Pagina 1 van 1

hola

Geplaatst: 16 jun 2006, 19:06
door noob
ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen :lol: :lol:
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer :???: :???: en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg

Re: hola

Geplaatst: 16 jun 2006, 19:27
door ubremoved_983
noob schreef:,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer :???: :???:


En terecht ... het is belangrijk voor een bedrijf om te weten waarom zijn klanten weggaan om hun producten te verbeteren. Als je het niet had willen zeggen moest je daar ook niet op antwoorden, maar denk dat je evengoed kon zeggen dat je naar dommel gaat omdat ze daar een beter abonnement hebben.

Sorry hoor maar wat jij daar hebt gezegd vind ik ronduit boers en onbeleefd.

Re: hola

Geplaatst: 16 jun 2006, 20:02
door liger
noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen :lol: :lol:
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer :???: :???: en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg

hopelijk weten uw ouders niks van deze uitspraak...

Geplaatst: 16 jun 2006, 20:13
door Block
Die helpdesk'ers doen toch ook maar ook hun werk. Een beetje respect kan toch wel.

En wat is nu uw vraag of standpunt?

Re: hola

Geplaatst: 16 jun 2006, 20:51
door killer
noob schreef:ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer :???: :???:
En zulke lullen als jij maken het helpeskpersoneel er alleen maar onvriendelijker op natuurlijk. Denk niet dat jij tijdens je werk met zulke vragen geconfronteerd wil worden, wel?

Juist voor deze opmerking wens ik je een hele tijd geklooi voor je internetverbinding in orde komt.

Geplaatst: 17 jun 2006, 11:05
door MRC101
Ik denk dat noob op iemand zijn gevoelige snaar heeft getrapt. :p
Volgens mij was dit bij noob als grapje bedoeld, maar vraag me af of hij dat ook gezegd had als het een man was :). Persoonlijk zou ik zeker de reden gezegd hebben om ze het duidelijk te mken dat niet iedereen in hun stomme reclame trapt, want dat er goedkopere providers bestaan weten ze daar wel.
Een paar maanden geleden belden ze mij ook nog om te vragen of ik niet wou veranderen van provider, ik zei nee en toen men vroeg waarom niet heb ik gezegd dat ik veel minder betaalde bij EDPnet met een hogere limiet. Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord. :)

Geplaatst: 17 jun 2006, 16:10
door brooklyn
Op het einde van dat gesprek heeft hij mij gezegd dat hij mij terug ging bellen als ze een interessantere aanbieding hadden. Tot op heden heb ik nog niks gehoord.


Tja we wachten al 5 jaar op interessante aanbieding van Belgacow.

Ik kan noob best begrijpen, BGC zijn ook arrogante zakken.

Geplaatst: 17 jun 2006, 16:44
door Sub Zero
brooklyn schreef:Ik kan noob best begrijpen, BGC zijn ook arrogante zakken.

Maar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.

Geplaatst: 17 jun 2006, 17:00
door Nob
aar das nog steeds geen reden om de mensen die de helpdesk doen af te snauwen. Zij staan immers ook onderaan de hiërarchische ladder en hebben weinig of niks te zien met het beleid van BGC. Ze volgen ook maar gewoon de regels opgelegd door hun overste.


Akoord dat je beleefd kan blijven. Maar doen alsof het deze mensen hun schuld niet is... dat gaat voor mij te ver.
Als je voor een bedrijf werkt, dan vertegenwoordig je dat bedrijf, en als je het echt niet eens bent met hun standpunten, dan moet je er maar niet voor gaan werken. (da's nu wel gemakkelijker gezegd dan gedaan) Ook al bepalen zij het beleid niet.

Belgacom heeft mij ooit ook eens opgebeld. 'k Heb toen beleefd uitgelegd dat hun prijs te duur is, dat hun limiet te laag is en dat ze al veel te lang met de voeten van de consumenten spelen. (en dan zeiden ze van:" jama zo'n hoge limiet(> 10GB) heb je toch niet nodig" en daarop heb ik gezegd dat dat hun zaken niet zijn en dat zij dat niet voor mij hoeven te bepalen)

greetz,

Nob

Geplaatst: 17 jun 2006, 17:18
door Bossie
Nob schreef:
Belgacom heeft mij ooit ook eens opgebeld. 'k Heb toen beleefd uitgelegd dat hun prijs te duur is, dat hun limiet te laag is en dat ze al veel te lang met de voeten van de consumenten spelen. (en dan zeiden ze van:" jama zo'n hoge limiet(> 10GB) heb je toch niet nodig" en daarop heb ik gezegd dat dat hun zaken niet zijn en dat zij dat niet voor mij hoeven te bepalen)

greetz,

Nob


Idd, heb dezelfde standpunten aangehaald toen ze mij opbelden. Ze stelden dat je met 10 GB meer dan genoeg toekomt. Mss is dat zo vr de modale gebruiker die enkel wat opzoekt en zijn mails eens leest.

