PPPoA of PPPoE?
Geplaatst: 10 mei 2006, 23:01
Hallo,
ik heb via dat 'crm' paneel mijn login gegevens laten doorsturen per mail.
Ik heb ze dus NIET automatisch per mail gekregen van Dommel zelf, ben die zelf gaan laten ophalen via de 'crm' dus.
Doch geraak ik niet online met de login gegevens.
Mijn mailboxen heb ik wel al kunnen aanmaken en volgens crm staat mijn 'netconnect adsl package' op ACTIVE. Toch staat er bij de details dat ze mijn betaling niet ontvangen hebben. Bij 'invoices', ook op de crm, staat nochtans PAID.
Hoe komt het dat ik nog niet kan connecteren?
Gebruikt Dommel PPPoE of PPPoA?
Ik heb een US Robotics wifi router:
http://www.usr-emea.com/products/p-wire ... 4&loc=bene
Ik kan daar blijkbaar enkel PPPoE selecteren en geen PPPoA.
Aan deze router hangt zo'n Alcatel Speedtouch Home ADSL modem.
Mijn 'oude' provider 'was' Easynet (nu connect ik nog altyd met deze account)
Bedankt.
ik heb via dat 'crm' paneel mijn login gegevens laten doorsturen per mail.
Ik heb ze dus NIET automatisch per mail gekregen van Dommel zelf, ben die zelf gaan laten ophalen via de 'crm' dus.
Doch geraak ik niet online met de login gegevens.
Mijn mailboxen heb ik wel al kunnen aanmaken en volgens crm staat mijn 'netconnect adsl package' op ACTIVE. Toch staat er bij de details dat ze mijn betaling niet ontvangen hebben. Bij 'invoices', ook op de crm, staat nochtans PAID.
Hoe komt het dat ik nog niet kan connecteren?
Gebruikt Dommel PPPoE of PPPoA?
Ik heb een US Robotics wifi router:
http://www.usr-emea.com/products/p-wire ... 4&loc=bene
Ik kan daar blijkbaar enkel PPPoE selecteren en geen PPPoA.
Aan deze router hangt zo'n Alcatel Speedtouch Home ADSL modem.
Mijn 'oude' provider 'was' Easynet (nu connect ik nog altyd met deze account)
Bedankt.