Pagina 1 van 1

5 dagen out (en counting) door maintenance voor ex-Tiscali

Geplaatst: 14 aug 2006, 16:10
door duiker_ts
Donderdagnamiddag plots Internet weg. Helpdesk gebeld en oorzaak zou een geplande maintenance zijn voor de migratie van ex-Tiscali naar Scarlet.

Vrijdag nog steeds geen Internet, en helpdesk niet in staat om enig idee over mogelijke duur te geven (interne communicatie ?)

Maandagmorgen weer gebeld. Helpdesk heel verbaasd dat er nog geen ticket open is. Blijkbaar niet op de hoogte dat gangbare praktijk op helpdesks is om geen tickets aan te maken bij maintenance outage (eender welke provider). Ticket open, en 7 uren later nog geen idee.

Vragen aan het forum:
1) is dit de normale service van Scarlet? Tiscali was al niet vet, maar dit slaat alles.
2) zijn er nog ex-Tiscali's met dezelfde problemen?

Geplaatst: 22 aug 2006, 01:40
door JrCv
hier ook ex-tiscali en wel nog altijd internet, dat scarlet een slechte helpdesk heeft is al langer geweten, maar zo lang zonder internet heb ik nog niet meegemaakt

Geplaatst: 22 aug 2006, 11:50
door Kemblin
hmm hier geen enkel probleem als 5 jarige scarlet klant

Geplaatst: 23 aug 2006, 16:10
door Fluppeke
snelheidsprobs gehad gisteren en eergisteren.. die evenwel wegwaren als ik mn modem herstartte ...weird
Nu alles terug in orde :)