Dat was SNEL
Geplaatst: 17 jun 2006, 14:41
Ik dacht er al een tijdje aan om BCS vaarwel te wensen en een andere isp
te kiezen. Omdat ik reeds 3 jaar een hosting heb draaien bij Dommel heb
ik hun adsl eens bekeken en dat leek me wel wat.
Om 14.10 belde ik naar 0800 23 451 om te vragen wanneer en hoe ik
moest opzeggen. Een vriendelijke dame vertelde me dat ik dat 'op hun
website' moest doen of een fax sturen 14 dagen voor 23 Juli.
Na wat (vergeefs)gezocht te hebben op http://www.belgacom.be kwam
ik een ander nummer tegen 0800 22 800. Dit even gebeld en die
dame zei dat het geen enkel probleem was om onmiddelijk op te
zeggen (ik koos einde van de maand)
Om 14.31 even op http://www.dommel.be een account aangevraagd
en ik kreeg prompt een proforma. Onmiddelijk betaald via homebanking.
Om 14.33 kreeg ik een mail met mijn login en psw, direct aangepast in
m'n router en ik surf nu op dommel.
Om 14.51 kon ik het account managen.
Een voorbeeld hoe iets snel en efficient kan *thumbs up dommel*
te kiezen. Omdat ik reeds 3 jaar een hosting heb draaien bij Dommel heb
ik hun adsl eens bekeken en dat leek me wel wat.
Om 14.10 belde ik naar 0800 23 451 om te vragen wanneer en hoe ik
moest opzeggen. Een vriendelijke dame vertelde me dat ik dat 'op hun
website' moest doen of een fax sturen 14 dagen voor 23 Juli.
Na wat (vergeefs)gezocht te hebben op http://www.belgacom.be kwam
ik een ander nummer tegen 0800 22 800. Dit even gebeld en die
dame zei dat het geen enkel probleem was om onmiddelijk op te
zeggen (ik koos einde van de maand)
Om 14.31 even op http://www.dommel.be een account aangevraagd
en ik kreeg prompt een proforma. Onmiddelijk betaald via homebanking.
Om 14.33 kreeg ik een mail met mijn login en psw, direct aangepast in
m'n router en ik surf nu op dommel.
Om 14.51 kon ik het account managen.
Een voorbeeld hoe iets snel en efficient kan *thumbs up dommel*