5 dagen out (en counting) door maintenance voor ex-Tiscali
Geplaatst: 14 aug 2006, 16:10
Donderdagnamiddag plots Internet weg. Helpdesk gebeld en oorzaak zou een geplande maintenance zijn voor de migratie van ex-Tiscali naar Scarlet.
Vrijdag nog steeds geen Internet, en helpdesk niet in staat om enig idee over mogelijke duur te geven (interne communicatie ?)
Maandagmorgen weer gebeld. Helpdesk heel verbaasd dat er nog geen ticket open is. Blijkbaar niet op de hoogte dat gangbare praktijk op helpdesks is om geen tickets aan te maken bij maintenance outage (eender welke provider). Ticket open, en 7 uren later nog geen idee.
Vragen aan het forum:
1) is dit de normale service van Scarlet? Tiscali was al niet vet, maar dit slaat alles.
2) zijn er nog ex-Tiscali's met dezelfde problemen?
Vrijdag nog steeds geen Internet, en helpdesk niet in staat om enig idee over mogelijke duur te geven (interne communicatie ?)
Maandagmorgen weer gebeld. Helpdesk heel verbaasd dat er nog geen ticket open is. Blijkbaar niet op de hoogte dat gangbare praktijk op helpdesks is om geen tickets aan te maken bij maintenance outage (eender welke provider). Ticket open, en 7 uren later nog geen idee.
Vragen aan het forum:
1) is dit de normale service van Scarlet? Tiscali was al niet vet, maar dit slaat alles.
2) zijn er nog ex-Tiscali's met dezelfde problemen?