Pagina 1 van 1
geen internet/adsl
Geplaatst: 28 sep 2006, 13:54
door Ronvc12
raar maar waar , sinds 1september'06 zit ik zonder internet/telefonie , kan niet begrijpen dat het zolang kan duren ... heb al zoveel malen gebeld dat ik het stilaan begin op te geven ... nu heb ik wel een gratis nummer gevonden dankzij dit forum , had ik maar vroeger komen zien dan had ik al wat euro's kunne uitsparen.
greetz Ron
Geplaatst: 28 sep 2006, 14:14
door D3bian
Zijn ernaar aan het kijken.
Hou je PB maar in het oog

Geplaatst: 28 sep 2006, 19:48
door 320i
en welk gratis nummer als ik mag vragen?
Geplaatst: 29 sep 2006, 09:13
door poekie68
welk gratis nummer
Zoeken, he.

Het staat hier ergens en het is niet moeilijk te vinden.
Geplaatst: 29 sep 2006, 10:02
door 320i
ik kan mij maar 1 gratis nummer indenken (buiten dat van de orderline) en dan kom je bij de corporate afdeling uit en daar kunnen ze particulieren dus niet helpen

Geplaatst: 29 sep 2006, 11:31
door Praetorian
320i schreef:ik kan mij maar 1 gratis nummer indenken (buiten dat van de orderline) en dan kom je bij de corporate afdeling uit en daar kunnen ze particulieren dus niet helpen

pssst:
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=9557
Geplaatst: 29 sep 2006, 11:49
door 320i
tnx Praetorian maar de 0800 16 026 is orderline :s
Geplaatst: 29 sep 2006, 12:37
door uf
320i schreef:tnx Praetorian maar de 0800 16 026 is orderline :s
Waar zie jij ergens 0800 16 026 staan? In de link zie ik enkel 0800 321 30.
Geplaatst: 29 sep 2006, 14:02
door 320i
verder naar beneden...
FST schreef:Mischien wat laat om nog te zeggen maar het zou ook handig zijn als de "openingsuren" van de helpdesk-telefoonnummers er bij staan!
"Bel 0800 / 16 026
(ma.- za. 8u-22u)"
Ik denk dat dit voor al hun telnum's geldt...
(en mischien ook wanneer er het minste gebeld wordt, als daar genoeg info van is tenminste, bv smorgens van 11 tot 14u hebben ze tegen mij al eens gezegd)
grtz
maar goed we gaan hier wel erg offtopic nu

Geplaatst: 29 sep 2006, 23:38
door Praetorian
en dees:
Telefonisch (gratis nummer voor leden van testaankoop)
Je kan dit nummer ook gebruiken als je geen lid bent van testaankoop. Aan mij hebben ze toch niets gevraagd en als ze iets vragen, dan zeg je gewoon dat je wel lid bent van testaankoop, dan gaan ze je sneller en vriendelijker helpen, aangezien ze bang zijn dat je klacht indient bij testaankoop.
Helpdesk & klantendienst: (0800) 321 30
nu ja inderdaad erg off topic. En wordt je trouwens als je verkeerd zit dan niet gewoon doorverbonden waardoor je toch op het 0800 nummer blijft inbellen?
Geplaatst: 04 okt 2006, 12:30
door 320i
hangt er beetje vanaf. wij hebben klanten die continue bellen op de verkeerde nummers, en het werkt redelijk frustrerend als je elke keer tegen dezelfde klant moet zeggen: meneer, u zit op de verkeerde afdeling. U hebt een technische vraag en u belt naar de administratieve dienst
is puur een fictief voorbeeld eh
