Pagina 1 van 1
Telenet opzeggen, welk adres?
Geplaatst: 27 aug 2006, 22:13
door Nifty
Ik moet dus telenet opzeggen via een aangetekend schrijven lees ik in hun privacy policy. Maar naar welk adres moet ik dat sturen?
Wat zet ik best in zo'n brief in?
Moet ik er bij zetten vanaf welke datum ik wil gedisconnect worden?
Wordt die opzeggingstermijn van 1 maand gerespecteerd? Maw, zit ik nog een volle maand vast aan telenet?
Moet ik er bij zetten dat ik m'n modemwaarborg terug wil?
Geplaatst: 27 aug 2006, 23:56
door on4bam
Ik denk dat dit eerder vragen zijn voor op een TN forum
Wat betreft opzegtermijnen, daarvoor moet je je contract nakijken.
Geplaatst: 28 aug 2006, 08:02
door ubremoved_983
- 1 maand op voorhand ( best aangetekend )
- Telenet NV - Liersesteenweg 4 - 2800 MECHELEN
- 9/10 krijg je een telefoontje wanneer ze je opzeg brief ontvangen hebben, zoniet informeer best eens een week voor het einde van die maand bij de dienst facturatie ( 015/666666 ) -> bij mij duurde het 2 weken voor ik bevestiging van de opzeg kreeg
- modemwaarborg krijg je terug bij de eindafrekening, zoniet facturatie bellen
Geplaatst: 28 aug 2006, 11:53
door Nifty
Oké, bedankt voor de antwoorden.
Ik heb ondertussen eens naar de dienst facturatie gebeld en ze gingen me een document opsturen dat ik aangetekend moest terugsturen. Dus dan zou alles gerelgeld moeten zijn veronderstel ik.
Opzegtermijn bedraagt 30 dagen, dat zou dus eind september zijn. Dan zal ik best midden september mijn aanvraag indienen bij dommel, of duurt dat langer/korter dan 14 dagen? Rekening houdende dat ze nog adsl op mijn telefoonlijn moeten activeren.
Geplaatst: 28 aug 2006, 13:06
door BungaMan
t.a.v. klantendienst
Geplaatst: 28 aug 2006, 13:27
door D3bian
Nifty schreef:Oké, bedankt voor de antwoorden.
Ik heb ondertussen eens naar de dienst facturatie gebeld en ze gingen me een document opsturen dat ik aangetekend moest terugsturen. Dus dan zou alles gerelgeld moeten zijn veronderstel ik.
Opzegtermijn bedraagt 30 dagen, dat zou dus eind september zijn. Dan zal ik best midden september mijn aanvraag indienen bij dommel, of duurt dat langer/korter dan 14 dagen? Rekening houdende dat ze nog adsl op mijn telefoonlijn moeten activeren.
Als ik jou was zou ik eerst eens met de helpdesk van Dommel informeren wat de oplevertijd is op dit moment
Geplaatst: 28 aug 2006, 15:11
door Wimpie
Ik zou zeker ook bij Belgacom eens infomeren want die moeten u lijn ook terug activeren en komen aansluiten. Als de lijn dan 24u actief is dan kan je pas een aanvraag bij dommel indien online.
Geplaatst: 28 aug 2006, 20:35
door Nifty
Naar Belgacom heb ik inderdaad al gebeld, ook zij gaan me deze week een papier opsturen dat ik moet terugsturen om terug belgacom telefonie te verkrijgen. Het is wel goed dat ik weet dat ik eerst 24h bij belgacom telefonie moet zijn vooraleer ik bestel bij dommel. Thanks!
Geplaatst: 29 aug 2006, 07:26
door devilkin
Vermoedelijk ga je nu wel de Telenet 'behoud-de-klant'-dienst aan de lijn krijgen. Bij mij waren die vriendelijk, ik heb hun rechttoe rechtaan gezegd dat ze hun limieten wat moesten optrekken. Antwoord: "Ja meneer, dat hebben we nogal gehoord".
Nu nog eens iets aan doen he...
Jan
Geplaatst: 29 aug 2006, 12:13
door Praetorian
devilkin schreef:Vermoedelijk ga je nu wel de Telenet 'behoud-de-klant'-dienst aan de lijn krijgen. Bij mij waren die vriendelijk, ik heb hun rechttoe rechtaan gezegd dat ze hun limieten wat moesten optrekken. Antwoord: "Ja meneer, dat hebben we nogal gehoord".
Nu nog eens iets aan doen he...
Jan
ik kreeg maandag een enquete in de bus van tn (ik ben daar dus nog klant ook) en kreeg de vraag wat het belangrijkste punt voor verbetering was. Heb lang zitten twijfelen over prijs en optrekken van limieten... Je mag eenmaal raden wat ik aangekruist heb..
Geplaatst: 29 aug 2006, 12:49
door penguinpower
de prijs ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Geplaatst: 29 aug 2006, 13:47
door SBPer
prijs-kwaliteit verhouding... hogere datalimiet tegen een voordeligere prijs..
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Geplaatst: 29 aug 2006, 16:34
door kaise1
Ik ben er ook weggegaan voor de prijs/volume, alhoewel met hun packs dat ze nu aanbieden inet/tel voor 65€ (60g /tel vast na 17u gratis en +5€ volledig gratuit) ze qua prijs toch verbetert zijn, maar tzijn die $gigs hé …
Geplaatst: 29 aug 2006, 18:16
door Nifty
Ik ben bij Telenet zeer tevreden over de kwaliteit en stabiliteit van het netwerk. In die vier en half jaar dat ik Telenet heb heb ik denk ik geen enkele keer zonder internet gezeten.
De hoofdreden dat ik overstap is de prijs. Een tweede belangrijke reden is de hogere datalimiet en de toegang tot "interessante" nieuwsgroepen bij Dommel.