Tweede aanvraag Dommel verloopt niet vlekkeloos
Geplaatst: 31 aug 2006, 12:50
Zelf ben ik vrij tevreden van Dommel, al is het maar om niet meer te moeten betalen bij Belgacom voor minder.
De aanvraag voor een splinternieuwe ADSL netconnect lite + digitelbox bij mijn moeder verloopt minder vlot.
14/08: Inschrijving en ontvangst contract + pro forma factuur (setup + 1e maand abo + filters + waarborg digitelbox)
16/08: Alles betaald én ondertekend contract opgestuurd.
27/08: 2e proforma factuur ontvangen, te betalen voor 17/09
31/08: Activering ADSL-signaal door Belgacom pas gepland voor 06/09
Met andere woorden, wel al €166 betaald voor diensten en hardware die nog niet actief of niet geleverd zijn.![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
De aanvraag voor een splinternieuwe ADSL netconnect lite + digitelbox bij mijn moeder verloopt minder vlot.
14/08: Inschrijving en ontvangst contract + pro forma factuur (setup + 1e maand abo + filters + waarborg digitelbox)
16/08: Alles betaald én ondertekend contract opgestuurd.
27/08: 2e proforma factuur ontvangen, te betalen voor 17/09
31/08: Activering ADSL-signaal door Belgacom pas gepland voor 06/09
Met andere woorden, wel al €166 betaald voor diensten en hardware die nog niet actief of niet geleverd zijn.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
De 10 werkdagen zijn mijns inziens al voorbij.Dommel FAQ schreef:Vraag: Wanneer kan ik effectief gebruik beginnen maken van mijn dommel.com internet aansluiting? Antwoord: Nadat we uw betaling en ondertekend contract hebben ontvangen en verwerkt en u heeft een actieve belgacom telefoonlijn, kan uw adsl binnen de volgende 10 werkdagen worden geactiveerd. indien u nog geen actieve belgacom lijn bezit, zal u uw dommel.com adsl account online kunnen bestellen en dit 24 uur na activering van uw belgacom lijn.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)