Pagina 1 van 1
Storing VOIP tele2 telefoon
Geplaatst: 21 jun 2006, 20:09
door M@rcA
Sinds 18u heb ik wel internet maar geen telefoon. Het voip lampje brandt wel maar het lampje van telefoon 1 niet. Bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. Als de telefoon dan al werkt, heb je een echo of afgekapte woorden. Wanneer komt er beterschap????
Blijkbaar is het probleem terig in de regio Gent
Geplaatst: 21 jun 2006, 20:48
door mws
Hier in Peer ook geen telefoon meer.Voip lampje brandt niet.
Het heeft precies te lang goed gegaan !!
Geplaatst: 21 jun 2006, 21:14
door janneman
Hier, zone 03, ook veel problemen.
Als ik iemand opbel krijg ik een bezet-toon...terwijl bij de andere persoon de telefoon gewoon belt ?? Als deze persoon opneemt hoort hij niets.
Als ik dan na enkele pogingen toch een verbinding krijg is deze niet goed !!
Nog mensen met deze problemen die eventueel al contact opgenomen hebben met Tele2 ???
Geplaatst: 21 jun 2006, 21:16
door dizze
jep!
bij verschillende mensen bezet!
gaat na een tijdje over en als je naar versatel belt weten
ze van toeten of blazen...
me die mense zijde dus niks, die helpe u ginne
meter vooruit.
Geplaatst: 21 jun 2006, 21:24
door janneman
Ale, dan ben ik toch niet alleen..
Ga morgen ook eens contact opnemen met de technische dienst
Het begint nu stilaan op mijn zenuwen te werken...
Was een hele tijd goed en nu begint de miserie terug.
Geplaatst: 21 jun 2006, 23:07
door mws
Hier is het terug ok om 23.00 uur !
Bijna 5 uur zonder telefoon gezeten.
Geplaatst: 22 jun 2006, 09:24
door mousty
In zone 02 ook geen telefoon gisteren tussen 20 et 21 uur.
Kreeg een sms van vrienden in het buitenland die me vruchteloos probeerden te bereiken ! Plezant !
Groetjes
Geplaatst: 22 jun 2006, 10:17
door janneman
Vandaag onmiddellijk gebeld naar detechnische dienst...
Men is inderdaad op de hoogte van de problemen en is al enkele dagen aan het proberen om deze op te lossen....ze weten echter niet wanneer deze effectief opgelost zullen zijn.
M.a.w ieder telefoontje naar de technische dienst is verloren tijd !!! Zij hebben mij nog bij geen enkel probleem een deftig antwoord kunnen geven.
Afwachten dus...
Geplaatst: 22 jun 2006, 10:27
door mousty
Bij mij hetzelfde Janneman.
Ze geven bij mij ALTIJD foute inlichtingen !
Ik werd al veel geholpen op het forum van Userbase en ADSLBelgique forum (in het Frans) maar nog nooit bij télé2 ! Is wel heel triestig als service.