Pagina 1 van 1
customer.realdsl.be
Geplaatst: 13 jul 2006, 15:28
door BBB
Weet iemand met welke gegevens je daar nu moet inloggen?
ik heb al geprobeerd met
rdslxxxx
[email protected]
rdslxxxx@realdsl
[email protected]
rdslxxxx@REALDSL
(en met mijn wachtwoord natuurlijk)
Nadien krijg ik:
"Authenticatie nodig! De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/". [...] "
Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 13 jul 2006, 17:40
door elldiablo
BBB schreef:Weet iemand met welke gegevens je daar nu moet inloggen?
ik heb al geprobeerd met
rdslxxxx
[email protected]
rdslxxxx@realdsl
[email protected]
rdslxxxx@REALDSL
(en met mijn wachtwoord natuurlijk)
Nadien krijg ik:
"Authenticatie nodig! De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/". [...] "
hehe niet het zelfde hier ,... heb ook al geprobeerd maar niks ,... heb zelfs al ene meil gestuurd , maar dat is al twee weken geleden en geen anwtoord!
Geplaatst: 13 jul 2006, 18:15
door khsw
Ik heb daar een tijdje geleden ook een ticket voor geopend, en heb de dag daarna reeds antwoord gekregen:
Beste,
Dit komt omdat wij deze pagina zijn aan het updaten.
Dit kan wel nog even duren.
Met vriendelijke groeten
Dennis Timmermans
RealROOT
Borkelstraat 2/4
B-2900 Schoten
Tel. +32 3 288 00 87
Fax. +32 3 293 33 43
Geplaatst: 14 jul 2006, 09:00
door proz
Same here.
Volgens mij zijn ze de limieten aan het instellen hehe
Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 14 jul 2006, 11:13
door elantira
BBB schreef:Weet iemand met welke gegevens je daar nu moet inloggen?
ik heb al geprobeerd met
rdslxxxx
[email protected]
rdslxxxx@realdsl
[email protected]
rdslxxxx@REALDSL
(en met mijn wachtwoord natuurlijk)
Nadien krijg ik:
"Authenticatie nodig! De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/". [...] "
site zijn ze idd aan het werke mor ge moet nie vergete de xxx te vervangen doo uw nummer he

Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 14 jul 2006, 14:11
door BBB
elantira schreef:
... mor ge moet nie vergete de xxx te vervangen doo uw nummer he

oh nee, nu had ik de xxxx toch door yyyy vervangen i.p.v. met mijn nr
Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 14 jul 2006, 15:07
door bjansens
BBB schreef:Weet iemand met welke gegevens je daar nu moet inloggen?
ik heb al geprobeerd met
rdslxxxx
[email protected]
rdslxxxx@realdsl
[email protected]
rdslxxxx@REALDSL
(en met mijn wachtwoord natuurlijk)
Nadien krijg ik:
"Authenticatie nodig! De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/". [...] "
Wegens technische problemen met die site is deze tijdelijk offline gehaald. We werken eraan deze terug online te brengen.
mvg,
Bart
Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 14 jul 2006, 15:31
door BBB
bjansens schreef:
Wegens technische problemen met die site is deze tijdelijk offline gehaald. We werken eraan deze terug online te brengen.
mvg,
Bart
Dank u bart voor deze informatie
prettig weekend
p.s.: Voor zij die menen dat ik slechte bedoelingen heb: nee dit was niet sarcastisch. Ik vind het positief dat ze de moeite doen om dit forum te bekijken.
Re: customer.realdsl.be
Geplaatst: 14 jul 2006, 16:32
door elldiablo
bjansens schreef:BBB schreef:Weet iemand met welke gegevens je daar nu moet inloggen?
ik heb al geprobeerd met
rdslxxxx
[email protected]
rdslxxxx@realdsl
[email protected]
rdslxxxx@REALDSL
(en met mijn wachtwoord natuurlijk)
Nadien krijg ik:
"Authenticatie nodig! De server kon niet controleren of u gemachtigd bent om toegang te krijgen tot de URL "/". [...] "
Wegens technische problemen met die site is deze tijdelijk offline gehaald. We werken eraan deze terug online te brengen.
mvg,
Bart
aaa eindelijk :o)) nu weet ik teminste waar het aan ligt ....
Btw bart heb een ticket gestuurd met wat vragen , ben klant nummer rdsl0269?
mvg elldiablo
Geplaatst: 14 jul 2006, 19:47
door proz
Wegens technische problemen met die site is deze tijdelijk offline gehaald. We werken eraan deze terug online te brengen.
mvg,
Bart
Toch een goed ding he, zo'n RealROOT Support Portal dat om de 3 maanden een wordt geupdate. "Onderstaand vindt u het laatste nieuws terug van ons bedrijf", dat laatste nieuws dateert al van 19 april 2006 hhm.