Pagina 1 van 1

Heeft er iemand ooit al een cent van Versatel/t2 teruggezien

Geplaatst: 26 apr 2006, 01:32
door dietervanb
Ben na veel moeite en met de hulp van de ombudsdienst eindelijk van Tele2 af.
Tot mijn verbazing deden ze zelfs een geste en stuurden me op 11 april een creditnota voor de annulatie.
Op mijn vraag wanneer ik dat geld zou zien kreeg ik als antwoord "eerstdaags" en "zo snel mogelijk".
We zijn nu echter als de 26e en nog altijd niets op mijn rekening.
Zijn er bij wie de creditnota al wel betaald is ?

Geplaatst: 26 apr 2006, 12:14
door spacekiek
Ik heb eens de melding gekregen dat er een maand gratis abo ging gegeven worden, op de volgende factuur was er slechts 14€ af gegaan ...

Geplaatst: 26 apr 2006, 15:18
door GeertAki
Ik had in mijn aangetekend schrijven gezet dat ik al de telefoontjes die ik naar hun helpdesk heb gebeld niet zou betalen, aangezien het probleem volledig bij hen lag. Ook mijn ADSL-abo voor december 2005 weigerde ik te betalen.

Uiteraard waren deze dingen (deels) aangerekend op hun eerstvolgende factuur en na wat telefonisch en online heen en weer gediscussieer, zou men het crediteren op de daaropvolgende factuur. Dit was ook het geval en ik heb vervolgens beide facturen netjes betaald.

Conclusie: Ik heb het geld dus 'teruggekregen'...

Geplaatst: 26 apr 2006, 20:48
door kaween
Hier is indertijd 1 maand (39.90) ingehouden geweest wegens de overlast in het verleden. Was zo toegezegd, werd ook zo uitgevoerd.

Mijn vader kreeg 3 maanden gratis wegens de Tele2 problemen. Eerste maand is nu voorbij, factuur 0 Euro.

Geplaatst: 26 apr 2006, 22:13
door Computerleek
Zou 2 keer 17,15 € korting krijgen op mijn volgende factuur voor de geleden overlast die ik gehad heb, ze zijn het al 2 maanden vergeten maar ik blijf mailen tot ik mijn korting krijg. Dus afwachten tot volgende maand.

Geplaatst: 27 apr 2006, 10:02
door dietervanb
Ben weer blijkbaar niet de enige die last heeft van hun amateurisme.
De door T2 gebruikers gekende standup comedian "DE JOS" schrijft me al geruime tijd "eerstdaags", maar waarschijnlijk hebben zij een andere interpretatie van eerstdaags dan ik :-(

Ik mail hen trouwens elke dag vanaf begin deze week.

Zal ook beginnen met bellen. Vermits ik nu toch voor alles bij Dommel zit kost me dat niet echt veel :-)

Geplaatst: 29 apr 2006, 18:32
door kaween
... als het op terugstorten aankomt, zijn de meeste firma's nogal tam.

Bij Telenet duurde het ook "dag_van_opzeg + 2 maanden" voor ik mijn modemwaarborg en nog ongebruikte maandtraffic terug zag. Zal best wel een vrij algemene trend zijn. Maar een beetje hameren kan nooit kwaad. :twisted:

Ik heb mijn "emigratie" voor onbepaalde tijd uitgesteld. De Tele2 situatie heeft zich hier gestabiliseerd, snelheid is goed, telefoon is goed. (voorlopig) geen redenen tot klagen meer.

Geplaatst: 01 mei 2006, 23:48
door antem
Hier ook geen reden tot klagen, goeie stabiele surfsnelheid en telefoon is prima. Mischien kunnen er meer mensen hun ervaringen delen? Ook de goeie?

Geplaatst: 07 mei 2006, 14:00
door dietervanb
antem schreef:Hier ook geen reden tot klagen, goeie stabiele surfsnelheid en telefoon is prima. Mischien kunnen er meer mensen hun ervaringen delen? Ook de goeie?


Dit is wel off topic. ALs je tevreden bent staat het je volledig vrij een nieuwe draad te openen met je positieve ervaringen.

On topic : veel gemailed en nu ook gebeld en kreeg op 2 mei volgende mail :
We brengen de terugbetaling zo snel mogelijk in orde. De facturatiedienst heeft in elk geval het bedrag van xxx.xx€ ingegeven om terug te laten storten op rek. nr. xxx-xxxxxxx-xx.

Indien u nog verdere vragen heeft, kan u ons steeds contacteren.


Op 5 mei nog altijd niets. Heb het rechtstreeks nummer van de facturatie vastgekregen (dat is 026103314) en daar gesproken met Els. Ging het onmiddellijk in orde brengen .... Hoezo ??? Was toch al op 2 mei gestort.
Daar vind ik niets van terug mijnheer, maar ik stort het vandaag nog.

BENDE LEUGENAARS !!! Nu hoop ik dat Els (die heel vriendelijk was) het effectief gestort heeft.
Wordt vervolgd .....

Geplaatst: 24 mei 2006, 07:50
door antem
Ik heb gisteren mijn eerste factuur gekregen en, enigszins tot mijn eigen verbazing, de beloofde tegemoetkoming stond netjes vermeld. 2 x €17,15 !

Geplaatst: 24 mei 2006, 09:49
door Sinvraal
Vorig jaar heb ik eens een factuur dubbel betaald - ezel dat ik ben :oops:
In ieder geval heeft T2 daar mooi niets van gezegd, dus niet afgetrokken van de volgende factuur bvb. Gelukkig doe ik afentoe mijn boekhouding...
Anyway, heb dat geld dus teruggevorderd, helaas juist nadat ik mijn opzeg had gegeven bij T2.
Hun helpdesk gaf mij ook het nummer van hun boekhouding, heb toen gefaxed en kreeg idd. 2 weken later mijn geld terug, + intresten (denk ik) :-D

Geplaatst: 24 mei 2006, 18:35
door Computerleek
Heb gisteren 28€ van tele2 van mijn factuur in mindering gekregen voor de geleden overlast, heb wel diverse keren moeten mailen voor het beloofde bedrag te krijgen.