zelfs nooit van de grond gekomen :lol: