Aansluitingsproblemen bij TELE2
Geplaatst: 05 apr 2006, 08:10
Lees en huiver:
Op 22 februari viel mijn internetverbinding bij Skynet plots uit. Ik bel naar de helpdesk en daar meldt men mij dat dit op vraag van Tele2 is gebeurd aangezien ik op hun diensten zou overstappen.
Ik telefoneer naar Tele2 en daar weet men mij te zeggen dat ik de dag erop zal kunnen inloggen bij hen en anders moest ik maar eens bellen. Aangezien ik geen verbinding kon maken bel ik 's anderendaags en nu vertelt men mij dat het wel een paar dagen zou kunnen duren. Ik begrijp dit en wacht af.
Op 24 februari krijg ik een telefoontje van een installateur met de mededeling dat ie op maandag 27 februari langskomt. Ik vind dit prima want ben al lang blij met de snelle service.
Op 27 februari komt die man langs, blijft welgeteld 10 minuten en vertrekt weer met de mededeling dat hij niks kan doen aangezien er geen signaal op mijn lijn zit. Ik baal verschrikkelijk , dagje vacantie voor niks opgenomen en nog geen internet.
Ik bel naar Tele2 en daar verzekert men mij dat het probleem binnen de paar dagen zal opgelost zijn.
Op 3 maart contacteer ik hen opnieuw en nu zegt men mij dat alles in orde is maar dat mijn modem, een speedtouch USB, niet compatibel is met hun netwerk, men zal mij een modem opsturen met Taxipost. Dit zal 2 dagen duren.
Op 6 maart zegt men mij dat het 5 dagen zal duren, nadien worden het 7 werkdagen, om uiteindelijk op 14 maart me een nieuwe modem op te sturen. Zelfde verhaal, 2,5 en 7 dagen. Het is volgens één operator niet Taxipost maar " een onderaanneming" die de modems per regio verstuurd.
Soit, op 14 maart verstuurt men mij voor de derde keer een modem. Opnieuw zelfde scenario.
Aangezien ik op 24 maart nog niks heb bel ik nogmaals en nu krijg ik een iets behulpzamere man aan de lijn die eens navraag doet, nu pas blijkt dat men helemaal geen modems meer MAG versturen. Deze man vindt het zelf ook wel wat te gortig en verbindt me door met het hoofd van de technische dienst. Na weer eens mijn lijn te hebben gecontroleerd blijkt nu dat er nog steeds geen signaal van Tele2 opzit, OEPS, meneer, foutje van onze kant. Maar..... binnen de 5 dagen is dit opgelost.
Op 29 maart , nog steeds geen internet, opnieuw gebeld. Nu kreeg ik een zekere Robert aan de lijn die me verzekert dat het binnen de paar dagen zal gebeuren. Hij zal me opnieuw contacteren, en inderdaad, 's avonds belt hij mij met de blijde mededeling dat men besloten heeft mij 2 x €17,50 als compensatie voor geleden schade. Ik heb waarschijnlijk dubbel zoveel kosten gemaakt aan telefoontjes en een aangetekend schrijven waar nooit werd op gereageerd. Op mijn antwoord dat ik liever internet zou hebben zegt ie: dat ik geen facturen moet betalen voor de voorbije periode. LOL LOL LOL. Dat zou er nog maar aan ontbreken ook.
Enfin we zijn vandaag 5 april, en guess what? IK HEB INTERNET VANDAAG.
Na precies 6 weken is het hun gelukt om mij op het net te krijgen. Wat een service!
Moet wel zeggen dat de snelheid goed en stabiel is, al bij al een geruststelling na de alarmerende berichten die ik hier las.
Op 22 februari viel mijn internetverbinding bij Skynet plots uit. Ik bel naar de helpdesk en daar meldt men mij dat dit op vraag van Tele2 is gebeurd aangezien ik op hun diensten zou overstappen.
Ik telefoneer naar Tele2 en daar weet men mij te zeggen dat ik de dag erop zal kunnen inloggen bij hen en anders moest ik maar eens bellen. Aangezien ik geen verbinding kon maken bel ik 's anderendaags en nu vertelt men mij dat het wel een paar dagen zou kunnen duren. Ik begrijp dit en wacht af.
Op 24 februari krijg ik een telefoontje van een installateur met de mededeling dat ie op maandag 27 februari langskomt. Ik vind dit prima want ben al lang blij met de snelle service.
Op 27 februari komt die man langs, blijft welgeteld 10 minuten en vertrekt weer met de mededeling dat hij niks kan doen aangezien er geen signaal op mijn lijn zit. Ik baal verschrikkelijk , dagje vacantie voor niks opgenomen en nog geen internet.
Ik bel naar Tele2 en daar verzekert men mij dat het probleem binnen de paar dagen zal opgelost zijn.
Op 3 maart contacteer ik hen opnieuw en nu zegt men mij dat alles in orde is maar dat mijn modem, een speedtouch USB, niet compatibel is met hun netwerk, men zal mij een modem opsturen met Taxipost. Dit zal 2 dagen duren.
Op 6 maart zegt men mij dat het 5 dagen zal duren, nadien worden het 7 werkdagen, om uiteindelijk op 14 maart me een nieuwe modem op te sturen. Zelfde verhaal, 2,5 en 7 dagen. Het is volgens één operator niet Taxipost maar " een onderaanneming" die de modems per regio verstuurd.
Soit, op 14 maart verstuurt men mij voor de derde keer een modem. Opnieuw zelfde scenario.
Aangezien ik op 24 maart nog niks heb bel ik nogmaals en nu krijg ik een iets behulpzamere man aan de lijn die eens navraag doet, nu pas blijkt dat men helemaal geen modems meer MAG versturen. Deze man vindt het zelf ook wel wat te gortig en verbindt me door met het hoofd van de technische dienst. Na weer eens mijn lijn te hebben gecontroleerd blijkt nu dat er nog steeds geen signaal van Tele2 opzit, OEPS, meneer, foutje van onze kant. Maar..... binnen de 5 dagen is dit opgelost.
Op 29 maart , nog steeds geen internet, opnieuw gebeld. Nu kreeg ik een zekere Robert aan de lijn die me verzekert dat het binnen de paar dagen zal gebeuren. Hij zal me opnieuw contacteren, en inderdaad, 's avonds belt hij mij met de blijde mededeling dat men besloten heeft mij 2 x €17,50 als compensatie voor geleden schade. Ik heb waarschijnlijk dubbel zoveel kosten gemaakt aan telefoontjes en een aangetekend schrijven waar nooit werd op gereageerd. Op mijn antwoord dat ik liever internet zou hebben zegt ie: dat ik geen facturen moet betalen voor de voorbije periode. LOL LOL LOL. Dat zou er nog maar aan ontbreken ook.
Enfin we zijn vandaag 5 april, en guess what? IK HEB INTERNET VANDAAG.
Na precies 6 weken is het hun gelukt om mij op het net te krijgen. Wat een service!
Moet wel zeggen dat de snelheid goed en stabiel is, al bij al een geruststelling na de alarmerende berichten die ik hier las.