Pagina 1 van 1

support ticket of telefoon

Geplaatst: 14 jul 2006, 15:21
door BBB
na een ticket te posten voor een probleem heb ik na een week nog geen antwoord, dus dacht ik, ik zal eens bellen maar dit blijkt even snel te gaan als de support tickets
na 8 min naar "Your call is now first in line and will be answered by the next available representative thank you for your patience." afgewisseld met een muziekje, te luisteren (en nadien nog is geprobeerd voor 3 minuten) heb ik besloten om toch maar te wachten tot ik antwoord krijg op mijn ticket, dit zal voordeliger uitkomen dan aan de telefoon te luisteren naar dat muziekje

En ja zeg nog maar is in reply dat ik alleen negatieve dingen post, ik wilde alleen maar een probleem oplossen (waarvoor ik trouwens door realdsl eerst was gecontacteerd, de bal ligt nu terug in hun kamp ... )

Maar als het u kan troosten: over de RealDSL als ISP ben ik nog altijd tevreden, het is geen probleem met de dienstverlening zelf.

Nog enkele positieve dingen:
- snelheid is stabiel, het is mogelijk om 425 kB/s te halen (downloadsnelheid)
- geen disconnects om de x-aantal uren
- FUP is wel degelijk FUP (voor diegenen die dat hebben)

ik nodig ook andere mensen uit om positieve dingen te posten, om de balans wat in evenwicht te brengen.

Hopelijk heb ik mijn steentje bijgedragen.

Geplaatst: 14 jul 2006, 19:48
door proz
Het is vakantie en bij RealDSL nemen ze dat letterlijk.

Geplaatst: 14 jul 2006, 22:03
door UB_removed1963
Hunne mail server precies ook..
----- Transcript of session follows -----
451 4.4.1 reply: read error from barracuda.realroot.com.
<[email protected]>... Deferred: Connection timed out with barracuda.realroot.com.
<[email protected]>... Deferred: Connection timed out with barracuda.realroot.com.
451 4.4.1 reply: read error from mq20.mx.realroot.be.
<[email protected]>... Deferred: Connection timed out with mq20.mx.realroot.be.
<[email protected]>... Deferred: Connection timed out with mq20.mx.realroot.be.
Warning: message still undelivered after 4 hours Will keep trying until message is 5 days old

Geplaatst: 14 jul 2006, 22:35
door khsw
Toen ik vorig jaar in juli de beslissing moest nemen voor een nieuwe provider was mijn keuze meer dan beperkt!
Ik kwam van bij Scarlet, maar gezien die gestart waren met het factureren van extra volume was dit geen optie meer. Ik ben geen leecher pur sang (300GB per maand is niet aan mij besteed), maar meestal zit ik toch hoger dan wat in de meeste abonnementen is inbegrepen.

EDPnet had toen de Max-abo's nog niet (pas 24 januari 2006), Dommel kende ik toen wel van hosting, maar hun ADSL aanbod zat toen nog goed verborgen op een Engelstalige website. Andere providers konden mij toen eveneens niet echt bekoren (mediumband wou ik zeker niet).
Gelukkig was er toen RealDSL (basic abo)! Ik mag momenteel wel klagen, maar we mogen toch niet vergeten dat RealDSL een beetje aan de wieg gestaan heeft van de verruiming van de limieten bij sommige providers. En daarvoor mogen we RealDSL best wel bedanken.

Langs de andere kant hadden ze misschien eerst beter toch een deftige marktstudie uitgevoerd. Nu heb ik het gevoel dat ze gewoon geprobeerd hebben, en gezien hebben dat ze er toch niet kwamen qua infrastructuur. Het is super vervelend wanneer je thuis komt en even 10 minuutjes tijd hebt om wat mails te lezen, en voor de derde keer die week krijg je weer geen verbinding... En vooral de laatste maand(en) is de stabiliteit er zeer sterk op achteruitgegaan.
Een ander groot minpunt aan RealDSL is communicatie, hun supportwebsite is hier een mooi voorbeeld van, zo goed als nihil. Ook wat hun "nieuw" netwerk betreft is het grandioos misgegaan qua communicatie. Ik kan sowieso niet tegen mensen die hun beloftes niet nakomen, langs de andere kant ben ik best wel begrijpend en mits deftige uitleg had ik het hen waarschijnlijk niet eens kwalijk genomen. Maar nu is het gewoon tasten in het duister en ondertussen vloeken omdat de verbinding het nog maar eens laat afweten, of omdat de upload weer eens tig keer sneller is dan de download. CAP/QOS op poort 119, vooral niets vertellen aan de gebruikers, die merken dat zelf wel...

Ik heb niet echt een slecht gevoel over mijn jaartje RealDSL (wel jammer van de hoge aansluitingskost) ook al was enkel de eerste maand compleet probleemloos...
Vanaf september stap ik echter over naar een (hopelijk) meer stabiele provider (voor de nieuwsgierigen : EDPnet). Persoonlijk vind ik stabiliteit véél belangrijker dan een FUP.

Ik hoop van harte dat RealDSL groot mag worden en dat ze ooit hun ideaal van ongelimiteerde breedband kunnen verwezelijken op een stabiele infrastructuur, and then we might meet again :wink: