Je moet deze thread maar eens lezen. Ik dacht weer het probleem van de USBmodem. Maar niets is minder waar...
http://selfcare.belgacom.net/index.html ... e&p1=35238
Cheers
Een ADSL-probleem kan toch simpel zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5008
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
- Locatie: Belgium, Ghent
- Contacteer:
LOL das een goeie!
zoiets hadden we idd nog niet gehad, maar kom.
Is wel erg dat ge daarvoor post...als er iets niet gaat, kijk je toch het eerst naar de kabels??
Is best wel grappig. Nu versta ik die mensen van de helpdesk volkomen
zoiets hadden we idd nog niet gehad, maar kom.
Is wel erg dat ge daarvoor post...als er iets niet gaat, kijk je toch het eerst naar de kabels??
Is best wel grappig. Nu versta ik die mensen van de helpdesk volkomen
I love it when a plan comes together!
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Doet me denken aan die keer dat ik bij iemand adsl ging installeren. Ik kreeg maar geen synchro, dus ik bel naar bgc en die bevestigen het: ik heb geen signaal. Ze gaan dus een technieker langs sturen. Na he telefoontje bekijk ik de kabel nog eens... Ja stak in langs beide kanten correct in. En dan ga ik de kabel af... en merk ik dat die kabel gewoon ergens afgeknipt is en dan draadje per draadje is vast gemaakt aan een verlengdraad, zonder isolatie of niks... Tzal wel dat et niet werkte