Pagina 1 van 1
zucht
Geplaatst: 29 aug 2006, 06:14
door poohbeer
Code: Selecteer alles
Ping statistics for 83.217.75.130:
Packets: Sent = 44, Received = 10, Lost = 34 (77% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 9ms, Maximum = 13ms, Average = 10ms
Code: Selecteer alles
Ping statistics for 217.22.50.3:
Packets: Sent = 41, Received = 10, Lost = 31 (75% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 8ms, Maximum = 11ms, Average = 9ms
Hun eige dns servers nota bene!

En ik zou op het nieuwe netwerk moeten zitten want ik heb een 4Mbps lijn sync.
Surfen of eender wat je wil doen over realdsl netwerk.. het is gewoon onmogelijk. En ik die dacht nog eens eens realdsl in te steken.. al maar gauw weer naar telenet gegaan anders kon'k dit forum niet eens geladen krijgen om dit neer te pennen.
Anyway, nog maar eens proberen contact te leggen met iemand van bij rdsl om nog maar eens en hoop excuses te zullen mogen aanhoren zonder resultaten..
TicketinformatieReferentie ticket: PJU-761533
Afdeling: RealDSL
Volledige naam: Koen
Email:
[email protected]
Prioriteit: Critical
Internet onbeschikbaar
Beste,
Indien ik probeer gebruik te maken van mijn realdsl internet account loop ik tegen packetlosses van zo'n 75% aan! U begrijpt dat zelfs iets simpels als surfen met dergelijk packetloss niet meer mogelijk is. Dit dan richting eender welk adres inclusief bv. jullie eigen dsn servers.
U kan mij steeds bereiken op het nummer 0444 12 34 56 voor verdere informatie of op mijn email adres:
[email protected]. Mijn realdsl login is: rdsl0123456@...
Kan u me de onvangst van dit bericht per email bevestigen en me zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen van de maatregelen die jullie nemen om deze problemen te verhelpen alsmede in welke tijdspanne ik dit mag verwachten?
groeten,
Koen
Geplaatst: 29 aug 2006, 06:47
door BMaster
Hoe jullie dit blijven volhouden snap ik met de beste wil van de wereld niet...
Geplaatst: 29 aug 2006, 07:21
door devilkin
Vermoedelijk weinig keuze, contracten enz...
Geplaatst: 29 aug 2006, 08:58
door khsw
devilkin schreef:Vermoedelijk weinig keuze, contracten enz...
poohbeer is al actief bij RealDSL sinds 28 juni 2005 (handig, die zoekfunctie

), dus hij kan zonder probleem zijn contract opzeggen...
Geplaatst: 29 aug 2006, 12:19
door Praetorian
ik begrijp het persoonlijk ook niet. waarschijnlijk voor de FUP zeker?
nu ja: ik had een maand aan een stuk 99% packetloss bij realdsl. beat that. Ben het dan ook snel afgetrapt...
Geplaatst: 30 aug 2006, 05:06
door poohbeer
't is dat'k 2 isp's in huis heb en me dus te weinig aan dat realdsl stoor. Anyway, ik zal morgen nog maar eens bellen want snel antwoord is niet aan hen besteed.
Willen we wedden dat ze eraan bezig zijn voor dat ze weten welke klant ik precies ben?
Geplaatst: 30 aug 2006, 11:33
door flt
poohbeer schreef:'t is dat'k 2 isp's in huis heb en me dus te weinig aan dat realdsl stoor. Anyway, ik zal morgen nog maar eens bellen want snel antwoord is niet aan hen besteed.
Willen we wedden dat ze eraan bezig zijn voor dat ze weten welke klant ik precies ben?
Ahja, zeg dan je realdsl account op en geef het maandelijkse geld aan mij!
Aangezien je toch betaald voor iets dat je niet gebruikt...

Geplaatst: 30 aug 2006, 22:25
door Ofloo
Welk is je 2de provider als ik vragen mag ?
Geplaatst: 31 aug 2006, 00:06
door FlashBlue
Ofloo schreef:Welk is je 2de provider als ik vragen mag ?
? ->
poohbeer schreef:En ik die dacht nog eens eens realdsl in te steken.. al maar gauw weer naar telenet gegaan anders kon'k dit forum niet eens geladen krijgen om dit neer te pennen.

Geplaatst: 31 aug 2006, 11:13
door Ofloo
had ik dus niet gezien :/
Geplaatst: 18 sep 2006, 19:26
door SpoBo
mja dunno maar ik heb de laatste tijd toch erg weinig problemen met realdsl... sinds mijn laatste post hier op het forum heb ik nooit downtimes gehad of crappy speeds... ik game wel ni dus heb geen idee of mijn pings op iets trekken. Vanaf nu is het maandelijks evalueren of ik hun dienst nog wel gebruiken maar tziet er goe uit atm... ni iedereen is gekloot bij realdsl
Maandje terug was het wel ewa anders .. constant probs. Maar das dus opgelost geraakt blijkbaar.
Geplaatst: 18 sep 2006, 20:14
door elldiablo
lol hier zelfde geen probleem download gaan snel en tijdens gamen is mijn ping bij Battlefield +- tussen de 18 en 25 bij goeie servers en bij minder goeie servers +- 35 45 ping so mag niet klachen
maar ik blijf erbij voor al die gene met prob's , als ik het zelfde meemaakte was ik ook al uit aan het kijken voor iest beter , dat is het meest lochise en voor diegene die het niet snappen waarom er mensen, blijven bij realdsl = heel simple
geen reden om te vertrekken ,

, maar moet er wel bij zeggen zodra er een REGEL komt ben ik ook de baan op , zoniet dan blijf ik
Greetz