Tele2 : ongevraagde snelheidsverlaging in mijn naam !
Geplaatst: 16 jun 2006, 22:20
Jongens toch.
Vandaag bekijk ik mijn emails, zie ik plotseling een "hartelijk dank voor uw order zo en zo". Raar, ik had helemaal niks besteld bij Tele2
Uit de email bleek dat ik vandaag een "succesvolle snelheidsverlaging naar 512kbps" had aangevraagd. I DID NO SUCH THING !
Dus bel ik Tele2 : ah ja mijnheer, uw aanvraag is goed ontvangen en wordt nu behandeld. "Maar die heb ik helemaal niet gevraagd, mevrouw."
Ah toch wel, vandaag zelfs. Omwille van uw slechte lijnspecs.
"Maar ik heb helemaal geen aanvraag gedaan, mijn snelheid is ok, mijn lijn is stabiel, ik kom pas thuis van mijn werk ! Jullie hebben me in Maart proberen te overhalen voor een omschakeling en die heb ik geweigerd."
euh ..... (paar minuutjes wachten)
Tja, ik heb het nagekeken, toch is er een aanvraag voor omschakeling gebeurd mijnheer.
Maar niet door mij.
Tja, euh ..... (weer een paar minuutjes geduld)
Ik vind ook niets terug in uw dossier hierover, enkel een aanbod tot verlaging van de snelheid die ik onmiddelijk geweigerd heb en voor de rest niets
Ik begrijp het zelf ook niet goed mijnheer, ik zal uw aanvraag ... niet *MIJN* aanvraag ...de aanvraag terug cancellen
Morgen nog een paar mailtjes naar zowel de klantendienst, de technische dienst en de facturatie dienst sturen hierover met de uitdrukkelijk melding dat ik op geen enkel moment zo'n DOMME aanvraag heb gedaan. Kwestie van iets achter de hand te hebben als het te gortig wordt.
Jongens, dit lijkt wel een beetje "potje klanten pesten".
Vandaag bekijk ik mijn emails, zie ik plotseling een "hartelijk dank voor uw order zo en zo". Raar, ik had helemaal niks besteld bij Tele2
Uit de email bleek dat ik vandaag een "succesvolle snelheidsverlaging naar 512kbps" had aangevraagd. I DID NO SUCH THING !
Dus bel ik Tele2 : ah ja mijnheer, uw aanvraag is goed ontvangen en wordt nu behandeld. "Maar die heb ik helemaal niet gevraagd, mevrouw."
Ah toch wel, vandaag zelfs. Omwille van uw slechte lijnspecs.
"Maar ik heb helemaal geen aanvraag gedaan, mijn snelheid is ok, mijn lijn is stabiel, ik kom pas thuis van mijn werk ! Jullie hebben me in Maart proberen te overhalen voor een omschakeling en die heb ik geweigerd."
euh ..... (paar minuutjes wachten)
Tja, ik heb het nagekeken, toch is er een aanvraag voor omschakeling gebeurd mijnheer.
Maar niet door mij.
Tja, euh ..... (weer een paar minuutjes geduld)
Ik vind ook niets terug in uw dossier hierover, enkel een aanbod tot verlaging van de snelheid die ik onmiddelijk geweigerd heb en voor de rest niets
Ik begrijp het zelf ook niet goed mijnheer, ik zal uw aanvraag ... niet *MIJN* aanvraag ...de aanvraag terug cancellen
Morgen nog een paar mailtjes naar zowel de klantendienst, de technische dienst en de facturatie dienst sturen hierover met de uitdrukkelijk melding dat ik op geen enkel moment zo'n DOMME aanvraag heb gedaan. Kwestie van iets achter de hand te hebben als het te gortig wordt.
Jongens, dit lijkt wel een beetje "potje klanten pesten".