Hey,
Ik ga alleen wonen en zou graag mijn realDSL abo meenemen naar mijn appartement.
De vorige telefoonlijn stond niet op mijn naam en dus heb ik nu een nieuwe discoveryline aangevraagd bij BGC.
Blijkbaar moeten ik dan bij realDSL een nieuwe aanvraag doen en opnieuw de aansluitkosten betalen.
Langs 1 kant begrijp ik dit van realDSL omdat het een volledig nieuw BGC abo is, maar langs de andere kant ben ik geen nieuwe klant bij realDSL...
In principe vraag ik gewoon aan hun een verhuis en geen nieuw abonnement....
Ik vond niets hierover in hun Specifieke Abonnementsvoorwaarden ADSL-abonnement (http://www.realdsl.be/licence.php)
Kan iemand mij evt duidelijkheid verschaffen hieromtrend?
En is er ergens anders nog iets dat ik kan nakijken?
verhuis met nieuw BGC abo
bram schreef:Hey,
Ik ga alleen wonen en zou graag mijn realDSL abo meenemen naar mijn appartement.
De vorige telefoonlijn stond niet op mijn naam en dus heb ik nu een nieuwe discoveryline aangevraagd bij BGC.
Blijkbaar moeten ik dan bij realDSL een nieuwe aanvraag doen en opnieuw de aansluitkosten betalen.
Langs 1 kant begrijp ik dit van realDSL omdat het een volledig nieuw BGC abo is, maar langs de andere kant ben ik geen nieuwe klant bij realDSL...
In principe vraag ik gewoon aan hun een verhuis en geen nieuw abonnement....
Ik vond niets hierover in hun Specifieke Abonnementsvoorwaarden ADSL-abonnement (http://www.realdsl.be/licence.php)
Kan iemand mij evt duidelijkheid verschaffen hieromtrend?
Dit is de aansluitkost die wij ook aangerekend krijgen, dus het feit dat je bij ons al klant bent maakt niets uit.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
nee ni echt, die aansluitingskost is per aansluiting, niet per contract
nieuwe aansluiting = nieuwe aansluitingskost
nieuwe aansluiting = nieuwe aansluitingskost
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
bij andere providers is dit toch niet?
bij Scarlet bv was het gewoon een nieuwe aanvraag en dan werd dat door de administratieve dienst simpelweg overgezet zonder extra kost.
<offtopic>
Ik spreek wel over een paar jaar geleden want nu heb ik ook al veel probs gehad met abo's die een paar jaar geleden afgesloten waren en waar ik nu terug facturen van ontvang.
</offtopic>
Daarmee begrijp ik het niet goed, ik wil geen nieuwe aanvraag, ik wil gewoon een verhuis...
bij Scarlet bv was het gewoon een nieuwe aanvraag en dan werd dat door de administratieve dienst simpelweg overgezet zonder extra kost.
<offtopic>
Ik spreek wel over een paar jaar geleden want nu heb ik ook al veel probs gehad met abo's die een paar jaar geleden afgesloten waren en waar ik nu terug facturen van ontvang.
</offtopic>
Daarmee begrijp ik het niet goed, ik wil geen nieuwe aanvraag, ik wil gewoon een verhuis...
- Robbe
- El Robre
- Contacteer:
tsjah, da kan al van provider tot provider verschillen zo te horen
RealDSL FAQ
RealDSL support
ge zou het hen altijd is rechtstreeks kunnen vragen, via die laatste link
bram schreef:Kan iemand mij evt duidelijkheid verschaffen hieromtrend?
RealDSL FAQ
RealDSL support
ge zou het hen altijd is rechtstreeks kunnen vragen, via die laatste link
- Robbe
- El Robre
- Contacteer:
bram schreef:maar ik zie nergens in de FAQ, noch in de Algemene voorwaarden, iets staan dat je moet bijbetalen bij een verhuis...
da was ook ni de bedoeling
het was om uw vragen aan hen te kunnen stellen
Ge kunt natuurlijk ook nog altijd het forum doorzoeken, maar daar staat er nerges direct een antwoord op uw vraag
maar ik heb die indertijd ook gesteld, en toen was het dat het dage bij een verhuis ook opnieuw een aansluitingskost moest betalen
Waarom ? Wel omdat er opnieuw een lijn moet worden ingesteld, tussen bij u, de centrale, en het RDSL data centrum.
De enige manier waarbij ik een verplaatsing kosteloos zie gebeuren, is alsge het tussen reeds actieve lijnen van RDSL zou doen.
moest ge der in slagen om het kosteloos te laten doen, dan moogde ons gerust laten weten hoe ge da hebt gedaan
- cyberbug
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
had ik niet ergens gelezen dan die 121€ de kost was die realdsl aan telenet solutions moest betalen per contract ?
indien ja: dient dit toch niet opnieuw betaald te worden ?
Greetz cyberbug
cyberbug schreef:had ik niet ergens gelezen dan die 121€ de kost was die realdsl aan telenet solutions moest betalen per contract ?
ADSL wordt op een Belgacom telefoonlijn geactiveerd. Het is dus Belgacom die die activatiekost factureert.
Andere providers nemen die activatiekost voor hun rekening, de policy bij RealDSL is dat men die prijs wel integraal doorrekent aan de klant.
Who the f*** is general failure and why the hell is he reading my disk ?
PHO schreef:cyberbug schreef:had ik niet ergens gelezen dan die 121€ de kost was die realdsl aan telenet solutions moest betalen per contract ?
ADSL wordt op een Belgacom telefoonlijn geactiveerd. Het is dus Belgacom die die activatiekost factureert.
Andere providers nemen die activatiekost voor hun rekening, de policy bij RealDSL is dat men die prijs wel integraal doorrekent aan de klant.
Mja dit vind ik dus niet echt kunnen..
Als provider neem je bij een verhuis normaal gezien de kost op jezelf.
Het is een klant die je hebt en die een contract met je heeft aangegaan.
Maar jah... 11/08/2006 heb ik opnieuw ADSL
Voor wie het interesseerd: http://www.dommel.com/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
En ik moet zeggen dat het de vriendelijkste helpdesk is die ik ooit gesproken heb... (en ik kan ze bereiken )