Ze vroegen dan prompt of ik constant downloadde. Dus niet toekomen met 10 GB staat in hun ogen garant als leecher. Vriendelijk vertelt dat je rap aan 10 GB kan zitten dr enkel online radio te beluisteren + demo's van games die tegenwoordig makkelijk 700 à 800 MB kunnen innemen.

En toen kwamen ze af met al hun voordelen die je bij hen geniet. Wat is dat daar allemaal : om de zoveel tijd eens een CD of een spel van 5 jaar oud dat je daar kan downloaden.

Heb dan uiteindelijk gezegd dat ik van zo'n préhistorisch bedrijf geen internet wil. Helpdesker moest eens goed lachen :-D

Soit : gesprek heeft lang geduurd en op het einde gaf de helpdesker toe dat het hem idd het beste leek om gewoon bij EDPNet te blijven.

Geplaatst: 17 jun 2006, 18:51
door Vieten
De reactie van Noob kan ik wel deels begrijpen, maar da's iets anders dan goedkeuren.
Voor het kleine deel van de internetgebruikers dat zichzelf kan behelpen als er iets mis loopt en dat aan alle drivers, software, multimedia kan geraken via allerlei kanalen is de extra service die belgacom/skynet biedt het geld niet waard.
Laat dat deel nu net op sites als userbase rondhangen.
Uit ervaring weet ik echter dat als je de extra service die belgacom/skynet (en allicht telenet ook) biedt nergens zou kunnen krijgen er veel en veel meer internetgebruikers gewoon van ellende en miserie hun pc zouden buitengooien.
Als je dan eens de kans krijgt om je mening te geven rechtstreeks aan de firma waar je toch zo'n kritiek op hebt, grijp die dan op een deftige manier en sla niet zo'n onzin uit je botten.
Nu zal je zeggen:'Ze weten dat goed genoeg'. Maar hoe meer ze met hun neus op de feiten worden gedrukt, hoe meer kans er is dat ze nog wat meer gratis geven.

Re: hola

Geplaatst: 20 jun 2006, 22:04
door ketter
noob schreef:ik heb daar straks gebeld naar skynet voor hoe lang dat het zo duren mijn opzeg
3 dagen :lol: :lol:
ik kreeg wel een vriendelijke dame in het begin toch ,,,maar op laast moesten ze weten waarom ik wegging daarop zei ik ,ik vraag toch ook niet hoeveel keer ze het doet per week maar ze gooide de hoorn neer :???: :???: en toen heb ik alles in orde gebracht voor dommel en de betaling is al e weg



Lolz noob

Zo een antwoord verdiend belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegt te krijgen.

Re: hola

Geplaatst: 20 jun 2006, 23:13
door selder
ketter schreef:Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.


U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!

Re: hola

Geplaatst: 20 jun 2006, 23:28
door ketter
selder schreef:
ketter schreef:Zo een antwoord verdient belgacom want bij mij heeft het 4 pogingen geduurd om mijn abbo dan ook echt opgezegd te krijgen.


U hebd de eerste prijs in zig-voordoen-als-een-domme-klood gewonnnen!


selder gelukkig toch 1 iemand die ziet dat ik DOM ben 8)
Ik moet NIET werken , ben pas terug van 2 weekjes vakantie in Punta Cana en rij met een NIEUWE golf rond en dat allemaal op oa U kosten :lol: en ik ben geen dopper hahahahah

Wie is dan hier de domste ????? :P :P

En er zijn hier mensen die me kennen en kunnen bevestigen wat ik je nu zeg.
Ga jij maar lekker werken voor mij ;) ik geniet wel van JOU centen elke maand :wink:

Geplaatst: 21 jun 2006, 00:18
door crapiecorn
come on :-( heb een beetje zelfrespect en verwijder je eigen post.

Geplaatst: 21 jun 2006, 11:17
door Styno
rofl... proficiat.
Neem anders een beetje bijles op mijn kosten. Ik zal vandaag speciaal voor u een overuurke meer kloppen...

Geplaatst: 21 jun 2006, 11:50
door svenska
Dit gaat hier iets te ver naar mijn mening... Het ging hier over een slechte manier van uitdrukken tegenover Belgacom, niet over hoe iemand zijn kost verdient...

Geplaatst: 21 jun 2006, 15:43
door ketter
Svekke schreef:Dit gaat hier iets te ver naar mijn mening... Het ging hier over een slechte manier van uitdrukken tegenover Belgacom, niet over hoe iemand zijn kost verdient...


Svekke het is toch selder die van het onderwerp afgaat en begint te zeuren over een taalfout. :roll:
En daarom gisteren mijn geprikelde reactie na een lange vlucht :x

Geplaatst: 21 jun 2006, 15:52
door Nob
Ok en laat het hier dan ook bij.

Meer zal gedelete/gelocked worden.

greetz,

Nob