Versatel backbone problemen?
Geplaatst: 08 jun 2006, 17:29
Connectiviteit is weggevallen. De lijn zelf is actief. Ping naar buiten geeft niets. Een tracert geeft altijd het volgende
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Ik heb even gebeld naar de helpdesk. Na keuze 1 nederlands kreeg ik onmiddelijk te horen dat als men internetproblemen problemen had, men hiermee bezig was. Dan kreeg ik een productselectie. Ik heb dan maar ingehaakt. Is deze boodschap er altijd of zijn er nu mee bezig? Zijn er nog mensen met problemen (regio antwerpen)?
Een tracert van buitenaf naar mijn eigen ip geeft aan dat het na de BNIX al volledig misloopt.
Tracing route to cust-20-1.dsl.versateladsl.be [82.174.1.20]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 9 ms 9 ms 10 ms 1.214-245-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be [81.245.21
4.1]
3 16 ms 16 ms 17 ms 121.255-200-80.adsl.skynet.be [80.200.255.121]
4 15 ms 21 ms 16 ms ge0-0.intlmar1.isp.belgacom.be [194.78.0.47]
5 21 ms 21 ms 20 ms versatel.bnix.net [194.53.172.115]
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
..........
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Reply from 62.58.125.110: Destination net unreachable.
Ik heb even gebeld naar de helpdesk. Na keuze 1 nederlands kreeg ik onmiddelijk te horen dat als men internetproblemen problemen had, men hiermee bezig was. Dan kreeg ik een productselectie. Ik heb dan maar ingehaakt. Is deze boodschap er altijd of zijn er nu mee bezig? Zijn er nog mensen met problemen (regio antwerpen)?
Een tracert van buitenaf naar mijn eigen ip geeft aan dat het na de BNIX al volledig misloopt.
Tracing route to cust-20-1.dsl.versateladsl.be [82.174.1.20]
over a maximum of 30 hops:
1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.1.1
2 9 ms 9 ms 10 ms 1.214-245-81.adsl-dyn.isp.belgacom.be [81.245.21
4.1]
3 16 ms 16 ms 17 ms 121.255-200-80.adsl.skynet.be [80.200.255.121]
4 15 ms 21 ms 16 ms ge0-0.intlmar1.isp.belgacom.be [194.78.0.47]
5 21 ms 21 ms 20 ms versatel.bnix.net [194.53.172.115]
6 * * * Request timed out.
7 * * * Request timed out.
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
..........