Geen toegang meer newsserver na mediumband ?
Geplaatst: 30 maa 2006, 20:19
kan het zijn da ik geen toegang meer krijg tot de newsserver omdat ik over mijn limiet zit ??
Users United
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/
https://test-goztow.userbase.be:443/forum/viewtopic.php?t=10386
dus na u 50 gig kunde nimeer op account maar na reset wel ??gabby schreef:ja kan bij dommel maar 50 GB van de newsgroups afhalen
Staat er nergens in het contract dat het account persoonlijk is ?????Spyder schreef:dus na u 50 gig kunde nimeer op account maar na reset wel ??gabby schreef:ja kan bij dommel maar 50 GB van de newsgroups afhalen
maar goed dat ik kameraad zijn login ook heb (enkel voor news ):P
of kan ik daar ook maar 50 gig mee downen ?
Die gegevens krijg je wel allemaal samen met je account via maildennisgodderie schreef:Wat is de nieuwsserver eigenlijk voor dommel, want volgende week is het hier ook geactiveerd en ik wil er direct aan beginnen
Je hebt gelijk, ik ben ook meer dan tevreden met mijn Dommel abonnement. 50 gig is voor mij voldoende en heel schappelijk kwa prijs.dietervanb schreef:Vandaag met iemand van Dommel gesproken. Die nieuwsservers kosten hen ook ontzettend veel geld.
Indien ze die ook nog via de mediumband zouden toelaten dan kunnen ze prijs van 33 euro/maand niet handhaven.
Ze kiezen er voor om iedereen een toch zeer redelijk limiet van 50 gig te geven.
Na 50 gig is et gedaan, zowel op mediumband of bijgenomen gigs ben je op een payserver aangewezen (eweka blijft hier dan alleen runnenjeffd schreef:wanneer kan ik nu niet meer op de newsserver?
Na 50 GB van de newsserver afgehaald te hebben of wanneer ik op mediumband zit,dus na 50 Gb in het algemeen ?
Spyder schreef:heb een goede payserver gevonden
5euro voor 1 maand aan 2mbit , net genoeg
www.download2day.com
http://www.download2day.com/forum/viewtopic.php?t=68Helaas nemen wij op dit moment geen Belgische en Duitse klanten meer aan. Wij zullen hieronder proberen uit te leggen waarom wij hiertoe hebben besloten.
Voor onze diensten maken wij gebruik van een hoop dataverkeer, denk hierbij aan honderden Mbits/s.
Nu is de prijs per Mbit binnen Nederland relatief laag in vergelijking met verkeer hier buiten.
Voor het verkeer naar buiten Nederland (Belgiƫ, Duitsland) is de Mbit prijs ongeveer het tienvoudige van dat binnen Nederland.
Zoals jullie dan wel kunnen begrijpen is het voor ons dan niet haalbaar om Belgische en Duitse klanten te ondersteunen, omdat wij er dan gewoon simpelweg op moeten toeleggen.
Wij zullen onze huidige buitenlandse klanten niet uitsluiten en deze kunnen ook gewoon van onze dienst gebruik blijven maken. (deze kunnen ook gewoon blijven verlengen) Het is echter niet meer mogelijk om je als nieuwe klant opnieuw aan te melden.
Wij betreuren het dat we deze beslissing hebben moeten maken maar we hopen dat jullie hier begrip voor hebben.