Pagina 1 van 1

Opzeg adsl premium

Geplaatst: 20 mei 2006, 19:41
door twan
Op 24/04/2006 stuurde ik een aangetekend schrijven naar scarlet om mijn adsl abonnement op te zeggen.
Ik vroeg hen ook om een schriftelijke bevestiging te sturen van mijn opzeg... Deze heb ik dus nog niet gekregen.
op 09/05/2006 ontving ik echter een e-mail waarin het volgende stond vermeld:

Wij hebben genoteerd dat u onlangs een vraag heeft gesteld of een probleem heeft gemeld betreffende uw ADSL abonnement.
Via deze e-mail echter willen we u meedelen dat ons Customer Contact Center uw vraag als beantwoord heeft beschouwd. Bijgevolg zullen wij uw dossier hieromtrent afsluiten. Het dossiernummer waarvan sprake is ....


ik veronderstel dat dit over mijn opzeg gaat, maar wanneer verloopt mijn abonnement als de laatste betaalde rekening dateert van 2 mei?

-------------------------------------------------------------------------------------

Heb ondertss reactie gekregen van scarlet, mijn abo wordt afgesloten op 30/06/2006, dus deze post mag verwijdert worden.

-------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst: 20 mei 2006, 23:54
door meon
Ik heb geen sluitend antwoord, maar vergeet niet dat je ADSL, net als alle andere abonnementsvormen vooruit betaalt. Als je op 2 mei dus hebt betaald, zit je voor de maand mei ten minste nog in orde.

Geplaatst: 23 mei 2006, 10:24
door JrCv
ik had vermeld op mijn brief wanneer ik wou afgesloten worden, maand na mijn aangetekend schrijven kreeg ik een brief terug waarin stond dat het in orde was.

Op de dag die ik opgegeven had werd ik mooi afgesloten :)

Geplaatst: 15 nov 2006, 21:55
door mr. green
Is het bij Scarlet nodig om aangetekend op te zeggen ? Ik heb opgezegd via de optie in "Mijn Scarlet"... Er stond : "we hebben uw aanvraag goed ontvangen". Zou dit volstaan of vraag ik nu om problemen ?

Geplaatst: 15 nov 2006, 22:05
door sander19
dat is voldoende, heb het ook zo gedaan.

Geplaatst: 15 nov 2006, 22:07
door mr. green
sander19 schreef:dat is voldoende, heb het ook zo gedaan.


Bedankt !

En kreeg je een bevestiging van je opzeg ? Per brief of zo ?

Geplaatst: 21 nov 2006, 20:46
door KrIkKeL
Geen antwoord, als je ineens niet meer kan inloggen, ben je van hun netwerk gesmeten :-)

Geplaatst: 22 nov 2006, 23:13
door mr. green
Ik heb ondertussen een mail gekregen dat "het dossier m.b.t. uw probleem met of vraag over uw ADSL-verbinding afgesloten is".