Pagina 1 van 1

Tweede aanvraag Dommel verloopt niet vlekkeloos

Geplaatst: 31 aug 2006, 12:50
door d-fens
Zelf ben ik vrij tevreden van Dommel, al is het maar om niet meer te moeten betalen bij Belgacom voor minder.

De aanvraag voor een splinternieuwe ADSL netconnect lite + digitelbox bij mijn moeder verloopt minder vlot.

14/08: Inschrijving en ontvangst contract + pro forma factuur (setup + 1e maand abo + filters + waarborg digitelbox)
16/08: Alles betaald én ondertekend contract opgestuurd.
27/08: 2e proforma factuur ontvangen, te betalen voor 17/09
31/08: Activering ADSL-signaal door Belgacom pas gepland voor 06/09

Met andere woorden, wel al €166 betaald voor diensten en hardware die nog niet actief of niet geleverd zijn. :?
Dommel FAQ schreef:Vraag: Wanneer kan ik effectief gebruik beginnen maken van mijn dommel.com internet aansluiting? Antwoord: Nadat we uw betaling en ondertekend contract hebben ontvangen en verwerkt en u heeft een actieve belgacom telefoonlijn, kan uw adsl binnen de volgende 10 werkdagen worden geactiveerd. indien u nog geen actieve belgacom lijn bezit, zal u uw dommel.com adsl account online kunnen bestellen en dit 24 uur na activering van uw belgacom lijn.
De 10 werkdagen zijn mijns inziens al voorbij. :|

Re: Tweede aanvraag Dommel verloopt niet vlekkeloos

Geplaatst: 31 aug 2006, 14:10
door Koelreuteria
d-fens schreef: 31/08: Activering ADSL-signaal door Belgacom pas gepland voor 06/09
....
De 10 werkdagen zijn mijns inziens al voorbij. :|
'k Vrees dat "het probleem" zich in het "eerste lijntje" situeert. :roll:

Geplaatst: 31 aug 2006, 14:54
door alfadude
Yep, Dommel moet wachten tot BGC heeft besloten om u aan te sluiten.

Re: Tweede aanvraag Dommel verloopt niet vlekkeloos

Geplaatst: 31 aug 2006, 16:00
door ketter
d-fens schreef:Zelf ben ik vrij tevreden van Dommel, al is het maar om niet meer te moeten betalen bij Belgacom voor minder.

De aanvraag voor een splinternieuwe ADSL netconnect lite + digitelbox bij mijn moeder verloopt minder vlot.

14/08: Inschrijving en ontvangst contract + pro forma factuur (setup + 1e maand abo + filters + waarborg digitelbox)
16/08: Alles betaald én ondertekend contract opgestuurd.
27/08: 2e proforma factuur ontvangen, te betalen voor 17/09
31/08: Activering ADSL-signaal door Belgacom pas gepland voor 06/09

Met andere woorden, wel al €166 betaald voor diensten en hardware die nog niet actief of niet geleverd zijn. :?
Dommel FAQ schreef:Vraag: Wanneer kan ik effectief gebruik beginnen maken van mijn dommel.com internet aansluiting? Antwoord: Nadat we uw betaling en ondertekend contract hebben ontvangen en verwerkt en u heeft een actieve belgacom telefoonlijn, kan uw adsl binnen de volgende 10 werkdagen worden geactiveerd. indien u nog geen actieve belgacom lijn bezit, zal u uw dommel.com adsl account online kunnen bestellen en dit 24 uur na activering van uw belgacom lijn.
De 10 werkdagen zijn mijns inziens al voorbij. :|
d-fens voor dat je Dommel begint af te zeiken zou ik eerst hier is rondkijken of er nog mensen hetzelfde probleem hebben of gehad hebben en anders is bellen naar Dommel.
Als je vooral het laatste gedaan had dan had je meteen geweten dat de facturatie via computer verloop en dat je vanzelf een rekening krijgt dat je moet betalen.MAAR dat het vanaf je aangesloten bent zal verekend worden in de volgende betalingen en zo geen cent teveel betaald zal hebben.En het belgacom verhaal ga ik nu niet meer op terug komen want dat is hier al meermaals besproken dat die de andere providers het leven zuur proberen te maken waar ze ook maar kunnen.

Geplaatst: 01 sep 2006, 09:27
door d-fens
Om op de facturatie terug te komen, dat verhaaltje gaat niet op. Tussen 16/08 en 06/09 is er geen service geleverd. Dat zou betekenen dat ergens na de activering van het ADSL-signaal de eerstvolgende factuur 21 dagen later dan normaal zou moeten toekomen. Eerst zien, dan geloven.

Als Dommel een activering binnen 10 werkdagen belooft moet ze die ook nakomen, eender welke derde partij erbij betrokken wordt. Ik weet het, Belgacom ligt ook aan de oorzaak van het hele verhaal, weeral eens!

Geplaatst: 01 sep 2006, 18:04
door ketter
Dfens hoe kan Dommel nu je account activeren als Belgacom jou lijn nog niet geactiveerd heeft :bang: :bang: :bang:

Mijn account was in minder dan 3 uur actief.Maar mijn Belgacom lijn had ik ook al . 8)

En je kan gewoon op je 2 oren slapen hoor want je zal zeker geen € teveel betalen bij Dommel want dit berekenen ze zodat je alles weer terug krijgt.