Tis weer weekend :S

Plaats reactie
justinonline
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 feb 2006, 03:11
Locatie: Eeklo

Hmm volgens mij klopt er iets niet met de verbinding vandaag :S

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 27 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 93 kbit/s or 12 kbyte/s
Sat Aug 12 2006 at 22:39:34 UTC+0200

Omgeving 9950

Iemand nog problemen?

Justin
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Your current download speed:
8kbit/s or 1kbyte/s

Your current upload speed:
356kbit/s or 45kbyte/s

Dit wordt stilaan belachelijk.
avatara
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 dec 2005, 11:55

sinds gisterenavond disconnets :(

HATELIJK
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Mijn opzegbrief ligt al klaar en als ik morgen geen deftig antwoord krijg (laat staan dat ik iemand aan de lijn krijg) dan vertrek hij deze week.


Edit: bij nader inzien.. screw that ... brief gaat morgen de deur uit.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Jullie hebben nog geluk, ik heb heel 't weekend gewoon geen verbinding gehad, echt heel raar. Sebiet eens bellen naar rdsl...

Nog iemand die dit probleem heeft (had) ??
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

flakey schreef:Jullie hebben nog geluk, ik heb heel 't weekend gewoon geen verbinding gehad, echt heel raar. Sebiet eens bellen naar rdsl...

Nog iemand die dit probleem heeft (had) ??


Wat bedoel je met geen internet?
Geen ADSL-synchronisatie, of onmogelijk om in te loggen of wel kunnen inloggen maar geen enkele site kunnen bezoeken.

Ik heb wel internet gehad dit weekend, maar heel veel keer heb ik 1 van de 3 bovenstaande problemen gehad.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Geen ADSL-synchronisatie, of onmogelijk om in te loggen of wel kunnen inloggen maar geen enkele site kunnen bezoeken


Tja, dat weet ik niet precies. hoe kan ik dit weten?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

op veel modems kan je zien dat je ADSL-synchronisatie hebt door een lampje dat erop gaat branden (bij mij pinkt dat tijdens het synchroniseren en het blijft branden als alles in orde is; indien het niet blijft branden dan heb je geen synchronisatie [dit is voor mijn 3 verschillende modems dat ik heb zo] )

als je het inloggen zelf via windows doet dan kan je zien wanneer je kan inloggen en wanneer niet.

ik kreeg meestal de melding "remote computer did not respond in a timely manner"

en soms duurde het inloggen extreem lang en dan kon ik misschien met geluk een deel van de site van realdsl ofzo laten laden, en nadien werd er dan geen enkele byte meer verstuurd

momenteel werkt alles terug (met snelheid heb ik wel geen enkel probleem)
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Modem geeft alles aan als normaal, dus adsl synchronisatie is ok denk ik. Mijn modem is een dlink 300t dsl modem, het inloggen gebeurd via een userinterface in een webbrowser. Hij lijkt normaal in te loggen maar er komt gewoon connectie tot stand.

En op dat "bedrijf" is er gewoon niemand te bereiken, figures... :roll:

hopelijk is straks net als bij jou alles in orde als ik thuiskom (hoewel ik dat betwijfel...

Weet er iemand trouwens nog die site waar je support tickets kan aanmaken?
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

support.realdsl.be

Goodluck.

Snelheid is hier nog altijd alles behalve en dan bedoel ik dat zelfs gewoon surfen meer op een 33.6 modem snelheid gaat dan wat anders.

Mijn aanvraag bij andere ISP is binnen. Hopelijk gaat de activatie wat snel dat ik van deze brol vanaf ben.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Voila, ticket is verstuurd. Dus nu afwachten maar :?

Bedankt voor de hulp allemaal!
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Volgens de persoon bij RealDSL is er vrijdag nieuwe hardware geinstalleerd.

Ze gingen kijken of men wel de juiste instellingen gebruikt.

Misschien volgende keer geen belangrijke aanpassingen doen voor een weekend wanneer er niemand aanwezig is om het op te lossen als het in de soep draait voor je klanten?

Ondertussen haal ik leuk mijn nieuwe drivers voor mijn moederbord binnen aan 4.3kb/sec ... nostalgisch is het wel, want ik ben terug precies met mijn oude modem aan het werken. :roll:
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Volgens de persoon bij RealDSL is er vrijdag nieuwe hardware geinstalleerd.


Hoe? Hebde gij iemand aan de lijn gehad? Bij mij neemt er al heel de ochtend niemand op.

En idd schandalig, vrijdagavond een aanpassing doen en dan rustig heel't weekend pinten gaan drinken zonder dat dat spel daar een beetje opgevolgd wordt. Van een arrogantie gesproken! Dat de klant daardoor in de miserie zit kan hun gestolen worden.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

flakey schreef:Dat de klant daardoor in de miserie zit kan hun gestolen worden.


Zolang de klant betaalt, is er toch geen probleem? :evil:
justinonline
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 feb 2006, 03:11
Locatie: Eeklo

Lijkt mij ook...
Ze moeten gewoon zorgen dat alles in orde is... Nieuwe hardware, of weet ik veel wat ze daar allemaal uitsteken het moe gewoon in orde zijn.
heb het trouwens tot zondag avond laat met die snelheden moeten doen..
Mag trouwens verder niet klagen kwa snelheid

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 2559 kbit/s or 320 kbyte/s
- Upload speed : 417 kbit/s or 52 kbyte/s
Mon Aug 14 2006 at 12:25:45 UTC+0200

Maar de lijn ligt er net ff te veel uit.
Misschien moeten ze er eens over nadenken voordat ze zulke werkzaamheden uitvoeren, de klanten op de hoogste te stellen... Ze hebben zo een mooie support site waar ze niks mee doen.
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Download onderbroken en ik kan opnieuw beginnen.
Bijlagen
thewalk.jpg
(15.2 KiB) 1720 keer gedownload
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Bon... resultaat van de dag ... NIKS.

Deze morgen gebeld... het ging in de loop van de dag opgelost zijn. Het probleem is er nog altijd. Geen replies op support tickets.

Thanks Realdsl... u bevestigt alleen maar dat de beslissing die ik gisteren al genomen had de juiste was. Spijtig dat ik nog een week moet wachten voor mijn nieuwe ISP mijn account geactiveerd heeft.

Ik zou hier serieuze verwijten naar realdsl hun kop willen slingeren, want het is redelijk belachelijk hoe ze kun klanten behandelen, maar dat doet toch niks uit. Dus doe ik het maar op de enige manier waarop ik iets kan doen... opzeggen.

En na dit vertoon gaan ze naar mijn laatste maand betaling ook nog kunnen fluiten.


Update dinsdagavond 15/8. We gaan voor een record dames & heren.

Your current download speed:
3kbit/s or 0kbyte/s
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”