Pagina 1 van 1

POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 03 apr 2006, 20:18
door kaween
Yo.

Aangezien ook positief nieuws nieuws is, de volgende interventies van de helpdesk die zonder meer voorbeeldig bleken.

* Verleden maand heb ik zitten klagen over mijn totaal onbruikbare telefoonverbinding. Wel, deze maand weerhoudt Tele2 een maand-bedrag van mijn Abo (dus -39.90€) van mijn huidige factuur als (eerste ?) schadeloosstelling. Heb hier niet specifiek achter gevraagd, het initiatief kwam van de helpdesk.

* Vader, die reeds sinds de 17-11-05 aan het wachten is op een aansluiting en waar ik per email namens hem al zwaar van mijn tak heb zitten maken, heeft van diezelfde helpdesk nu als antwoord een excuses gehad voor het *verliezen van de inschrijvingsgegevens*, en schriftelijk bevestigd dat zijn aansluiting binnen de maand in orde zal zijn, alsook de schriftelijke toegave dat de eerste 3 maanden van zijn abo gratis zullen zijn.

Voila. Probeer dit maar eens bij Telenet of BGC voor elkaar te krijgen.
Ik ga niet beweren dat nu alles vergeten en vergeven is, maar als commercieel gebaar kan dit al tellen.

Geplaatst: 03 apr 2006, 20:26
door Krusty
Naar welk nummer heb je gebeld?

Geplaatst: 03 apr 2006, 22:47
door kaween
Krusty schreef:Naar welk nummer heb je gebeld?


Alle interventies werden geïnitieerd per email. In alle eerlijkheid : ik heb al makkelijk een 50 klachten lopen. :twisted:

Zij hebben mij in beide gevallen ZELF teruggebeld.

Re: POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 05 apr 2006, 23:40
door skindred
kaween schreef:alsook de schriftelijke toegave dat de eerste 3 maanden van zijn abo gratis zullen zijn.



:eek: Top da is :P
Vind ik wel MEGA goed gebaar :D

Geplaatst: 09 apr 2006, 16:18
door nasgod
Van mij hebben zo ook al éénmalig -40eur gedaan maar probleem is dat mijn verbinding nu nog ni werkt en nu hebben ze mij op tele2 light gezet zonder het mij te vragen of ze dit mochten doen .Gelukkig nog geen één rekening betaald .Ik heb wel al wa minder disconnects dan vroeger max snelheid 30KB versta ni waarom gebuur met zelfde waardes perfecte verbinding heeft bij skynet.Nu al 3 maanden zonder verbetering.

Re: POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 09 apr 2006, 17:46
door Vieten
kaween schreef:Probeer dit maar eens bij Telenet of BGC voor elkaar te krijgen.


Zo'n lange tijd moeten wachten op een aansluiting of vooraleer het hersteld is na storingsmelding (van een duidelijke storing) zal dan ook niet nodig zijn bij Belgacom.

Re: POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 09 apr 2006, 19:17
door Patje
kaween schreef:
Voila. Probeer dit maar eens bij Telenet of BGC voor elkaar te krijgen.

ik kan eerlijk gezegd niet klagen van Belgacom, na de paar keer dat ik hen heb opgebeld.
vorige vrijdag kreeg ik hier zelf telefoon van Belgacom dat mijn 1 jarig contract ten einde is en of ik nog een jaar mijn contract wou verlengen, wat ik met plezier doe ( goeie verbinding en helpdesk ) ik krijg nu ook 1 maand gratis internet :-D bij intekening voor nog een jaartje :!: :wink:

Re: POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 09 apr 2006, 19:31
door Blue-Sky
kaween schreef:Voila. Probeer dit maar eens bij Telenet of BGC voor elkaar te krijgen.
Wat een geste kan doen,... nu volgen er nog providers die reclamestunt, kan enkel maar ten goede komen aan de gebruikers.
patje schreef:ik krijg nu ook 1 maand gratis internet bij intekening voor nog een jaartje
Ook ik heb helemaal niet te klagen over Belgacom/Skynet ingeval een interventie nodig was.

Re: POSITIEF nieuws, helpdesk die echt helpt.

Geplaatst: 09 apr 2006, 22:20
door kaween
Vieten schreef:
kaween schreef:Probeer dit maar eens bij Telenet of BGC voor elkaar te krijgen.


Zo'n lange tijd moeten wachten op een aansluiting of vooraleer het hersteld is na storingsmelding (van een duidelijke storing) zal dan ook niet nodig zijn bij Belgacom.


Ahem. Ik zal dan wel op de zwarte lijst bij BGC gestaan hebben zeker.

Is nu wel al meer als 6 jaar geleden, maar Belgacom heeft mij voor eeuwig en altijd als klant verloren. Reden : 6 maanden storingen op de lijn, onmogelijk een internetverbinding recht te houden, rekeningen van telefoongesprekken die ik noch mijn vrouw ooit gevoerd heb (naar Turkije ! Waar ik huid noch haar ken, en we hebben geen rare buur of gekke huishoudster die even onze lijn kon misbruiken).

"Ligt niet aan ons mijnheer, Ligt aan uw kabel, uw modem, uw provider, uw binnenhuiscentrale die niet van ons is, aan werken, aan alles behalve ons, uw lijn is goed, die gesprekken heeft u gevoerd en worden aangerekend, we hebben de lijn opnieuw gechecked en daar is niks mis mee, U zit nog op de oude analoge centrale (wat een flagrante leugen was), daarom werkt het nog niet ....." IEDER excuus buiten fluctuaties in het ruimte/tijdscontinium of de stand van de maan heb ik van hun gehoord. Pure Kafka. En maar betalen. Maar service ? Dikke NUL.

6 maanden lang heeft Belgacom me op die manier zitten te kl*ten. Van pure ellende ben ik indertijd naar Telenet omgeschakeld. En ondanks dat ik ook Telenet na 4 jaar heb afgezegd, was de 100%-ige correctheid van Telenet een huizenhoog verschil met de ervaringen die ik bij BGC heb gehad.

Toen ik naar Versatel overging heractiveerde BGC mijn lijn (zwaar tegen mijn zin). Niks als problemen, syncs die continu wegvielen. Ik belde Versatel op, die me aan de hand van een paar snelle meetwaardes op mijn domme goedkope E-Tech modem wisten te vertellen dat mijn lijn nergens op trok, en dat ze BGC zouden vragen om dit in orde te brengen. 2 dagen daarna : geen problemen meer. Om te huilen noem ik dat.

It will be a cold day in hell before I'd switch to BGC. Dan nog liever terug naar Telenet.