Pagina 1 van 1

REALDSL - inlogprobleem

Geplaatst: 29 apr 2006, 14:44
door BBB
Heeft er nog iemand sinds gisteren problemen om met RealDSL op internet te gaan.
Ik heb niets aan mijn instellingen veranderd en sinds gisteren is het onmogelijk om op internet te gaan; ik krijg de melding: "Remote computer did not respond"

Donderdag werkte het nog perfect, ik zet mijn pc af, vrijdag start ik mijn pc terug op (niets veranderd aan de instellingen, ik heb ze zelfs nog is gecontroleerd) en nu krijg ik geen verbinding meer.

Ik heb nog wel ADSL-synchronistatie op mijn lijn.

Iemand met hetzelfde probleem?

(ik heb een ticket gepost bij RealDSL)

Ik hoop dat ik vlug terug op internet kan ... (inbelverbinding is zo traag ...)

Geplaatst: 29 apr 2006, 19:13
door Robbe
Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?

Geplaatst: 30 apr 2006, 10:55
door Lukse
Hier hetzelfde.

Ma volgens mij ben ik geblokkeerd of zo :)
Kheb vorige aanmaning gekregen die donderdag ten laatste betaald moest zijn.
Donderdag heb ik de overschrijving gedaan.
Vrijdag morgen had ik nog internet, maar toen ik terug kwam van m'n werk, niks meer.
Morgen eens bellen. Damn weekend.

Geplaatst: 30 apr 2006, 18:49
door Sensei Zeon
Lukse schreef:Morgen eens bellen. Damn weekend.


Morgen is het 1 mei :mrgreen:

Geplaatst: 30 apr 2006, 21:20
door Lukse
Ja Zeon, idd... :)
Ma kheb deze middag contact gehad met iemand van realdsl op irc.
Blijkt een probleem te zijn met de verhuizing naar het nieuwe netwerk.
Limburg en ik zijn vrijdag verhuisd. Bij hem is het gelukt, maar bij mij blijkbaar niet. :cry:

Geplaatst: 30 apr 2006, 21:50
door BBB
Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?


Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)

Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)

ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet

Geplaatst: 30 apr 2006, 22:13
door Robbe
BBB schreef:
Robbe schreef:Al is geprobeerd om uw modem/router te herstarten ?


Ik heb al geprobeerd van mijn router te herstarten, ik heb i.p.v. met mijn pc met 2 laptop's geprobeerd (en met de pc van mijn broer)

Dan heb ik met de verschillende pc's met mijn andere modem geprobeerd (en aan mijn modem is niets aan want ik zit nu met mijn modem online bij vrienden van mij)

ik hoop dat het probleem snel opgelost geraakt, want ik zit niet graag zonder internet


En ge hebt die @realdsl.beerachter staan ?

Anders toch is bellen & een ticket bij hen aanmaken

Geplaatst: 30 apr 2006, 22:26
door BBB
Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)

Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen

Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket

Geplaatst: 01 mei 2006, 00:12
door Robbe
BBB schreef:Ik heb zaterdag al gebeld maar blijkbaar is er dan niemand (en ik veronderstel dat er op zondag ook niemand is; en 1 mei ook niet)

Ik heb zaterdag ook een ticket aangemaakt , ik ben toen nog op de "oude" manier op internet gegaan, met inbelmodem, hopelijk hoef ik dat niet nooit meer te doen

Ik zal zien wat hun reactie is op mijn ticket


Ze zijn idd, enkel bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09u00 tot 17u00 (soms ook is 18u00)

Staat uwe router zijn dns, op auto discover ? Da zou kunnen helpen :|

Geplaatst: 01 mei 2006, 18:23
door zertox
Er zijn er enkele waar de due date vrijdag was. Maar we hebben niet van iedereen een "done" gekregen. Dus het is mogelijk dat belgacom nog een test/configuratie moet doen op dinsdag ..

Ik kijk deze gevallen zeker na.

Geplaatst: 02 mei 2006, 00:49
door digitalboy
hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?

groetjes

Geplaatst: 04 mei 2006, 10:34
door BBB
Hopelijk duurt het niet te lang, ik zit nu een week zonder internet, en ik kan er nog altijd niet op.

EDIT
Het probleem is opgelost, in kan dus terug inloggen.

/EDIT

Geplaatst: 04 mei 2006, 11:36
door ubremoved_983
digitalboy schreef:hey
enig idee wanneer antwerpen op het nieuwe netwerk wordt geplaatst jeroen ?

groetjes


Jeroen ? ROFLOL ;)

Geplaatst: 06 mei 2006, 10:24
door digitalboy
euh... :? :wink: