Pagina 1 van 1

Scarlet vervroegd opzeggen

Geplaatst: 23 mei 2006, 19:26
door Kit4na
Heykes

Ik ben sinds oktober / december klant bij Scarlet. Maar heb er sindsdien nog niets meer dan last meegehad. Zo heb ik al eens 2 weken moeten wachten tot er een technieker langskwam om mijn internet te fixen. Elke dag valt mijn internet 2/3 keren uit. En nu zit ik tegen 7.7 kb te surfen. Zeeeeeeeer leuk! Door het feit dat ik al zoveel miserie heb gehad hebben ze mij al verschillende abo's gegeven nu bij dit huidige stopt dit contract pas 27 maart 2007. Maar om de overduidelijke reden dat scarlet niet aan de verwachtingen voldoet wil ik dit vervroegd opzeggen. Nu is mijn vraag: kan ik scarlet opzeggen zonder te moeten opdraaien voor de maanden die nu nog resteren. Ik weet normaal gezien moet je die maanden dan nog betalen maar zeg nu zelf zij leveren nu niet bepaald de service waarvoor ik elke maand afdraai...

Groeten Kit4na

Geplaatst: 23 mei 2006, 19:31
door Wright
Ik vrees dat dit moeilijk zal gaan.

Je zal ze dan volgens mij in gebreke moeten stellen.
Dus bewijzen dat ze je niet leveren waarvoor je een contract hebt aangegaan.

Ik zou toch blijven aandringen om je verbinding te fixe.

Geplaatst: 14 jun 2006, 20:22
door Fluppeke
De ombudsman voor telecom inschakelen...

Geplaatst: 14 jun 2006, 22:15
door svermassen
Dat helpt volgens mij ook niet echt.

Is gewoon gepingpong dan.
En eer dat het dan toch eens in orde is ben je 4 weken verder.

Reeds BIPT ingeschakeld tegen Belgacom => Overschakeling van Tiscali naar surfADSL.
Pingpong:
Tiscali gaf Belgakoe de schuld en Belgakoe gaf Tiscali de schuld dat zij de lijn niet wilden vrijgeven. En surfADSL zat daar toen voor schuppenzot tussen.

Nu BIPT ingeschakeld tegen Scarlet ==> lekker pinpongen voor:
Verkeerde facturatie
Slechte service
...
Helpt dit dan ...
Gewoon de verschillende providers (zie klachtenpercentage...) eens met de koppen tegen elkaar slaan en nog eens met de koppen tegen de muur.
Dan zal de boodschap wel duidelijk zijn !!!